بازدید 5997

درخواست فرماندار تهران برای تعیین تکلیف باغات کن

کد خبر: ۶۴۷۴۱۶
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۹ 10 December 2016
فرماندار تهران با اشاره به فریز شدن 170 هکتار باغات کن و وجود بافت فرسوده در این منطقه گفت: کمیسیون ماده 5 بحثی در خصوص بافت فرسوده و 170 هکتار باغات این منطقه داشت که به صورت فریز در آمده اما انتظار می‌رود که چاره‌اندیشی درخصوص خرید این باغات و نوسازی بافت‌های فرسوده انجام شود.

به گزارش ایسنا، عیسی فرهادی در اجلاس فرمانداران و معاونان سیاسی فرمانداری‌ها و بخشداری‌های استان تهران با اشاره به جمعیت 10 میلیونی شهر تهران درخواست کرد ادارات شهر تهران به عنوان ادارات کل ارتقاء پیدا کند تا از این طریق ضمن ایجاد ارتباط بیشتر کارآیی بهتری در ادارات سطح شهر تهران ایجاد شود، لذا انتظار می‌رود ادارات شهر تهران به عنوان ادارات کل ارتقاء پیدا کنند تا در حوزه‌های اجتماعی به ویژه بهزیستی ضمن ارتباط بیشتر و موثر، کارآیی بهتری توسط این ادارات داشته باشیم.

وی درخصوص شهرک زیتون و ساخت و سازهای غیرمجاز در این شهرک نیز تصریح کرد: با پیگیری استانداری برای ساخت و سازهای غیرمجاز در این شهرک، ظرف 10 روز گذشته حدود 500 مورد تخریب داشته‌ایم تا بتوان اراضی این شهرک را به عنوان پارک جنگلی حفظ کنیم، اما قرار شد ماعوض تخریب‌های انجام شده توسط وزارت راه و شهرسازی به مالکان زمین واگذار شود که نیازمند پیگیری جدی در این خصوص هستیم تا یکی از معضلات شهرستان تهران رفع شود.

فرهادی افزود: در منطقه 22 نیز 111 هزار واحد ساختمانی ساخته شده و 170 هزار واحد نیز در حال حاضر مردم در آنها ساکن شده‌اند، اما در بحث فضاهای آموزشی نیازمند مساعدت در این منطقه هستیم. برابر قانون پیش از این هر 200 واحد مسکونی نیازمند یک فضای آموزشی بود که در آینده 100 واحد در این منطقه نیازمند فضای آموزشی هستند و امیدواریم در این موضوع نیز تصمیم‌گیری لازم انجام شود.

به گزارش ایسنا، در اجلاس فرمانداران، معاونان سیاسی فرمانداری‌ها و بخشداران استان تهران، هر یک از فرمانداران دغدغه‌ها و معضلات شهرستان خود را در حضور استاندار تهران و معاون اجرایی ریاست جمهوری مطرح کردند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار