بازدید 9489

فراکسیون زنان، موافق و همراه با سه وزیر پیشنهادی دولت

رییس فراکسیون زنان مجلس با بیان اینکه اعضای فراکسیون متبوعش همراه و موافق با وزیر پیشنهادی دولتی هستند، گفت: به کسب رأی اعتماد آن‌ها در مجلس کمک خواهیم کرد.
کد خبر: ۶۳۶۷۷۹
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۲ 31 October 2016
پروانه سلحشوری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با اشاره به جلسه اعضای فراکسیون زنان با دو وزیر پیشنهادی دولت برای تصدی وزارتخانه‌های فرهنگ و ارشاد اسلامی و ورزش و جوانان، گفت: مسعود سلطانی‌فر و سیدرضا صالحی امیری با حضور در فراکسیون زنان از برنامه‌ها، نگاه و رویکرد خود به مسئله فرهنگ و ورزش و جوانان گفتند.

نماینده مردم تهران، ری، شمرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: برنامه و نگاه این دو وزیر به حوزه زنان و مدیریت آن‌ها در  عرصه‌های مختلف، از جمله دغدغه‌های اعضای فراکسیون زنان بود که خوشبختانه دیدگاه‌های فرهنگی و مثبت وزرای پیشنهادی مورد توجه قرار گرفت.

وی ادامه داد: آقای سلطانی‌فر بسط، گسترش و رونق ورزش بانوان و استفاده از زنان در پست‌های مدیریتی را به عنوان یک هدف برای خود تعیین کرده و نسبت به آن حساسیت دارد؛ هرچند در سازمان میراث فرهنگی و گردشگری به توانمندی‌های بانوان به خوبی توجه نشان داد، آقای صالحی امیری نیز به استفاده از زنان در تصمیم‌گیری‌ها و تصمیم‌سازی‌ها اعتقاد داشت.

سلحشوری ادامه داد: فراکسیون زنان تعامل خود را با هر سه وزیر پیشنهادی حفظ کرده و علاوه بر اینکه همراه و موافق آن‌ها در مجلس خواهند بود به کسب رای اعتماد این سه بزرگوار کمک می‌کنند.

رییس فراکسیون زنان مجلس همچنین افزود: نمایندگان  فراکسیون زنان با وزیر پیشنهادی دولت برای تصدی بر وزرات آموزش و پرورش نیز به طور جداگانه و در موقعیت‌های مختلف ملاقات داشته و برنامه‌ها و رویکردهای او را برای این وزراتخانه مناسب دانسته و معتقدند احمدی دانش آشتیانی فردی دغدغه‌مند و کارآمد است.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان