بازدید 10645

روشن:من بودم سر کی روش را با آجر می شکستم

کد خبر: ۶۴۱۹۶۸
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۸ 19 November 2016
پیشکسوت جنجالی تیم ملی و استقلال در تازه ترین مصاحبه اش پرده از دلیل دعوای اسدی دبیرکل فدراسیون و کی روش در یکی از جلسات برداشت.

به گزارش تابناک ورزشی، حسن روشن در مصاحبه جدیدش به سرمربی پرتغالی و رفتارش با بزرگان فوتبال ایران اشاره کرد. او در پاسخ به سوال خبرآنلاین که در یکی از جلسات کمیته فنی با حضور افرادی مثل محصص و معینی کی روش خواستار تعمیر سرویس های بهداشتی کمپ تیم ملی از سوی آنها شد؛ گفت: « اگر من آن جا بودم با پاره آجر بر سر کی روش می کوبیدم. شخصیت ایرانی در همه جای دنیا خیلی بالاست. این که هرکسی بخواهد هرچیزی بگوید درست نیست. آقای اسدی که دبیر فدراسیون شد با کی روش جلسه ای گذاشت. اسدی از کی روش یک گزارش خواست که در این مدت برای تیم ملی چه کاری انجام داده است. کی روش به شدت عصبانی شد به گونه ای که در آن جلسه دو بار به دستشویی رفت و سه لیوان آب خورد. نمی خواهم به این کمیته توهینی بکنم اما واقعیت این است که کمیته فنی کمیته قوی ای نیست. همه افراد کمیته فنی از کی روش کوچک ترند. او قطعا جلوی پروین نمی تواند این گونه صحبت کند.»
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۴
خون جوش نیار عزیز
این اقا خیلی از امثال شماها بهتر کار کرده !
خاموش باش اقای روشن
آقاى روشن، شخصیت ایرانی در همه جای دنیا خیلی بالاست ولى نه اونايي كه ميخواهند با پاره آجر بر سر کی روش بکوبند
چه خود پسند!
ت كه شما اورا سزاوار احترام مى دانيد؟!
آقاى روشن
شما كه از زمين و زمان ايراد مى گيريد،خودتان آيا بجز دوره اى كوتاه به عنوان بازيكن تاج سابق و تيم ملى،كارنامه اى درخور توجه داشته ايد؟
ریاکاری
حتما" اونم نگاه میکرد، زیاد نگران نباش اگر اونم نگاه میکرد قول میدم مردم و طرفدارای تیم ملی حسابی از خجالت شما در میو مدن ؛ با الفاظ زشت و چاله میدونی انتظار داری یه مربی طراز اول دنیا بشینه با شما حرف چی بزنه که رگ مشنگید نگیره آقای روشن خوبه شمارو این همه سال تو استقلال هم راه نمیدن ؛ اگر خدای نکرده سر مربی استقلال میشدی چه کارا که نمی خواستی بکنی واقعا" خدا به همه تا اینجا حسابی رحم کرده
نظر من توهين به چه مقامى بود كه منتشر نكرديد؟!!واقعا تاسف بر ژورناليستهاى اين كشور!!
يكبار بخونيد چى نوشتم براتون!!!
ایرانیها شخصیت بالایی دارند .. درست .حسن جان : مگر مربی پرتغالی به شخصیت جناب محصص ایراد گرفت که اجر نثار می کنید ..؟ اصلا سرویس دستشویی چه ربطی به جوش اوردن شما دارد ؟ مگر شما همه جا نمی نویسید که : النضافت من الایمان .. نکند اشکال وارد بوده که ....
آقای روشن به اینکارها کاری نداشته باش.
نظریه آقای روشن کاملا بجا وشایسته ملت ایران است ونباید اینقدر ضعیف النفس بود .خدا حفظ کنه آقای روشن رو برا ملت ایران.
خیلی به خودت فشار نیار اقای روشن یهو کار دستت میده
جناب روشن این جملات رو از زبون یک استقلالی میشنوی در اینکه روزی بازیکن خوبی بودی ماتقدیر میکنیم اما میشه بفرمایید خدماتتون به فوتبال کشور بعد از انقلاب چی بوده که همش میزنی سر میشکونی غیر از اینکه در دوبی دنبال بیزنس کاری دیگه انجام دادی برادر من دست وردارین یه نفر اومده بهترین نتیجه هارم تحویلتون داده باز طلبکارید؟
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل