بازدید 4313

بهانه سرمربی قطر بعدازباخت به ازبکستان

کد خبر: ۶۲۱۱۱۵
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۷ 07 September 2016
سرمربی تیم ملی فوتبال قطر بدشانسی را دلیل اصلی شکست تیمش برابر ازبکستان دانست. او تاکید کرد که تلاش زیاد شاگردانش در دیدار برابر ایران باعث شد تا در این دیدار بسیار خسته باشند.

به گزارش تابناک ورزشی و به نقل از الوطن، تیم ملی فوتبال قطر در دومین بازی خود در انتخابی جام جهانی 2018 روسیه هم تن به شکست داد.

قطر که در دیدار نخست برابر ایران با دو گل بازی را واگذار کرده بود، امیدوار بود در دیدار برگشت از امتیاز میزبانی خود استفاده کند و به پیروزی برسد اما با یک گل برابر ازبکستان تن به شکست داد تا انتقادات از سرمربی اروگوئه‌ای این تیم بسیار زیاد شود و حتی احتمال اخراج او هم وجود داشته باشد.

دنیل کارینو در نشست خبری بعد از بازی مقابل ازبکستان گفت: متاسفانه بازی را واگذار کردیم و این شکست ضربه سنگینی به ما بود. برای پیروزی به میدان رفته بودیم. از همان ابتدا کنترل توپ و میدان را در اختیار داشتیم اما بسیار عجله می کردیم و این باعث شد تا تمرکز لازم را نداشته باشیم. فشار زیاد روی ما بود و این فشار تاثیر منفی روی بازیکنان گذاشت.

او ادامه داد: بسیار بهتر از حریف بازی کردیم. در نیمه نخست سه فرصت مسلم گلزنی روی دروازه ازبکستان خلق کردیم. این درحالی بود که آنها هیچ فرصتی نداشتند. در نیمه دوم هم بهتر از حریف بازی را آغاز کردیم اما بازهم نتوانستیم از این برتری خود استفاده کنیم. در دقایق پایانی ضربه سنگینی را متحمل شدیم و روی یک ارسال دروازه ما باز شد و بدجوری جریمه شدیم. البته داور می توانست آن صحنه را خطا بگیرد اما این کار را نکرد.

سرمربی اروگوئه‌ای تیم ملی فوتبال قطر به بازگشت تیم خود امیدوار است. او در ادامه سخنان خود گفت: بدون امتیار در قعر جدول رده بندی جای داریم اما نباید فراموش کرد که تیم دو هم چهار امتیاز دارد و این نشان می دهد که امکان جبران کردن وجود دارد. قطر امید خود را از دست نمی دهد چراکه بازی‌های زیادی باقی مانده است. به تلاش ادامه می‌دهیم و ناامید هم نمی شویم. باید از نظر ذهنی و بدنی شرایط بازیکنان را تغییر بدهم. در گلزنی مشکل داریم. با وجود این که گلزن بزرگی به نام سباستین سوریا داریم و زیاد به منطقه جریمه حریف می رسیم اما در زدن توپ های آخر مشکل داریم.

او درباره دلیل اصلی شکست تیمش نیز توضیح داد: بدون شک بدشانسی در نتیجه نگرفتن ما بسیار موثر بود. بدشانس بودیم و همین باعث شد تا نتوانیم به پیروزی برسیم. در کل از عملکرد بازیکنان رضایت دارم. در دیدار برابر ایران تلاش بسیار زیادی از خود نشان دادیم و این باعث شد تا بازیکنان خسته شوند و نتوانند بازی خوبی را در این دیدار به نمایش بگذارند. با وجود آنکه در دیدار برابر ایران بسیار خوب بازی کردیم اما بدون امتیاز زمین را ترک کردیم و دوباره این اتفاق برای ما تکرار شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل