بازدید 8376

نمایشگاه بین‌المللی خدمات توانبخشی ویژه معلولان

دومین نمایشگاه بین‌المللی تخصصی خدمات و تجهیزات توانبخشی ویژه معلولان و جانبازان، ۱۶ لغایت ۱۹ آذر ماه سال جاری از ساعت ۱۰ الی ۱۸ در مصلای تهران برگزار می‌شود.
کد خبر: ۶۴۵۴۸۶
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۵ 03 December 2016
دومین نمایشگاه بین‌المللی تخصصی خدمات و تجهیزات توانبخشی ویژه معلولان و جانبازان مقارن با ایام جهانی معلولان با حمایت و پشتیبانی سازمان بهزیستی کشور و بنیاد شهید و امور ایثارگران، سایر انجمن‌ها و مراکز علمی در محل دائمی نمایشگاه‌های فرهنگی مصلای تهران از 16 لغایت 19 آذر ماه سال جاری برگزار می‌شود.

به گزارش فارس، این نمایشگاه یک فرصت طلایی برای شناخت ظرفیت کشور و بهره‌گیری از آن در خدمت‌رسانی به جامعه هدف است و از طرفی موجب ارتقاء توانمندی‌ها برای حضور و ارتباط متقابل با دیگر کشورها خواهد بود. این خود می‌تواند موجب پویایی سازمان‌ها و زمینه‌ساز موفقیت آنها شده و در استقلال و توسعه کشور نقش مهمی داشته باشد.

 برپایی این نمایشگاه تخصصی بویژه رویکرد چند جانبه آن در به نمایش گذاشتن تجهیزات توانبخشی در کنار خدمات ارگان‌های دولتی و سازمان‌های مردم‌نهاد به افراد دارای معلولیت، تاکیدی بر نقش اساسی همکاری و مشارکت سازمان‌های غیردولتی با ارگان‌های دولتی در ارتقای سطح سلامت جسمانی، روانی و اجتماعی جامعه است .

 افزایش آگاهی افراد دارای معلولیت و خانواده‌های آنها در مورد خدمات موجود در جامعه و هدایت آنها به سوی استفاده از این خدمات و نیز فرصت‌هایی که سازمان‌های مردم‌نهاد برای آنها فراهم می‌آورند، گام مهمی در تحقق اهداف برنامه توسعه فراگیر محسوب می‌شود .

هدف اصلی این نمایشگاه فراهم آوردن بستری مناسب جهت آگاهی جامعه هدف و آحاد جامعه از میزان توسعه کمی و کیفی محصولات تولید شده داخلی و خارجی ویژه افراد دارای ناتوانی، معرفی و آموزش محصولات و خدمات جدید و برقراری ارتباط مناسب میان عرضه‌کنندگان و مصرف‌کنندگان و دانش‌افزائی کارشناسان و فعالان حوزه توانبخشی و پزشکی و شناساندن قابلیت‌های تولیدکنندگان داخلی و حمایت آنان در جهت کمک به افراد دارای ناتوانی و معلولیت برای ارتقاء استقلال فردی و اجتماعی است.

بازدیدکنندگان این نمایشگاه و علاقمندان می‌توانند با دریافت آموزش‌های علمی و عملی رایگان در کلاس‌های آموزش تخصصی، سمینارهای تخصصی، کارگاه‌های آموزشی مشارکت کرده و از برنامه‌های جنبی این رویداد شامل ارائه خدمات آموزشی و مشاوره‌های رایگان و برنامه‌های حمایتی و فرهنگی بهره‌مند شوند.

دومین نمایشگاه بین‌المللی تخصصی خدمات و تجهیزات توانبخشی ویژه معلولان و جانبازان، 16 لغایت 19 آذر ماه سال جاری از ساعت 10 الی 18 در مصلی تهران برگزار می‌شود.


سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان