بازدید 9926
۲

دلیل جدایی ستاره‌پرسپولیس فاش شد

خلعتبری گفته حرف‌های سیاسی باعث شد از پرسپولیس بروم بعدها هم اتفاقات دیگری افتاد. او گفت پول عجمان را نداریم، پول‌های رویانیان را هم نمی‌توانیم بدهیم و 900 میلیون تومان هم از قراردادت کم کن و بمان که در پاسخ گفتم اگر بگویید برو بهتر است تا اینکه این شرط‌ها را تعیین کنید.
کد خبر: ۶۴۵۹۰۸
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۵ 05 December 2016
بازیکن پیشین پرسپولیس دلیل جدایی خود از جمع سرخپوشان را فاش کرد.
به گزارش تابناک ورزشی، محمدرضا خلعتبری در مورد اینکه گفته می‌شود پرسپولیس به خاطر او و قراردادش با باشگاه عجمان امارات از سوی فیفا جریمه شده است، گفت: پول عجمان را خودم پرداخت کردم و همه مستندات آن موجود است که طبق آن تمام کارها را خودم انجام دادم. آقای طاهری سرپرست پرسپولیس گفته بود به خاطر تخلف صورت گرفته فیفا این باشگاه را جریمه کرده و این در حالی است که نمی‌دانم اصلاً او از کدام تخلف صحبت می‌کند.این تخلف از سوی پرسپولیس انجام شده به همین دلیل فیفا این باشگاه را جریمه کرده‌است.در غیر این صورت من مقصر نبودم و حتی از جیبم به عجمان پول دادم.
وی افزود: طبق اسناد و مدارک موجود و تسویه حساب صورت گرفته با پرسپولیس مابقی بدهی‌ها را خودم به عجمان پرداخت کردم و رسید هم دارم چون اگر این کار را نمی‌کردم اصلاً عجمان رضایت‌نامه‌ام را نمی‌داد.
دلیل جدایی ستاره پرسپولیس فاش شد 
خلعتبری گفت: پس از آن با رحیمی مدیرعامل وقت پرسپولیس و سیاسی نیز صحبت کردم که گفتند پول عجمان را نداریم، پول‌های رویانیان را هم نمی‌توانیم بدهیم و 900 میلیون تومان هم از قراردادت کم کن و بمان که در پاسخ گفتم اگر بگویید برو بهتر است تا اینکه این شرط‌ها را تعیین کنید. البته رحیمی را می‌شناختم و او کاربلد و کاردرست بود و تا لحظه آخر هم پای دایی ایستاد ولی متأسفانه او کاره‌ای نبود و سیاسی همه کاره بود و تصمیمات را می‌گرفت.
مهاجم سابق پرسپولیس گفت: من همان زمان چک‌های رویانیان را به دایی دادم اما حرف‌های سیاسی باعث شد از پرسپولیس بروم بعدها هم اتفاقات دیگری افتاد اما حالا مردم بدانند که پول عجمان را از جیبم دادم. البته رویانیان 350 میلیون دلار داد و یک مقدار هم هدایتی داد و بقیه آن را خودم پرداخت کردم و همان زمان تشکر هم کردم که باعث شدند در لیگ جعلی بازی نکنم. اما در نهایت سیاسی باعث شد از پرسپولیس بروم.
وی افزود: رحیمی آن زمان که همراه تیم ملی در آفریقای جنوبی بودم و با من تماس گرفت و تلاش کرد بمانم اما سیاسی باعث شد بروم و شرایط من طوری شد که تصمیم گرفتم به سپاهان برگردم.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
شاید حرفات درست باشه ولی رفتنت اشتباه محض بود وباعث نابودی فوتبالت شد به وضعیت فعلیت نگاهی بکن آیا راه حل بهتری نبود?
ماشاالله رونالدویی بودی برا خودت ،350 میلیون دلار رویانیان داد ! یه مقدار هدایتی ، یه مبلغ هم خودت ، حالا هم 50000 فرانک پرسپولیس باید برات بده .
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر