بازدید 2881

احمدی نژاد بنام عدالت، زهر در کام حقیقت ریخت

برای اختلاس گران، رانت خواران، رشوه پردازان بستر سازی کرد و برای سواستفاده کنندگان از موقعیت قدرت، نزدیک خویش خط قرمز تعریف کرد. محاسبات سرانگشتی را جایگزین نظام برنامه ریزی چندین ساله کشور نمود و یک دوره هشت ساله عجیب، آنهم در مقطع درآمد افسانه ای نفت کشور، در اقتصاد ایران با شنا کردن برخلاف تحولات عصر اقتصاد تولیدی-صنعتی، تجربه شد.
کد خبر: ۶۲۷۶۵۵
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۶ 01 October 2016
کمال الدین پیرموذن نماینده اصلاح طلب دوره نهم مجلس شورای اسلامی، درباره به مصلحت نبودن حضور محمود احمدی نژاد در انتخابات ریاست جمهوری 96 کفت: چون هر سری به کلاهی سزای سالاری است، کلاه ریاست جمهوری ایران برای احمدی نژاد خیلی گشاد بود. برای اینکه ایشان به قانون اساسی و ارکان نظام اعتقاد نداشت  و ضربه های فراوانی در مدت ریاست جمهوری خویش به ارکان نظام و نیمی از ملت رشید ایران اسلامی وارد آورد.

به گزارش جمهوریت، همه قدرت نظام جمهوری اسلامی ایران در حمایت مردم از آن نهفته است و اقدامات یک جانبه احمدی نژاد و برخوردهای حذفی ظالمانه وی به شکاف میان نظام و مردم می انجامید و ضربه ای به نظام و کیان بود. شرایط فعلی ایران، مستلزم حرکت به سوی آشتی ملی و پرهیز از قطبی کردن کشور است. تحولات داخلی و پیرامونی کشور ما، ایران را در شرایطی بس حساس و ویژه قرار داده است و بی شک قطبی کردن جامعه توسط احمدی نژاد و یاران خود حق پندار مطلق گرای معدود وی و رفتارهای سلیقه ای و فراقانونی او که بی سابقه ترین فاجعه ها و شوک های اقتصادی را به ایران تحمیل کرده و آزموده را آزمودن خطاست و نیز جایگزین شدن احتمالی دیپلماسی ماجراجویانه و تنش زای ایشان، به جای دیپلماسی سازنده و تعامل عزت خواه فعلی ایران با جهان، آنهم در مقطع فرصت طلایی پسابرجام و... آثار زیانباری برای منافع نظام و کیان، به ارمغان می آورد فلذا برای جلوگیری از بار شدن هزینه های نامناسب بردوش عموم مردم رشید ایران اسلامی و وارد شدن لطمات سنگین به منافع ملک و ملت، نامزدی آقای احمدی نژاد، برای انتخابات ریاست جمهوری به مصلحت ایران و ایرانیان نیست. مضافاً در عصر شتاب تاریخ، تخریب، افراطی گری، خود محوری و جنجال آفرینی، سم مهلک پیشرفت کشورهاست و واپسگرایی مذموم است.

کمال الدین پیرموذن همچنین درباره برخورد و پیگیری اقدامات خلاف قانون دوره ریاست جمهوری وی افزود: احمدی نژاد بنام عدالت زهر در کام حقیقت ریخت، فلاکت را برای مردم پدید آورد. با استفاده ابزاری از باورها و مقدسات مردم با طرح بحث بی اساس هاله نور و جانماز آب کشیدن و نیز با راست نمایی دروغ و ترک چند روزه محل خدمتی خویش و ... بر چهره اسلام و انقلاب خدشه وارد کرد. برای اختلاس گران، رانت خواران، رشوه پردازان بستر سازی کرد و برای سواستفاده کنندگان از موقعیت قدرت، نزدیک خویش خط قرمز تعریف کرد. محاسبات سرانگشتی را جایگزین نظام برنامه ریزی چندین ساله کشور نمود و یک دوره هشت ساله عجیب، آنهم در مقطع درآمد افسانه ای نفت کشور، در اقتصاد ایران با شنا کردن برخلاف تحولات عصر اقتصاد تولیدی-صنعتی، تجربه شد.
عضو کمیسیون صنایع مجلس نهم ادامه داد: شوک های ارزی و فشار سیستمی بی سابقه بر واحدهای تولیدی کشور در آن دوران ، صنعت کشور را فلج و به تعطیلی کشاند. سهام عدالت بِجد بنگاه های اقتصادی بزرگ کشور را زمین گیر کرد و با واردات بی رویه ، کشاورزی را نابود کرد. همچنین با واردات بی حساب ضربه ای شدید به عمیق تر شدن خواب صنایع وارد کرد و با تضعیف طبقه های متوسط و کارگر کشور، رکود را در ایران کلید زد. گرانی تورم و بیکاری برای مردم زجرآور و چهره کریه فقر گسترده ی وسیعی یافت و فساد و تبعیض و افسردگی، از مظاهر تلخ جامعه ما گشت. بی سابقه ترین رشد نقدینگی در عرصه سوداگری و فعالیت های بازرگانی غیر مولد اتفاق افتاد و در نهایت کشور ایران به جهت از دست دادن فرصت طلایی مقطع افزایش بی نظیر قیمت نفت با دارا بودن درآمد مگا نجومی، قهرمان اول جهان، در از دست دادن فرصت و تبدیل آن به تهدید گردید. منافع گروهی و باندی بر منافع ملی ارجحیت یافت و با بداخلاقی های ناپسند سیاسی به منابع ارزشمند انسانی کشور لطمات فراوانی وارد ساخت.
وی افزود : لیکن به جهت اینکه حکومت صالحین نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در عرصه جهانی زیر سوال نرود و همچنان عوامی درد تاریخی ماست ظاهرا برخی برای وی مصونیت قایل بوده و مورد مؤاخذه قرار نمی گیرند.

پیرموذن درباره سکوت حامیان احمدی نژاد  در این موارد گفت: احمدی نژاد در زیر سایبان درخت ریاست چنان بساط قدرت طلبی، مقدس مآبی و خود حق پنداری و مطلق گرایی برپا کرده بود که غیر از خود، هیچ کس را در این کشور پهناور و پرجمعیت نمی دید و بدان جهت حامیان خاص آنچنانی ندارد تا اعتراف و اعلام موضع بکنند.

آینده سیاسی احمدی نژاد چه می شود؟

این نماینده مجلس نهم تاکید کرد: تاریخ مصرف سیاسی رسمی، احمدی نژاد، تمام شده است و در آینده شاید فقط از یاران ایشان بتوانند سهمی محدود از قدرت سیاسی کشور را نصیب خود کنند.
پیرموذن همچنین درباره ائتلاف اصولگرایان گفت: تردید نکنید همه اصول گرایان راستین فاصله خویش با وی را، از این پس بیشتر خواهند کرد و ایشان از جریان خاص دلواپس صرفا به تعداد انگشت شمار یار و مانوس خواهد داشت.
جام بشکستند و اکنون وقت گل خون می خورند
حاصل آن توبه کردن، این پشیمان گشتن است

احمدی نژاد به سمت شورای شهر می رود ؟

نماینده مردم اردبیل در مجلس نهم ادامه داد: به دنبال حضور پرشکوه مردم در صحنه عظیم انتخابات مجلس شورای اسلامی در تهران بزرگ که نتیجه ای جز تحکیم پایه های اعتدال و اصلاحات براساس موازین قانونی در چارچوب قانون اساسی نداشت، احمدی نژاد خوب می داند که موفقیت ایشان و همفکران وی در شرایط کنونی بعید است و بدان جهت خصوصاً خودشان وارد این عرصه نمی شوند. در شورای شهر تهران بی تردید تحولات خواهد بود اما برای همه تندروها ( اعم از احمدی نژادی و غیر احمدی نژادی) شنیدن صدای تحولات سخت خواهد بود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر
آخرین اخبار