بازدید 5371
۴

کافی شاپ‌های سنتی احداث می‌شود

کد خبر: ۶۴۶۸۰۳
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۵ 08 December 2016
مدیر کل دفتر طب سنتی ایرانی- اسلامی وزارت بهداشت در مراسم کلنگ زنی احداث نخستین سلامتکده طب سنتی با تیپ استاندارد معماری ایرانی- اسلامی از ساخت ۲۰ سلامتکده طب سنتی دیگر خبر داد. همچنین در این سلامتکد‌ه‌ها کافی شاپ‌های سنتی نیز احداث می‌شود.

به گزارش تسنیم، محمود خدادوست - مشاور وزیر و مدیر کل دفتر طب سنتی ایرانی- اسلامی وزارت بهداشت، در مراسم کلنگ‌زنی احداث نخستین سلامتکده طب سنتی تیپ استاندارد با معماری ایرانی- اسلامی در کشور، اظهار داشت : امور زیربنایی ساخت 20 سلامتکده طب سنتی تیپ استاندارد با معماری ایرانی- اسلامی در 20 دانشگاه علوم پزشکی کشور برای ارائه خدمات ارتقای سلامت با آموزه‌های طب ایرانی و درمان‌های طب سنتی فراهم شده است.

وی افزود: برای ساخت 10 سلامتکده از این تعداد، هماهنگی‌های اولیه انجام شده که امروز شاهد برگزاری آیین کلنگ‌زنی اولین سلامتکده طب سنتی تیپ استاندارد با معماری ایرانی- اسلامی در کشور، به همت رییس دانشگاه علوم پزشکی فسا هستیم.

مشاور وزیر بهداشت در ادامه گفت: اعتبار مورد نیاز برای ساخت هر سلامتکده تا سقف سه میلیارد تومان پیش‌بینی شده که با پیشرفت مراحل کار، تخصیص داده می‌شود.

به گزارش وزارت بهداشت همچنین علیرضا عسکری - رییس دانشگاه علوم پزشکی فسا نیز در این مراسم گفت: روند ساخت سلامتکده که در بیمارستان دکتر شریعتی واقع می‌شود، 12 ماه به طول انجامیده و یک‌سال دیگر به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با بیان اینکه نخستین سلامتکده طب سنتی تیپ استاندارد با معماری ایرانی- اسلامی در شهرستان فسا، از سال 96 به مردم شریف شهرستان و شهرهای همجوار خدمات ارائه می‌کند، افزود: این سلامتکده با زیربنای 1500 متر مربع، در سه طبقه احداث می‌شود و شامل بخش‌های ماساژ درمانی، حجامت، زالودرمانی، آزمایشگاه، داروخانه و بخش‌های جنبی طب سنتی، از جمله کافی‌شاپ سنتی است.

گفتنی است، همزمان با مراسم کلنگ‌زنی احداث نخستین سلامتکده طب سنتی تیپ استاندارد کشور با معماری ایرانی- اسلامی در شهرستان فسا، مرحله دوم اجرای طرح ادغام خدمات طب سنتی در نظام مراقبت‌های بهداشتی اولیه نیز با حضور 30 نفر از بهورزان و پزشکان خانه‌های بهداشت و مراکز بهداشتی‌درمانی، در دانشگاه علوم پزشکی فسا آغاز شد.
 
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۴
کافی شاپ سنتی !!!!!
انشاالله با پشتكار مسولين محترم شيره كش خانه هاي قديمي هم مرمت وفعال شود تامشكلات عده اي از هموطنان عزيزوقاچاقفروشهاي مواد مخدر هم باطرفي شود
وقتي ميگين سنتي بايد بگين قهوهخانه نه كافي شاپ
تابناک جان کافی‌ شاپ همان قهوه خانه خودمان نیست؟
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر