بازدید 59426

راز مثلث برمودا حل شد؟

دانشمندان اکنون بر این باورند که ابر و پدیده های آب و هوایی دلیل شکل گرفتن مثلث مخوف برمودا هستند که هر چیزی را درون خود می بلعد.
کد خبر: ۶۳۴۳۴۰
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۰ 23 October 2016
مثلث برمودا از آن دست معماهایی در رابطه با جهان ماست که تا امروز پاسخی قطعی برای حل آن پیدا نشده است.

به گزارش جام جم آنلاین، مثلث برمودکه به نام مثلث شیطان هم شناخته می‌شود، حدود منطقه‌ای در ناحیهٔ غربی اقیانوس اطلس شمالی است که گفته می‌شود بیش از ۵۰ کشتی و ۲۰ هواپیما به طرز مرموزی در این منطقه ناپدید شده و یا از بین رفته‌اند. این محدوده بطور دقیق دارای شکل مثلث نیست و فقط ظاهری شبیه به مثلث دارد.

اما اکنون ادعایی برای حل معمای اسرار آمیز مثلث برمودا مطرح شده است. ابرهای موسوم به شش ضلعی جریانی بمب مانند از هوا با سرعت 170 مایل در ساعت ایجاد می کنند که ممکن است دلیل ناپدید شدن آن کشتی ها و هواپیماها باشد.
 
دانشمندان اکنون بر این باورند که ابر و پدیده های آب و هوایی دلیل شکل گرفتن مثلث مخوف برمودا هستند که هر چیزی را درون خود می بلعد.

جریان هوا و بادهای پرقدرت باعث می شود در این محوطه اسرار آمیز موج هایی به طول 45 فوت ایجاد شود.

به هر حال گزارش های مختلف حاکی از ناپدید شدن حداقل 70 کشتی کوچک و بزرگ و هواپیماهای مختلف در محوطه مخوف و اسرار آمیز مثلث برمودا در طول تاریخ است.

تصویری از ابرهایی موسوم به شش ضلعی را می بینید که دلیل اصلی جریان های شدیدی در این منطقه می شود که ناپدید شدن هواپیماها و کشتی های زیادی را رقم زده است.
 
 
 
 
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳۰
انتشار یافته: ۲۷
من خونده بودم چیزی شبیه نیروی مغناطیسی هست چون رادار هواپیماها و کشتی ها از کار میافتن و باد که نمیتونه اینکارو کنه
پس قطعات کشتی ها و هواپیما ها چه می شوند؟؟؟
پاسخ ها
حجت
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۲
مشکل این نظریه هم همین است. چه بر سر بقایای کشتی ها و هواپیماها می آید. در ثانی بعضی از این ناپدید شدن ها در شرایطی رخ داده که هوا کاملا صاف بوده و خلبان هم شرایط را کاملا عادی گزارش کرده
ناشناس
| Mauritius |
۱۲:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۲
علي جان، ميره ته دريا
به هر شكلي شبيهه جز شش ضلعي
این رو خیلی سال پیش چاه گاز در دریا اعلام کردند که نیروی ارشمیدس کشتی ها رو کاهش میده و غرق میشن، و در ادامه هواپیما ها به خاطر ورود گاز های اشتعال زا به موتورشون دچار آتش سوزی میشن و سقوط می کنند.
خانه...
باحمئ وثنای الهی. یه بار هم اعلام کردند که دلیلش خروج گاز متان از کف دریاست که باعث نابودی کشتی ها و هواپیماها میشود.
وصداهایی که سالها بعد دوباره ازآنها تو رادیوها شنیده میشه
با سلام
نظریات فوق توسط دانشمندان برای این منطقه ارائه شده است.
1- امواج هیولا که در سال 2004 بتازگی شناسایی شده که شامل امواجی بین 25 تا 30 متر وحتی بلندتر هستند که در هر سال بیش از 800 مورد از آنها در منطقه مثلث برمودار رخ میدهد.
2- انطباق طول و عرض جغرافیایی بروی همدیگر موجب اخلال در تجهیزات ناوبری قدیمی میشود که قرینه مثلث برمودار دقیقا مثلث شیطان در دریای ژاپن میباشد.
3-دانشمندروس در سال 2010 اعلام کرد با بررسی کف اقیانوس اطلس در این منطقه با دستگاههای خاصی تعدادی هرم از جنس کریستال پیدا کرده که یکی از آنها سه برابر بزرگتر از هرمهای مصر میباشد.
4- برخی محققان نیز باور دارند اتفاقات رخ داده در این منطقه طبیعی در مقایسه با میزان ترددهای انجام شده میباشد (کما اینکه در سایر نقاط نیز به همین اندازه حوادث رخ میدهد) و کتب نوشته شده بیشتر جنبه تبلیغاتی و بزرگنمایی داشته تا این منطقه به محلی دور از دسترس تبدیل تا بسیاری از سرمایه داران اسرائیلی ، انگلیسی و ... بتوانند در این منطقه حضور داشته باشند.
باز هم علم توانست جلوی خرافه گویی راجع مثلث برمودا را بگیره تا دکان بعضی ها یک کم از رونق بیوفته.
این ابرها که نمی تونند یکجا مسقر باشند و در حال حرکت هستند پس باید یک جای دیگه این حالت اتفاق بیفته
به نظر من آمریکا سیستم هاش رو توی اون منطقه به صورت واقعی تست میکرده
مگرنه چرا بقیه جاهای دنیا حتی یک مورد هم اینطوری نیست
تصور عمومی این هست که مثلث برموردا یک ناحیه کوچک هست، اما اینطور نیست و مساحت آن شاید نزدیک به مساحت کل کشور ما باشه. داخل این محوطه بزرگ تغییرات آب و هوایی اقیانوس اطلس، گازهای متان که در حال آزاد شدن از کف اقیانوس هستند، باعث بروز خیلی حوادث برای کشتی هایی شده که بین اروپا و آمریکا رفت و آمد می کنند. البته از نظر آماری تعداد این حوادث نسبت به رفت و آمدها خیلی خیلی کم هست. ولی عموم علاقه دارند که تصور کنند اونجا اتفاقات خارق العاده میافته... در ضمن رادارها هم اونجا هیچ مشکلی ندارند، همه چیز بصورت نرمال کار میکنه...
بسیاری از خلبانان که از این منطقه عبور کردند مشاهدات عجیبی شبیه به سفر در زمان و روبرو شدن با کشتی ها و هواپیماهای قدیمی گزارش کردند که ممکنه دچار توهم شده باشند. اما علت هرچی باشه باد به تنهایی نیست
رازی در کار نیست. یک نویسنده ای برای اولین بار با یک خیال پردازی یک کتاب غیر واقعی برای فروش بیشتر نوشت و از آن زمان موضوع برمودا مطرح شد. اتفاقاتی که در این منطقه افتاده در سایر نقاط جهان نیز اتفاق افتاده ضمن اینکه آمار غلطی همیشه در باره برمودا میدهند. دهها برنامه علمی معتبر در این باره ساخته شده که دلیلی بر بزرگ کردن بی مورد موضوع است.
ده ها نظریه در این مورد وجود داره و این هم یکی از این نظریه هاست که می تونه بخشی از گم شدنها (و نه همه اونها رو) توجیه بکنه.
مثلث برمودا زاییده ذهن روزنامه نگاران زرد است. مجموعه ای از شایعات و خرافات و اخبار اغراق شده و بعضاً کاملاً دروغ.
جایی یک بررسی آماری در مورد مثلث خوندم که نشون میداد تعداد حوادثی که در این منطقه صورت گرفته با میانگین نقاط دیگر جهان برابر است.
اينکه کاوشگر به مريخ و جاهاي ديگه ميرفستن اما برا شناخت اين مثلث تا حالا کاووشکري نرفته چيز عجيبيه! اينکه روي زمين هست راحتتر ميشه رديابيش کرد و اطلاهات عکس جمع آوري کرد
از این حفره ها تعدا دِ 12 عدد دورِ. دو طرفِ کمربندِ استوا موجود است
که در گذشته به طرقِ آسمان معروف بود
به شکلِ شش ضلعیِ قطبِ شمالِ سیارهء زحل یا کیوان یا علی و الله
و شباهتش با ابرهایِ شش ضلعیِ محلِ تبادلِ بادهایِ مغناطیسی نگاه کنید و بدانید روح همان جریانِ بادِ مغناطیسی است
که آمریکا در پروژهء مونتاک آزمایش کرد
خلقت
پرینتی از زحل یا علی ع و مشتری یا حق است
علی مع الحق و الحق مع علی
اینا همه ش مربوط به هیدرات های گازیه که باعث کاهش چگالی اب و هوا میشه و به این دلیل ناپدید شدن هواپیما و ....را سبب میشه .
كيهان بچه ها زياد خوندين همگى
در متن خبر نوشته اید: در این محوطه اسرار آمیز موجهای به طول 45 فوت ایجاد میشود! باید بگوئید موجهایی به ارتفاع 45 فوت ایجاد میشود
به نظر من دنبالش نرین من 20سال دنبال این جور چیزا بودم دلیل این ناپدید شدنم میدونم ولی یک چیزایی میدونم که نباید میدونستم و این خیلی منو اذیت میکنه
اگه کار باد یانیروی مغناطیسی هست پس چرا اثری از خدمه مسافران نیست . به نظر من یه تونل زمانی وجود داره مثل جهان موازی که شاید انتهای آن به شهر گمشده آتلانتیس ختم میشه یا اثری از موجودات فضایی لطفا جواب منو بدید
اگه کار باد یانیروی مغناطیسی هست پس چرا اثری از خدمه مسافران نیست . به نظر من یه تونل زمانی وجود داره مثل جهان موازی که شاید انتهای آن به شهر گمشده آتلانتیس ختم میشه یا اثری از موجودات فضایی لطفا جواب منو بدید
انقدر
همه چیو بزرگ نکنید
اون هوا پیما رو برمیگردونم
حالا ما یک غلطی کردیم
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار