بازدید 7081

حکم لاریجانی درمورد کارگران معدن روستای آق‌دره

نماینده مردم مبارکه گفت: علی لاریجانی طی حکمی اعضای هیأت تحقیق و تفحص از بررسی نحوه برخورد با کارگران معدن روستای آق‌دره تکاب را منصوب کرد.
کد خبر: ۶۴۵۸۴۶
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۰ 04 December 2016
نماینده مردم مبارکه گفت: علی لاریجانی طی حکمی اعضای هیأت تحقیق و تفحص از بررسی نحوه برخورد با کارگران معدن روستای آق‌دره تکاب را منصوب کرد.

زهرا سعیدی مبارکه نماینده مردم مبارکه در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس، از صدور حکم اعضای هیأت تحقیق و تفحص از بررسی نحوه برخورد با کارگران معدن روستای آق‌دره تکاب از سوی علی لاریجانی رئیس مجلس خبر داد و اظهار داشت: وظایف اصلی ما استفاده از ابزارهای نظارتی است و مسلما در دفاع از حقوق کارگران کوتاهی کوتاهی نخواهیم کرد.

وی افزود: مدیران اصلی کارگرانی هستند که با کمترین حقوق و مزایا زندگی را مدیریت می‌کنند و مسلما در دفاع از حقوق این مدیران کوتاهی نخواهم کرد.

عضو هیأت تحقیق و تفحص از بررسی نحوه برخورد با کارگران معدن روستای آق‌دره تکاب همچنین تصریح کرد: در دنیای امروزه و با رویکردهای متفاوتی که در اطراف و اکناف دیده و شنیده می‌شود، واجب است از عده و قشری حمایت شود که قطع به یقین در راستای اجتماع کنونی، در حدی که انجام وظیفه می‌کنند، دیده نمی‌شوند اما حضور و وجود این گروه از جامعه در بهبود وضعیت تولید، موثر است و از عوامل شکوفایی در اقتصاد محسوب می‌شوند.

سعیدی ادامه داد: قشر کارگر در جامعه ایران که در گروه متوسط به پایین اجتماع قرار دارند بدون اینکه زحماتشان دیده شود، از ارکان اصلی در مسیر پیشرفت و توسعه محسوب می‌شوند. لذا بر آن شدیم تا تمام قد از این گروه از جامعه‌ای دفاع کنیم که دیگر شاهد برخی برخوردها با کارگران نباشیم. ما جامه عمل می پوشیم برای حمایت از کارگرانی که همراهی و همدمی شان واجب است... از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم شد.

به گزارش فارس، متن حکم اعضای این هیأت که از سوی علی لاریجانی رئیس مجلس صادر شده، به شرح زیر است:

جناب آقای قاضی‌پور

جناب آقای محجوب

سرکار خانم جلودارزاده

جناب آقای محبی‌نیا

جناب آقای نادری

جناب آقای فرهنگی

جناب آقای هاشمی

جناب آقای حضرت‌پور طلائیه

سرکار خانم سعیدی مبارکه

جناب آقای نوروزی

سرکارخانم حسینی

جناب آقای محمودزاده

نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی

سلام علیکم

در اجرای مصوبه مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی مورخ 1395/8/9 و تصمیم کمیسیون اجتماعی جنابعالی به عنوان «عضو هیأت تحقیق و تفحص از بررسی نحوه برخورد با کارگران معدن روستای آق‌دره تکاب» منصوب می‌گردید.

بدیهی است دستگاه‌های ذی‌ربط بر اساس مفاد ماده (217) آئین‌نامه داخلی مجلس شورای اسلامی همکاری لازم را به عمل آورده،‌ امکانات و تسهیلات مدارک، مستندات و اطلاعات موردنیاز را در اختیار شما قرار خواهند داد.

علی لاریجانی

رونوشت:

وزیر محترم تعاون، کار و رفاه اجتماعی، جهت اطلاع و اقدام لازم

معاون محترم نظارت مجلس شورای اسلامی، جهت اطلاع و اقدام لازم

رئیس محترم کمیسیون اجتماعی، جهت اطلاع و اقدام لازم

معاون محترم امور مجلس رئیس جمهور، جهت اطلاع و اقدام لازم

رئیس محترم «دیوان محاسبات کشور»، جهت اطلاع و اقدام لازم

رئیس محترم سازمان بازرسی کل کشور، جهت اطلاع و اقدام لازم
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل