بازدید 7038

نامه زاکانی به روحانی

کد خبر: ۶۴۶۰۷۶
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۱ 05 December 2016
نماینده سابق مجلس در نامه‌ای خطاب به رئیس‌جمهور از لغو سخنرانی‌هایش در مشهد مقدس انتقاد کرد و نوشت: دولت محترم از بیان کدام حقیقت در کلام این حقیر هراس دارد؟

به گزارش تسنیم علیرضا زاکانی نماینده سابق مجلس در نامه‌ای خطاب به حسن روحانی از لغو سخنرانی‌هایش در مشهد مقدس انتقاد کرد.

متن کامل این نامه به شرح ذیل است:

بسمه تعالی

جناب حجت‌الاسلام روحانی

ریاست محترم جمهور

سلام علیکم

لغو سه سخنرانی این‌جانب در مشهد مقدس از سوی عوامل دولتی، هیچ پیامی جز این ندارد که کسانی در این کشور، تمایل به ایجاد یک جامعه تک‌صدایی دارند، جامعه‌ای که در آن، حامیان جریان سیاسی حاکم بر دولت، آزاد باشند تا از هر تریبونی که اراده می‌کنند، همه مرزهای شرع و قانون و اخلاق را بشکنند و اگر کسی به آن‌ها اعتراض کرد، انواع برچسب‌ها از متحجر تا تجزیه‌طلب! را به او بزنند؛ و در مقابل، صدای منتقدان، باتدبیر دولت و در سکوت مطلق، خاموش شود و مدعیان آزادی بابت این موفقیت عظیم خود که توانسته‌اند این دو رویکرد متناقض را زیر پرچم آزادی بیان جمع کنند، مسرور شده و به ملت ریشخند زنند.

اما برادر بزرگوار!

دولت محترم از بیان کدام حقیقت در کلام این حقیر هراس دارد که تصمیم به خاموش کردن این صدا گرفته است؟ مبارزه با مفسدان و در میان گذاشتن فساد آنان با مردم و نخبگان چه ضرری را متوجه دولت می‌کند که دست به برخوردهایی این‌چنین می‌زند؟ این‌جانب به جد قائلم که فقر و تبعیض در این کشور ریشه‌کن نخواهد شد مگر با کوتاه شدن دست فاسدان از مناصب و فرصت‌های کشور و با همه توانم این مسیر را ادامه خواهم داد. دولت محترم اگر دغدغه اصلاح امور و بهبود وضع مردم را دارد، باید با این صدا همراه شود و بلکه بدون همراهی و همکاری و عزم دولت، این مهم تحقق‌یافتنی نیست. خاموش کردن صدای مبارزه با فساد توسط دولت، پیامی نیست که مردم را امیدوار و مفسدان را ناامید کند.

والسلام

علیرضا زاکانی

15 آذرماه 1395
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان