بازدید 7683

دیدار فراکسیون زنان مجلس با مادر شهیدان حسینی

کد خبر: ۶۲۷۷۰۰
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۸ 01 October 2016
یک عضو هیات رییسه فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی از دیدار اعضای این فراکسیون با مادر شهیدان سید کاظم و سید ناصر حسینی خبر داد.

سیده فاطمه ذوالقدر در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: در این دیدار که من و خانمها پروانه سلحشوری رئیس فراکسیون زنان و طیبه سیاوشی اعضای هیئت رئیسه فراکسیون زنان، فاطمه سعیدی و سیده فاطمه حسینی، حضور داشتیم و با نزدیک شدن سالگرد شهادت شهید سید ناصر حسینی از شهدای فاجعه منا،  مقام والای شهدا گرامی داشته شد.

وی افزود: همچنین در این دیدار که یکی از فرزندان شهید ناصر حسینی و خواهر شهید هم حضور داشتند، مادر شهیدان حسینی، با ذکر خاطراتی از فرزندان شهیدش بر ضرورت معنویت در نسل جوان تاکید کرد.

نماینده مردم تهران در مجلس یادآور شد: در این دیدار، پروانه سلحشوری رئیس فراکسیون عنوان کرد: همه ما موظف به پاسداشت خون شهدا هستیم و ما مدیون خون این عزیزان و خانواده های بزرگوارشان هستیم که با ایثار و فداکاری امروز ما را که در امنیت بسر می‌بریم ‌رقم زدند. آنها از نفس افتادند تا ما از نفس نیفتیم و استوار راهشان را ادامه دهیم.

ذوالقدر در پایان گفت: نمایندگان و اعضای فراکسیون زنان نیز با ابراز خرسندی و افتخار به وجود چنین مادران، خواهران، دختران و زنان  غیوری که با استقامت اینچنین متحمل رنجند، اما به خاطر سربلندی اسلام و ایران صبوری می‌کنند، برای خانواده شهیدان حسینی آرزوی طول عمر با عزت و سربلندی روزافزون داشتند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار