بازدید 23677
۹
بسته خبری «تابناک»؛

منکرترین منکرات از دیدگاه آیت الله جنتی/ ماجرای عذرخواهی ظریف از نمایندگان/ تعریف هاشمی از روح برجام/ واکنش وزیر ارشاد به جنجال برگزاری کنسرت در قم/ توصیه حجاریان به اصلاح طلبان

رصد‌خانه «تابناک» ‌خبرهایی‌ برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند؛ تیترهایی مانند: «واکنش غرضی به نامه احمدی نژاد به رهبر انقلاب»، «کنایه عضو جبهه پایداری به عدم کاندیداتوری احمدی‌نژاد»، «خاطره امیرعبداللهیان از دیدار پوتین و بندر بن سلطان»، «رونمایی از گزینه جدید اصولگرایان برای انتخابات»، و... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۶۲۸۱۷۸
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۰ 02 October 2016

تحولات در گذر است و خبر هیچ ‌گاه متوقف نخواهد شد. خبرهایی رسمی و ‌گاه غیر رسمی؛ خبرهایی که مورد توجه قرار می‌گیرد ‌یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبرهایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر‌ به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کم‌رنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»، جایی است که خبرهایی ‌گاه غیررسمی و ‌گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، ‌برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبرهایی که ‌گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و ‌گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه ‌می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری ‌هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند.

در رصدخانه تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.

واکنش غرضی به نامه احمدی نژاد به رهبر انقلاب 

محمد غرضی در گفت‌وگو با اعتماد آنلاین در خصوص نامه احمدی‌نژاد به رهبری گفت: استنباط من از نامه احمدی نژاد این است که به نوعی اعلام کرده "چشم این دفعه نمی آیم اما دفعات بعد هستم”! و بدین طریق سهم خود را از اداره کشور خط نزده است. درواقع احمدی نژاد گفته من اطاعت می کنم اما هستم.این هم دلیل دارد از زمان مطرح شدن توصیه رهبری به احمدی نژاد تا ارسال نامه  به حضرت آقا برخی از اصولگراها  هشدارهایی دادند . در واقع احمدی نژاد به صورت مشروط دستور آقا را پذیرفت.


شلیک اشتباهی فرماندار اهواز به خودش!

معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری اهواز از زخمی و بستری شدن فرماندار اهواز به دلیل اصابت یک گلوله خبر داد. علی مظفری اظهار کرد: آقای ارزانی فرماندار اهواز عصر روز گذشته در حال تمیز کردن اسلحه خود بود که در این حین، یک تیر که در درون اسلحه جا مانده بود، شلیک می شود و به پای وی اصابت می کند. وی افزود: آقای فرماندار اکنون در بیمارستان آپادانا اهواز بستری هستند و حال ایشان خوب است و امروز از بیمارستان  ترخیص خواهد شد. معاون فرماندار اهواز گفت: هیچ مشکل خاصی در این زمینه وجود ندارد.


کنایه عضو جبهه پایداری به عدم کاندیداتوری احمدی‌نژاد

حجت‌الاسلام قاسم روانبخش، عضو شورای مرکزی جبهه پایداری با بیان اینکه جریان انقلابی به این نتیجه رسیده است که رفع معضلات اجتماعی و فرهنگی و بازگشت امید و نشاط به جامعه و حل مشکلات اقتصادی تنها با روی کار آمدن رئیس جمهور جهادی و انقلابی کارآمد ممکن است، تأکید کرد: اکنون که با توصیه حضرت آقا، عاملی که ممکن بود میان جریان انقلابی و مومن مانع وحدت شود، از عرصه رقابت 96 کنار رفته است باید گفت که نیروها و جریان‌های انقلابی هیچ‌ بهانه و دلیلی برای عدم وحدت و انسجام روی گزینه انقلابی، اصلح و رای آور ندارند.انتخاب این خبر را منتشر کرد.


هاشمی را فریب می‌دهند

وزیر اطلاعات دولت دهم گفت: اظهارات اخیر هاشمی‌رفسنجانی علیه توان دفاعی کشور را ناشی از فریب خوردن او توسط عده‌ای دانست. حیدر مصلحی درباره پیوستن ایران FATF گفت: موضوعی که در ماجرای FATF مهم است این است که قانون مبارزه با پولشویی در مجلس قبل تصویب شد که باید بدان عمل شود. وی تأکید کرد: با وجود چنین قانون جامع و خوبی، بحث FATF را مطرح کرده‌اند که عمل به این کنوانسیون ذلت کشور را در پی دارد. البته هیچگاه ملت زیر بار چنین ذلتی نمی‌رود.وزیر سابق اطلاعات درباره اظهارات اخیر هاشمی در تضعیف توان دفاعی کشور نیز گفت: به نظرم آقای هاشمی را به دلیل فقدان اطلاعات، فریب می‌دهند.تسنیم این خبر را منتشر کرد.


حجاب تایلندی‌ها در اولین پرواز مستقیم به تهران

بسته امروز


تلاش برای آزادی مشروط سحرخیز

علیزاده طباطبایی وکیل‌مدافع «عیسی سحرخیز» گفت: حکم موکلم در رابطه با اتهام توهین و تبلیغ علیه نظام قطعی شده و به اجرای احکام ارسال شده است. ما برای موکلم تقاضای آزادی مشروط ارائه کرده‌ایم که امیدوارم مورد موافقت قرار گیرد. خبرآنلاین این خبر را منتشر کرد.


تکاور درستکار کیف 3000000000 تومانی را پس داد

سعید بابایی مسئول روابط عمومی تیپ ۳۵نیرو مخصوص نزاجا در این باره، گفت: صبح امروز یکی از کارکنان متعهد تیپ ۳۵نیرو مخصوص نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران پس از خروج از منزل در کرمانشاه به قصد عزیمت به محل خدمت، کیفی حاوی اسناد و مدارک را پیدا می‌کند. این تکاور کرمانشاهی که گروهبان یکم عرفان فرهادی نام دارد، کیف را بلافاصله به بازرسی پادگان تحویل داده و پس از تماس با صاحب آن، کیف به وی بازگردانده می‌شود. کیف مذکور شامل دسته چکهای سفید امضا و کارتهای اعتباری همراه با رمز کارتها و دفترچه های بانکی به ارزش تقریبی سه میلیارد تومان بوده است. ایسنا این خبر را منتشر کرد.


تعریف هاشمی از روح برجام

هیاهو و جنگ روانی بی‌خودی راه انداختند آیت الله هاشمی رفسنجانی در بخشی از مصاحبه با سایت شخصی خود درخصوص تعریف تعبیر "روح برجام" گفت: روح برجام این است که اعتماد بین‌المللی به وجود آمد که ایران درصدد آزار جامعه بین‌‌المللی نیست و این تبلیغاتی که شده، دروغ است و اگر غیر از این بود، حاضر نمی‌شد وضع فعلی کارهای هسته‌ای خودش را به این‌ صورت کند. البته این کاری که کردیم، بیشتر به نفع ماست تا آنها. چون ما الان به چیزهایی دست می‌یابیم که در آن شرایط نمی‌توانستیم. الان ما در خیلی جاها می‌توانیم وارد شویم. الان ما می‌توانیم اورانیوم تولید کنیم و بفروشیم. مواد اولیه نداریم، می‌توانیم وارد و تولید کنیم و با سود زیاد بفروشیم. می‌توانیم آب سنگین را تولید و بفروشیم. می‌توانیم تحقیقات‌ خود را تا آنجایی که لازم است، پیش ببریم و اگر خواستیم جهشی در هسته‌ای بکنیم، انجام بدهیم و می‌توانیم هر مقدار نیرو بخواهیم، تربیت کنیم و می‌توانیم در دانشگاه‌های دنیا، فرزندان خود را به رشته‌هایی که برای ما تحریم کرده بودند، بفرستیم. برای ما خیلی چیزها باز شد. ما سودمان را می‌بریم، اما اگر بعضی از این تنگ‌نظری‌ها و بداخلاقی‌ها نبود، خیلی بیشتر از اینها می‌توانستیم. با این هیاهوی که در کشور می‌کنند و یک جنگ روانی بی‌خودی را راه انداختند، ما برای جذب سرمایه و تکنولوژی مشکل پیدا می‌کنیم. چون طرف‌های ما نمی‌دانند و با معیارهای خودشان عمل می‌کنند. ما باید طبق قانون اساسی عمل کنیم و هر کسی اکثریت را در یک انتخابات سالم آورد، بگذاریم کارش را انجام بدهد و حمایت کنیم و به خاطر منافع ملی کشور، باید همین کار را بکنیم. همین مقدار حل می‌کند و بیش از این چیزی لازم نیست.


با حذف احمدی نژاد،کشور به تفکرات پوسیده برنمی گردد

اکبر ترکان مشاور ارشد رئیس جمهور گفت: اينكه انتخابات ٩٦ چند قطبي خواهد شد اهميتي ندارد. مهم اين است كه فضاي انتخابات و عرصه مديريتي كشور هرگز به تفكرات پوسيده‌اي مانند تفكرات دولت سابق بر نمي‌گردد. آقاي روحاني تاكيد دارد كه مسائل كشور و حل مشكلات بسيار مهم‌تر از حرف و حديث‌هاي انتخاباتي است و مديران كشور نبايد حواس‌شان به مسائل فرعي پرت شود. آقاي روحاني به دنبال اين است تا كشور و مردم كشور از كوشش‌هاي انجام شده بهترين نتيجه را بگيرند. بر اين اساس نه شخص آقاي روحاني و نه همكاران آقاي روحاني در دولت، فعلا ذهن‌شان انتخاباتي نيست. همان رايي كه در ٩٢ به رقباي روحاني دادند سبد راي احمدي‌نژاد است كه البته اين راي به دليل توصيه رهبري به‌شدت ريزش خواهد داشت. روزنامه اعتماد این خبر را منتشر کرد.


پیش بینی دولت از ضریب رشد سال آینده کارمندان

روزنامه خراسان در ستون ویژه خود نوشت: بر اساس ابلاغیه جدید یک مسئول مهم اجرایی به تعدادی از سازمان های دولتی و وزارتخانه ها، تاکید شده است برای تنظیم بودجه سال آینده دستگاه های ملی و استانی خود، رشد ضریب حقوق را فعلا 10 درصد پیش بینی کنند. در این بخشنامه با اشاره به اینکه مبلغ قطعی ضریب حقوق به تصویب هیأت وزیران خواهد رسید، اعلام شده است که سقف اعتبار مربوط به اضافه کار کارکنان نیز در بودجه سال 1396 حداکثر معادل اعتبار اضافه کار در سال 1395 پیش بینی شود.


   واکنش وزیر ارشاد به جنجال برگزاری کنسرت در قم

علی جنتی گفت موضوع برکناریام شایعهای بیش نیست و برخی رسانهها همیشه کارشان شایعهپراکنی است و نباید به شایعات آنها توجه کرد.آنچه در قم اجرا شده، اصلا کنسرت نبود، بلکه یک برنامه همخوانی بود و حتی خانمهای مجری نیز کاملا با حجاب اسلامی در این مراسم حضور داشتند.در این برنامه، برخی افراد حجاب اسلامی را رعایت نکردند و بعضی عناصر و افراد عکسهایی از آنها تهیه کردند و در اختیار مراجع قرار دادند.


ماجرای عذرخواهی ظریف از نمایندگان

علي مطهري كه رياست جلسه علني يكشنبه-۱۱ مهر- را برعهده داشت بعد از طرح سوال از سوی کریمی قدوسی و پاسخی که وزیرخارجه به این سوال داد، گفت: تحث تاثير فضاي جلسه، برخي كلمات توسط دكتر ظريف مطرح شد كه احيانا تحقير مجلس تلقي مي‌شد،‌كلماتي که نبايد استفاده شود كه موجب تحقير مجلس شود.وي افزود: جمله اي که آقای ظريف گفتند این بود که «براي حفظ احترام اجازه نخواهم داد هيچ يك از همكارانم در صحن مجلس مورد سئوال قرار گيرد.» بايد بگويم كه هر نماينده اي آزاد است كه از مسئولان سئوال كند. به هر حال ما اين ها را سهو لسان می دانیم و نمی خواهيم بگوييم عمدی در بیان آن داشته اند.مطهری ادامه داد: از سوی دیگر نيت افراد در طرح سئوال هم نبايد موضوعيت داشته باشد كه اين سئوال كننده چه نيتي دارد، هر نيتي داشته باشد او آزاد است كه حرفش را بزند. اشاره مطهری به بخشی از سخنان ظریف بود که طرح این سوال را سیاسی کاری دانسته بود.

وی، یادداشت ظريف را خطاب به نمایندگان قرائت کرد که در آن آمده بود؛ اگر صحبت‌هاي بنده را به دقت گوش كنيد،‌ توهيني نداشتم، به هر حال اگر برداشت توهين شده است از نمايندگان عذرخواهي ميكنم.این عذرخواهی ظریف با احسنت گفتن نمایندگان روبرو شد. در ادامه ظریف با اجازه از رییس جلسه پشت تریبون قرار گرفت و بار دیگر تاکید کرد قصد توهین به نمایندگان مجلس که نماینده آحاد ملت هستند را نداشته است.


درخواست آیت‌الله یزدی برای انصراف تیم ملی از بازی با کره

آیت الله یزدی در سخنانی گفت، از وزیر ورزش خواهش می‌کنم این محاسبه را دقیق‌تر انجام دهند و مسابقه را تعطیل کنند، چراکه سود آن در حال و آینده بیشتر خواهد بود ضمن تقدیر از زحماتی که کشیده‌اند.


توصیه حجاریان به اصلاح طلبان

تئوریسین اصلاحات در پیشنهادی از اصلاح طلبان در خواست کرد تا فیش های حقوقی خود را منتشر کنند و پیش قدم اجرای قانون "از کجا آورده اید" شوند. بیش از 18 سال از ترور نافرجام سعید حجاریان می‌گذرد، اما این واقعه باعث نشد که او از صفتی که رسانه‌ها برایش برگزیده بودند استعفا دهد، او هنوز هم تئوریسین اصلاحات است، هنوز وقایع، گفت و شنود ها، سخنرانی ها و جنجال های عالم سیاست را به خوبی زیر نظر می‌گیرد؛ مطالعه می‌کند و با مقاله یا مصاحبه هایش جریان اصلاحات را راهنمایی می کند، اما نگرانی این روزهای حجاریان نه تنها برای اصلاح طلبان که برای نظام است. او می‌گوید با این انگشت اتهامی که دو جناح سیاسی ایران در رابطه با فساد های اقتصادی مقابل هم گرفته‌اند ؛ هر کسی می‌تواند از بیرون کل نظام را فاسد بنامد. از این رو است که در آخرین پیشنهاد خود به جناح مطبوعش از آن‌ها می‌خواهد که پیشقدم عرصه مبارزه با فساد شوند، فیش های حقوقی خود را منتشر کنند، در آزمون از کجا آورده‌اید شرکت کنند و اگر فاسدی را در میان خود یافتند از آن برائت بجویند.


خاطره امیرعبداللهیان از دیدار پوتین و بندر بن سلطان

حسین امیرعبداللهیان عصر دیروز در دیدار با فعالان رسانه‌ای لبنان اظهار داشت: همزمان با فشارهای زیاد بین‌المللی علیه سوریه برای فروپاشی دمشق من به روسیه سفری داشتم، این در حالی بود که یک روز قبل از من بندر بن سلطان رئیس وقت سرویس امنیتی عربستان به مسکو سفر کرده و با رئیس جمهور پوتین ملاقات کرده بود. تعجب مقامات روسیه از اتفاقات دیدار پوتین و بندر بن سلطان مدیرکل امور بین‌الملل مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مقامات سوریه با تعجب از سخنان بندر بن سلطان در دیدار با پوتین سخن می‌گفتند، اضافه کرد: بندر بن سلطان در این دیدار از تلاش برای سقوط بشار اسد گفته بود و همچنین صراحتاً اعلام کرده بود که "برای سرنگونی اسد همه گروه‌های مسلح جهان را در سوریه جمع کرده‌ایم و هدف ما این است که با فعالیت این گروههای مسلح در سوریه، اسد سقوط کند". مشاور امور بین‌الملل مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه طرف روسی به بندر بن سلطان می‌گوید که "آیا شما با استفاده از گروه‌های مسلح می‌خواهید نظام سیاسی یک کشور را سرنگون کنید؟"، که بندر بن سلطان می‌گوید "بلی، برای سرنگونی اسد استفاده از این روش اشکالی ندارد"، گفت: پوتین در مقابل به بندر بن سلطان می‌گوید "آیا می‌دانید در این صورت پس از سقوط دمشق، گروه‌های مسلح به‌سراغ شما در ریاض می‌آیند؟"، که رئیس سرویس امنیتی ــ اطلاعاتی عربستان پاسخ می‌دهد "بلی، این را می‌دانیم ولی بلافاصله پس از سقوط اسد، همه گروه‌های مسلح را در سوریه بمباران و نابود می‌کنیم. وی با اشاره به خاطره سفر بندر بن سلطان به روسیه افزود: این رفتار رئیس سرویس امنیتی عربستان در قبال یک موضوع امنیتی در سوریه است. خانه ملت این خبر را منتشر کرده است.


منکرترین منکرات از دیدگاه آیت الله جنتی

آیت الله جنتی رئیس مجلس خبرگان گفت، بدون شک منکرترین منکرات باز کردن پای آمریکا به کشور است. این منکر ریشه فسادهای خیلی گسترده تر است چرا که اگر پای آمریکا به کشور باز شود به همین ارتباط راضی نیست و آنها فساد را در همه امور گسترش خواهند داد.قرآن کریم ارتباط دوستانه سری با دشمنان را نهی کرده است اما متاسفانه این اتفاق الان دارد می‌افتد و مذاکرات سری و روابط سری برقرار می‌شود. من هر جا فرصتی پیش آید در نهی از این منکر صحبت خواهم کرد و از همه میخواهم نهی از این منکر را که منکرترین منکرات است در اولویت قرار دهند. رسانه ها باید با منکر باز شدن پای آمریکا به کشور مباره کنند و فعالانه اطلاع رسانی نمایند.


رونمایی از گزینه جدید اصولگرایان برای انتخابات

طی ماههای اخیر که بحث بر سر گزینه ی اصولگرایان در انتخابات ریاست جمهوری ۹۶ جدی شده است، به نظر می آید این جبهه از نبود کاندیدایی مطمئن سخت در عذاب و گرفتاریست، به همین دلیل درصدد است ، نیرویی از دل دولت روحانی در برابر روحانی بنشاند!چند هفته ایست اما نیروهای نزدیک به اصولگرایان خبر از آن می دهند که علی اکبر صالحی به عنوان گزینه ی اصولگرایان در برابر روحانی کاندیدا خواهد شد!صالحی با سابقه ی طولانی ریاست سازمان انرژی اتمی و نماینده ایران در آژانس در دولت اصلاحات، احمدی نژاد و دولت فعلی ، هم آنقدر سابقه ی طولانی مدیریتی او اجرایی دارد و هم (به زعم اصولگرایان) آنقدر مدارج بالای مدیریتی را طی کرده که برایش فرقی نمی کند در انتخابات آتی رقیب روحانی باشد و حتی بدین واسطه، مدیریت در دولت آتی را از دست بدهد.این گمانه البته به نظر، تحلیل دقیقی از منش و شخصیت صالحی نیست و کسانی که با چنین تحلیلی، تصور کردند می توانند او را در برابر روحانی بنشانند، شناخت دقیقی از او ندارند.این حال، این خبر که این ایام در محافل اصولگرایان گوش به گوش می شد، صبح امروز برای اولین بار در عصر ایران منتشر شد شد.


بهترین رقیب روحانی چه کسانی خواهند بود؟

روزنامه آرمان امروز در بررسی عملکرد دولت و تحلیل نگاه مخالفان دولت با دکتر سیدرضا صالحی‌امیری، استاد دانشگاه و از سیاستمدان نزدیک به رئیس دولت به گفت‌وگو پرداخته است. در بخشی از این گفت و گو می خوانیم:« «روحانی رقیب جدی ندارد ولی بهترین رقیبش رادیکال‌ها خواهند بود و ما باید خوشحال باشیم که رقبای آقای روحانی از رادیکال‌ها هستند، زیرا جامعه ایران میل به تعادل، ثبات و آرامش دارد.»


جزییات ورود هواپیماهای ایرباس و بوئینگ به ایران

وزیر راه و شهرسازی معتقد است فرآیند ورود هواپیماهای خریداری شده از سوی ایران روند طبیعی خود را طی می‌کند و هیچ نگرانی درباره‌ی این روند و یا نحوه صدور مجوز لازم برای ورود آنها به ایران وجود ندارد.عباس آخوندی در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان این مطلب تصریح کرد: شرکت ایرباس فرانسه پس از توافق‌نامه‌ای که با ایران به امضاء رساند، کار خود را برای دریافت مجوزهای لازم و نهایی شدن فروش هواپیما به ایران‌ایر آغاز کرد که خوشبختانه این فرآیند در حوزه دریافت مجوز از اوفک به موفقیت رسید و با نهایی شدن مذاکرات دو طرفه نخستین هواپیماها در آینده نزدیک به ایران تحویل خواهند شد.وی با بیان این‌که ایرباس درخواست مجوز خود از اوفک را در دو نوبت مجزا تحویل داده است، توضیح داد: نخستین مرحله مربوط به مجوز فروش 17 هواپیمای فوری به ایران در سال 2016 میلادی است که این مجوز به‌طور کامل صادر شده و در این موضوع هیچ ابهامی باقی نمانده است.وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: دیگر درخواست مجوز ایرباس مربوط به فروش هواپیما به ایران در سال‌های آینده می‌شود که این موضوع نیز روند طبیعی خود را طی می‌کند و هیچ جای نگرانی در این رابطه وجود ندارد، زیرا قرار نیست هیچ اتفاق عجیبی بیفتد.آخوندی در پاسخ به این سوال که آیا شرکت بوئینگ نیز برای فروش هواپیماهای خود باید شرایط ایرباس را طی کند نیز گفت: شرایط بوئینگ متفاوت است، زیرا آنها درخواست دریافت مجوز خود را برای کل توافق منعقد شده با ایران ارائه کرده‌اند و اوفک مجوز لازم برای تمام این هواپیماها را صادر کرد. از این رو با نهایی شدن مذاکرات و با توجه به مجوز صادر شده امکان آن وجود خواهد داشت که تمام هواپیماهای بوئینگ خریداری شده از سوی ایران برهمین اساس وارد کشور شود.


وکلای کیارستمی حق اعتراض ندارند

علی فتاحی معاون انتظامی سازمان نظام پزشکی گفت: حکم پرونده پزشکی کیارستمی هنوز ابلاغ نشده است و تا زمانی که این مساله انجام نشود وکلای پرونده نمی‌توانند اعتراضی داشته باشند.


وزارت نفت، بهداشت وصنعت در صدر متخلفان نجومی

گزارش دیوان محاسبات کل کشور درباره حقوق‌های نجومی امروز یکشنبه (11 مهر) توسط عادل آذر رئیس این دیوان در صحن علنی مجلس شورای اسلامی قرائت شد. در بخشی از این گزارش می خوانیم:« در شرکت‌های تابعه وزارت نفت نیرو راه و شهرسازی امور اقتصادی و دارایی صنعت معدن و تجارت بانک ها و بیمه ها بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران و صندوق توسعه ملی بالغ بر 393 میلیارد و 57 میلیون و 901 هزار و 17 ریال وام در وجه مدیران عامل به اعضای هیئت مدیره شرکت‌ها، بانک‌ها و بیمه‌های دولتی پرداخت شده که 93 درصد به استناد آیین نامه ها دستورالعمل های داخلی و مصوبات هیئت مدیره شرکت‌های ذی ربط بوده است.»

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۸
در انتظار بررسی: ۱۵
انتشار یافته: ۹
حالا تو نفت یه چیزی.همه بچه ها خوب می گیرن پولم زیاده.حالا چندتایی از رفقا نیاز بیشتری داشتن.اما تو بهداشت درمانی که کمترین حقوق ها رو به کارمنداش می ده واقعا ...
منكرترين منكرات دروغگويي است.
حجاب تایلندیا منو کشته !!
در موضوع حجاریان
متبوع را با ط نوشته اید
اقای یزدی توجه دارند که در روز عاشورا هم میشه خطبه عقد خواند و ازدواج کرد. کجای دین و قران گفته است که یک برنامه ورزشی که اداره آن از دست مسئولین خارج است و هیچ ضرر و زیانی به دین و کشور ندارد . و حال اقای یزدی احساس مسئولیت دینی کرده اند ؟ اقای یزدی اگر خیلی دلش به حال دین میسوزد و خود را مسئول در همه امور میداند یک شب و فقط یک شب از ساعت 9 به بعد به حواشی شهرها و شهر قم و شهرک نیروگاه قم تشریف ببرد و ببیند که چه اتفاقاتی میافتند اگر ایشان واقعا احساس مسئولیت کنند باید همان جا روح از بدنش خالی بشود که در این کشور جه ها میگذرد .
چک های سفید امضا. کارتهای اعتباری با رمزشون ؟!؟!؟!؟؟ خواب دیده بعد تعریفش کرده !!!!!
هرچه بگند دنمکش می زنند وای به روزی که بگندد نمک
آقای یزدی مگر بازی فوتبال شرعا حرام است که این پیشنهاد عجیب را داده اید. چرا دین مبین اسلام را در مقابل ورزش سالم که توصییه اسلام است قرار میدهید . امان از دست جناح بازیهای عجیب و غریب
FATF حتما باید اجرا بشود . هیچ ذلتی هم در پی ندارد . مردم هم از ان استقبال می کنند . مگر اینگه یک عده دزد بیت المال بخواهند از زیر آن در بروند و پول کثیفشان رد یابی نشود .
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها