بازدید 47663
۵
بسته خبری «تابناک»؛

پاسخ شدید ناطق نوری به فاضل لاریجانی/ نظر نایب رئیس مجلس درباره حصر/ادعای درآمد یک میلیاردی پزشکان از طرح سلامت/ ماجرای سوریه رفتن توکلی از دست احمدی‌نژاد/ گلایه قالیباف از رفتار دولت با مترو

رصد‌خانه «تابناک» ‌خبرهایی‌ برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند؛ تیترهایی مانند: «واردات بیش از 15 تن دندان مصنوعی به کشور»،«از بدشانسی ما هر کس رئیس‌جمهور می‌شود، فیلسوف می شود !»،«رئیس‌جمهور بعدی یک آخوندِ سید است!»،«کنایه سنگین یک روحانی به سفر دسته‌جمعی احمدی‌نژاد» و ... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۶۴۷۹۵۵
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۶ 12 December 2016

تحولات در گذر است و خبر هیچ ‌گاه متوقف نخواهد شد. خبرهایی رسمی و ‌گاه غیر رسمی؛ خبرهایی که مورد توجه قرار می‌گیرد ‌یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبرهایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر‌ به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کم‌رنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»، جایی است که خبرهایی ‌گاه غیررسمی و ‌گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، ‌برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبرهایی که ‌گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و ‌گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه ‌می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری ‌هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند.

در رصدخانه تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.

نظر نایب رئیس مجلس درباره حصر موسوی و کروبی

مسعود پزشکیان در مراسم روز دانشجو که در دانشگاه آزاد ارومیه، در پاسخ به این سوال که آزادی موسوی و کروبی به کجا رسیده است و حصر چه زمانی به پایان می‌رسد؟ گفت: این تصمیمی است که شورای امنیت در مورد این عزیزان گرفته است و کاری که رئیس دولت باید پیگیری کند، اما ما باید مشکلات را از طریق قانونی جلو ببریم، همانند جنگی که گاندی در هندوستان علیه انگلستان شروع کرد و خیلی‌ها موافق نبودند اما او با این روش توانست این اتفاق را به انقلابی بزرگ تبدیل کند و ما نیز باید در چارچوب قانون حرکت و پیگیری کنیم. تصمیم در مورد رئیس جمهور اسبق مختص به قوه قضائیه است و مربوط به شورای امنیت نمی‌شود و چنین مصوبه‌هایی بدست نیامده است و پیگیریم که مستند قانونی چیست. دانا این خبر را منتشر کرد.

 

واردات بیش از 15 تن دندان مصنوعی به کشور

در آمارهای گمرک و لیست اقلام وارداتی به کشور کالاهای مصرفی و غیرضروری دیده می‌شود. یکی از این موارد، واردات دندان مصنوعی به کشور است که مایه شگفتی و تعجب است. بر اساس آمار رسمی گمرک در هشت ماهه منتهی به آبان امسال، بیش از 15 تن دندان مصنوعی و پروتزهای دندان به کشور وارد شده است. لازم به ذکر است برای این حجم از واردات 14 میلیون و 832 هزار و 422 دلار ارز از کشور خارج شده است. گفتنی است ارزش ریالی واردات این کالا در گمرک 458 میلیارد و 274 میلیون و 880 هزار و 880 ریال ثبت شده است. ژاپن، آلمان، اسپانیا، امارات متحده عربی، انگلستان، آمریکا، ایتالیا، تایوان، جمهوری کره، سوئیس، مجارستان، اسلوونی، ترکیه، چین، فرانسه، هلند و سوئیس از کشورهای مبدا واردات دندان مصنوعی و پروتز دندان به کشور هستند. دانا این خبر را منتشر کرد.

 

شرط علم الهدی برای رابطه با امریکا

علم الهدی نماینده ولی‌فقیه در استان خراسان رضوی گفت: دشمن "روحانی" نیستم اما نمی‌توانم در مقابل خرابی‌‌هایی دولت سکوت کنم. آقای وزیر خرابکاری می کند، سکوت کنم؟ وی درباره توافق هسته ای نیز گفت: اگر برجام سایه جنگ را برداشته چرا پیش از برجام به ما حمله نظامی نکردند؟ چرا آمریکایی که تمام اطراف ما را گرفته بودند در 26 سال گذشته قبل از برجام به ما حمله نکرد؟ از بعد جنگ تحمیلی تا امروز، آمریکا از خشکی و دریا ما را محاصره کرده و جرات حمله ندارد. جنگ هیچ ربطی به برجام نداشته و ندارد. سایه جنگ را مدافعان حرم که به عراق و شام رفته‌اند از کشور برداشته اند نه برجامی که تا کنون هیچ اثری نداشته. این مدافعان حرم هستند که برای تامین امنیت مردم تا ساحل مدیترانه رفته‌اند و در مقابل تروریست‌‌های مزدور آمریکا، مقاومت کرده‌اند. اگر روزی ایالت متحده از هم بپاشد و ایالت‌ها به صورت مستقل موضع مبتنی بر منطق داشته باشند ما همانند برخی کشورهای استقلال یافته از شوروی با آنها ارتباط خواهیم داشت. خبر آنلاین این خبر را منتشر کرد.

 

تشکیل شورای اصلاح طلبان در استان‌ها و شهرستان‌ها

ژاله فرامرزیان، در ارتباط با آخرین تصمیمات شورای عالی انتخاباتی اصلاح طلبان اظهار کرد: در آخرین جلسه شورای عالی اصلح طلبان در ارتباط با نحوه‌ی شکل گیری شورای اصلاح طلبان استان‌ها و شهرستان‌ها صحبت شد و توافقات اولیه‌ای برای شکل گیری آن صورت گرفت. رابطین استان‌ها از درون شورای عالی یا از اعضای کارگروه استان‌ها هستند که برای ایجاد شوراهای اصلاح طلبان استان‌ها و شهرستان‌ها فعالیت خواهند کرد.پیش نویس آیین نامه این شوراها تنظیم شده و به تصویب اعضای شورای عالی رسیده است و بر اساس این آیین نامه دوستان ما شورای اصلاح طلبان استان‌ها و شهرستان‌ها را مدیریت خواهند کرد.پیش نویس اهم وظایف کار گروه راهبردهای دراز مدت ، ترکیب اعضای آن و مکانیزم فعالیت آنها توسط کار گروه تدوین برنامه‌های راهبردی مطرح شده و به برخی از اعضای شورای عالی همچون معین توضیحی، مبلغی، حق شناسی و کولایی مسئولیت داده شده تا این پیش نویس را بررسی کرده و جهت تصویب به شورای عالی ارائه دهند. ایسنا این خبر را منتشر کرد.

 

استیضاح فرهادی منتفی شد

رنجبرزاده عضو هیئت رئیسه مجلس: بعد از توضیحات محمد فرهادی وزیر علوم، تعدادی از نمایندگان متقاضیان استیضاح قانع شدند و تعداد امضاها از حد نصاب افتاد. نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی افزود: تعداد نمایندگان متقاضی استیضاح وزیر علوم، ۳۱ نفر بود که در جلسه دیروز اکثریت آنها حضور داشتند و در این نشست دو، سه ساعته، فرهادی در مورد سوالات و مسائل مربوط به استیضاح توضیحاتی ارائه کرد و نمایندگان محور مسائل و خواسته‌های خود از وزیر علوم را خواستند. عضو کمیسیون بهداشت مجلس با اشاره به سوالات و مسائل مورد استیضاح گفت: نمایندگان خواستار روند توسعه علمی، رشد علمی و بهبود امور فرهنگی دانشجویان شدند و وزیر علوم نیز در این زمینه گزارشاتی را از کارها و فعالیت‌های انجام شده ارائه کرد و نهایتا قرار بر این شد تا وزارت علوم این روند را سرعت بخشد. عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: بعد از پاسخ‌های وزیر علوم ۲۴ نماینده از ۳۱ نماینده امضاکننده استیضاح قانع شدند و امضای خود را پس گرفتند و فقط ۷ نفر متقاضی استیضاح باقی ماندند؛ لذا به دلیل این که تعداد امضا برای استیضاح به زیر ۱۰ نفر رسیده بود، عملا استیضاح منتفی شد. خانه ملت این خبر را منتشر کرد.

 

لغو ملاقات کواکبیان با سفیر انگلیس

کواکبیان در مطلبی در صفحه توئیتر خود، نوشت: قرار بود به عنوان رئیس گروه دوستی- پارلمانی ایران و انگلیس این هفته سفیر انگلیس را ملاقات کنم که به دلیل اظهارات خانم ترزا می ملاقات را به تعویق انداختم.

 

از بدشانسی ما هر کس رئیس‌جمهور می‌شود، فیلسوف می شود !

محمدجواد لاریجانی دبیر ستاد حقوق بشر قوه قضائیه در مراسمی که به مناسبت روز دانشجو در دانشکده علوم قضائی برگزار شد گفت: یکی از بدشانسی های ملت ما این است که اخیرا هر کس رئیس جمهور می شود بلافاصله فیلسوف می شود و یادش می رود قطع نظر از آرای فلسفی اش، چارچوبی از وظایف را بر عهده دارد. در دوره اصلاحات، رئیس جمهور مدام در خصوص تفکرات جامعه مدنی و مباحث ژورنالیسمی صحبت می کرد در حالی که اصل قضیه موقوف می ماند. رئیس جمهور بعدی چند سالی خوب بود اما بعد از مدتی فیلش یاد هندوستان افتاد؛ یا میگفت به جایی وصل هستیم و یا وصل نیستم و شروع به استنباط های عجیب و غریب می کرد. در حالی که کسی که وصل شود از او خبری نمی آید؛ اکنون نیز همین جور است و بحث های فلسفی را بیشتر از بحث های اجرایی و مدیریتی می بینیم. میزان این خبر را منتشر کرد.

 

ادعای درآمد یک میلیاردی پزشکان از طرح سلامت

علی محمد آدابی، رئیس سازمان نظام پرستاری در مراسم روز دانشجو گفت: در طرح تحول نظام سلامت، سالانه بیش از 10 هزار میلیارد تومان به جیب کمتر از 9 هزار نفر می‌رود و این فاصله طبقاتی را ایجاد می‌کند، ما اگر بخواهیم در جامعه‌ای مسالمت آمیز زندگی کنیم تفاوت حداقل و حداکثر، باید هفت برابر باشد و نه بیشتر.پارس‌نیوز این خبر را منتشر کرده است.

 

کنایه سنگین یک روحانی به سفر دسته‌جمعی احمدی‌نژاد

حجت الاسلام ناصر نقویان در همایش 'دانشجو، وحدت حوزه و دانشگاه' در دانشکده الهیات شهید مطهری دانشگاه فردوسی مشهد گفت: در استرالیا رئیس پارلمان این کشور به خاطر خرید بلیط هواپیما با هزینه بیت المال استعفا داد اما در کشور ما یک نفر با هزینه بیت المال 140 نفر را با خود به نیویورک برد.ایرنا این خبر را منتشر کرد.

 

رئیس‌جمهور بعدی یک آخوندِ سید است!

حسین کنعانی مقدم، دبیرکل حزب سبز در گفتگو با اعتماد گفت: اگر اصولگرايان بخواهند در انتخابات آينده پيروز شوند، علاوه بر اينكه بايد وحدت داشته باشند بايد شخصيتي را براي رقابت با روحاني در نظر بگيرند كه هم بتواند آراي خاكستري را جذب كند؛ هم پاكدست باشد و هم بتواند اعتماد عمومي را جلب كند. به نظر شخص من يك شخصيت آخوند اين وظيفه را به عهده خواهد گرفت. به خاطر همين هم در يكي از مصاحبه‌هايم گفته بودم كه رييس‌جمهور آينده يك روحاني و سيد است. به نظر مي‌رسد يك شخصيت آخوند كه سيد هم باشد، جزو اولويت‌هايي است كه در انتخابات آينده مطرح مي‌شود و از سمت اصولگرايان يك روحاني كه سيد است، مطرح مي‌شود.

 

ماجرای سوریه رفتن توکلی از دست احمدی‌نژاد

احمد توکلی در واکنش به حواشی حرف‌های روز گذشته‌اش در اصفهان در کانال تلگرامی‌اش نوشت: روز شنبه 20 آذر در جمع اعضای اتاق بازرگانی، صنعت، معدن و کشاورزی اصفهان ضمن پاسخ به پرسشی در باره آقای احمدی نژاد گفتم گر چه در دور اول انتخاب آقای احمدی نژاد در قبال آقای هاشمی از وی حمایت کردم، ولی بعد فهمیدم اشتباه کرده‌ام. در ادامه برای اینکه این توهم پیدا نشود که معنای سخن تأیید آقای هاشمی است به شوخی ادامه دادم اگر آقای هاشمی و احمدی نژاد این بار با هم رقیب باشند، من رای نمیدهم و میروم سوریه، و همه خندیدند. در آن لحظه نه من و به احتمال قریب به یقین، نه حضار در ذهنمان خطور نکرد که این جمله ممکن است وقتی از فضای بیان کنده شود، تلقی بدی بسازد و چنین تصور گردد که قصد گوینده خدای ناخواسته طعنه به برادران فداکار و انقلابیون مسلمان مدافع حرم باشد. همان از خودگذشتگانی که آن قدر بصیرت دارند که جبهه حق و باطل را به مرزهای جغرافیایی محدود نبینند. روز بعد که برخی برادران متعهد رسانه ای این برداشت را از آن جمله من نشان دادند و از آن انتقاد کردند تازه من متوجه شدم باید بیشتر دقت میکردم. وظیفه خود میدانم از انتقاداتی که از سر غیرتمندی نسبت به آن برداشت، که مطلقا مقصود گوینده نبود، ابراز شد، تشکر کنم.

 

اقدامات سپاه به روحیه سلوک پیامبر نزدیک است

علی لاریجانی، رئیس مجلس با اشاره به اقدامات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در جهت محرومیت‌زدایی در استان سیستان و بلوچستان گفت: دوستان سپاه در رفع محرومیت با شوق و علاقه و روحیه انقلابی عمل می‌کنند گرچه اینگونه کارها وظیفه اصلی سپاه نیست اما این اقدامات پاسداران به روحیه سلوک پیامبر نزدیک است. تسنیم این خبر را منتشر کرد.

 

24 درصد خانواده‌ها هیچ فرد شاغلی ندارند

اجرای نمایش "اجرا با تو و آیدا یه روز خدا " برای حمایت از زنان سرپرست خانوار جنوب ایران

رییس کمیته زنان و جوانان مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: درآمد 57 درصد از خانواده‌ها را یک نفر، 15.5 درصد را 2 نفر تامین می‌کنند و در 24 درصد خانواده‌ها هیچ فرد شاغلی وجود ندارد.لیلی بروجردی در همایش ملی سیاست‌گذاری اجتماعی در حوزه خانواده که امروز در پردیس تحصیلات تکمیلی دانشگاه علامه طباطبایی برگزار شد، افزود: 24 میلیون خانواده در ایران زندگی می‌کنند که درآمد 23.7 درصد از آنها از طرق متفرقه تامین می‌شود.وی با اشاره به آمار افراد هرگز ازدواج نکرده گفت: تا پایان سال 93، 12 میلیون دختر و پسر هرگز ازدواج نکرده بودند که این آمار مربوط به پسران تا سن 35 سال و دختران تا سن 30 سال می‌شود. البته این آمار از سن 35 سالگی تا 50 سالگی به 1.5 میلیون نفر تنزل پیدا می‌کند و بعد از 50 سالگی به 150 هزار نفر می‌رسد.این مطلب در ایسنا منتشر شده است.

 

لزوم وجود اتاق مواد برای کارتن خواب ها

محمدی مجد با بیان اینکه برخی از معتادان نمی‌دانند که دراثر مصرف بیشتر مواد دمای بدنشان پایین آمده و جانشان را از دست می‌دهند، اضافه کرد: معتادانی که ناشی‌تر بوده و تازه کارتن‌خواب شده‌اند فکر می‌کنند در این شب‌های سرد با مصرف مواد گرم می‌شوند لذا میزان مصرف خود را افزایش می‌دهند این درحالی است که مصرف بیش از حد مواد باعث افت فشار خون، یخ‌زدگی زودهنگام و مرگ و میر می‌شود.این جامعه‌شناس با تاکید براینکه معمولا اجساد این افراد نیز دیر پیدا می‌شود زیرا همانطور که گفته شد به نقاط دوراز دسترس پناه می‌برند تا مجبور به رفتن به شلترها نباشند، تاکید کرد: در این روزهای سرد اولین اقدام برای متولیان امر آن است که مصرف مواد را در گرمخانه‌ها آزاد کنند تا این افراد از رفتن به گرخانه اجتناب نکنند.این جامعه‌شناس بابیان اینکه شلترها اتاق سیگار دارند اما باید اتاق مواد هم برایشان گذاشته شود بیان کرد: در اینصورت اصلا لازم نیست دنبال کارتن خواب‌ها بگردیم آنها خودشان به گرمخانه ها خواهند رفت. اگر به دنبال درمان واقعی و بازگشت آنها به خانواده و جامعه هستیم این اعتمادسازی خواهد بود و در ادامه با فعالسازی نهادهای مردمی و تخصصی می‌توان وارد فرایند درمان همه‌جانبه‌ی این افراد شد.این مطلب در ایلنا منتشر شده است.

 

ورود مجلس به بحث رابطه با انگلیس به صلاح نیست

حشمت الله فلاحت پیشه، عضو کمیسیون امینت ملی و سیاست خارجی در مجلس شورای اسلامی گفت: طرح «کاهش روابط با انگلیس» را امضا نکردم و بر این اعتقاد هستم که نباید جایگاه مجلس را به سطح فرمایشی کاهش داد. کشور ما طبق منشور بین الملل می‌تواند در برابر چنین مواردی اقداماتی را به مرحله اجرا گذارد. وی دراین باره توضیح داد: دولت می‌تواند مقابله به مثل انجام دهد و این ابزاری است که دراختیار آن قرار دارد بنابراین دلیلی دیده نمی‌شود که مجلس وارد مباحثی از این دست شود. فلاحت پیشه در ادامه تاکید کرد: انگلیس لاشه خوار سیاستهای آمریکا است و در شرایطی که کشورهای عربی دوران گذار خود را سپری می‌کنند انگلیسی‌ها سعیشان برآن است تا بحث و تردیدی که در حوزه مالی پیش آمده را برطرف کرده و نظر این کشور را به سمت خود جلب کنند، زیرا که از این راه سود خوبی نصیبشان خواهد شد. این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی اظهار داشت: ورود مجلس به چنین قضایایی به صلاح نیست و همانطور که مطرح کردم، لزومی برای طرح آن در صحن علنی وجود ندارد. به ویژه آنکه تلاش‌هایی در سال‌های گذشته برای ورود به فضای قانونگذاری در رابطه با کشور انگلستان شد، اما ثمربخش نبود. لذا برخورد احساسی یا بازیگری که نقش تحریک آمیزداشته باشند را به صلاح نمی‌دانم. این مطلب در رویداد 24 منتشر شده است.

 

خدا نکند که هیچ قلبی شرمنده مولایش، امام خامنه‌ای شود

رئیس جدید سازمان بسیج مستضعفین گفت:‌ مهم نیست که مردم بگویند فلانی کجا بوده و چه کرده است، آنچه که مهم است این است که مولایمان از ما راضی باشد و اگر چنین شود نشان می‌دهد که ما فعالیت خوبی داشتیم.سردار غلامحسین غیب پرور در مراسم تودیع و معارفه رئیس سابق و جدید سازمان بسیج با بیان اینکه از اعتماد رهبری، خدا را شاکرم گفت: هیچ وقت فکر نمی‌کردم که این شایستگی را پیدا کنم که مورد خطاب مستقیم رهبری قرار گیرم و خدا نکند که هیچ قلبی شرمنده مولایش، امام خامنه‌ای شود چرا که اگر چنین اتفاقی برای کسی بیفتد معلوم نیست که عاقبت به خیر شود.رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: مهم نیست که مردم بگویند فلانی کجا بوده و چه کرده است، آنچه که مهم است این است که مولایمان از ما راضی باشد و اگر چنین شود نشان می‌دهد که ما فعالیت خوبی داشتیم.این مطلب در ایسنا منتشر شده است.

 

گلایه قالیباف از رفتار دولت با مترو

محمدباقر قالیباف در مراسم افتتاح ایستگاه حسین‌آباد در خط 3 مترو که با حضور جمعی از مدیران شهری برگزار شد، اظهار داشت: پول جرائم راهنمایی و رانندگی به خزانه دولت واریز می‌‌شود تا 60 درصد آن به شهرداری و 40 درصد نیز به نیروی انتظامی پرداخت شود ولی در شهر هزینه نمی‌شود این پول کجا می‌رود؟ وی افزود: ما قبول داریم دولت مشکلاتی دارد و بخشی از بودجه تحقق پیدا نمی‌کند ولی حرف ما این است که حداقل به هر درصدی که به بقیه بخش‌ها داده می‌شود به حمل و نقل عمومی هم داده شود و سهم متروی تهران را نیز بپردازند.قالیباف با گله‌مندی از دولت و مراجع نظارتی افزود: بخشی از مقررات و قوانین قطعی که درآمدهای آن متعلق به شهرداری تهران است و آن منابع به خزانه دولت ریخته می‌‌شود به شهرداری پرداخت نمی‌شود و صرف آن در هر کجای دیگر خلاق قانون است و آن پول باید به مجموع حمل و نقل بازگردد که متاسفانه برنمی‌گردد.

 

پاسخ شدید ناطق نوری به فاضل لاریجانی

حجت الاسلام والمسلمین ناطق نوری در واکنش به نامه فاضل لاریجانی، حجت الاسلام والمسلمین ناطق نوری رییس دفتر بازرسی دفتر مقام معظم رهبری در حاشیه برگزاری همایش مبارزه با فساد در اتاق بازرگانی تهران در جمع خبرنگاران ، در پاسخ به سوالی در خصوص نامه فاضل لاریجانی به دستگاه قضائی ، گفت: به نظر می رسد دو علت موجب بروز چنین واکنش هایی می شود، یکی صراحت لهجه بنده در بیان دیدگاه ها و نظراتم و دیگری مسئولیتی که در دفتر بازرسی مقام معظم رهبری بر عهده دارم.ناطق نوری افزود: قطعاً بازرسی همیشه به سود افراد نیست و در این بین منافع برخی افراد در پی بررسی هایی که صورت می‌گیرد به مخاطره می‌افتد و در نهایت آنان احساس خطر و ابراز گلایه می‌کنند که البته این ابراز نظرها مهم نیست و کسی که در جایگاه بازرسی حضور دارد نباید از این رفتارها برنجد. ناطق نوری با یک بیت شعر اظهار نظرهای خود را تکمیل کرد که:

وفا کنیم و ملامت کشیم و خوش باشیم

که در طریقت ما کافریست رنجیدن

 

درخواست جدید رئیس قوه قضائیه از دولت

آیت الله آملی لاریجانی در جلسه مسئولان عالی قضایی با تبریک فرارسیدن سالروز میلاد با سعادت پیامبر اعظم(ص) و امام جعفر صادق (ع) تصریح کرد: هر چه بیشتر در جهت حفظ وحدت میان مسلمانان، در واکنش به اظهارات سخیف مشاور دونالد ترامپ گفت: امروز دینی که پیامبر آن رحمهً للعالمین و تعالیمش سراسر دعوت به معنویّت، توحید، صلح و آرامش و البته ایستادگی در مقابل زورگویان و طواغیت است، از سوی ابوجهل های زمان به مانعی در برابر رشد بشریت متهم می شود. رئیس دستگاه قضا تاکید کرد: گر چه وزیر محترم امورخارجه پاسخ محکمی به این گزافه گویی ها داده اند اما انتظار می رود که دولت در مقام عمل نیز پاسخ قاطع و دندان شکنی به این هتاکی بدهند تا انگلیس بداند که تنها یک جزیره کوچک است و توهم دوران امپراطوری مبتنی بر جهل مردم به پایان رسیده است.

 

آخرین تحولات انتخاباتی اصولگرایان از زبان حداد

غلامعلی حداد عادل عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در حاشیه مراسم ختم والده رئیس کمیسیون آموزش مجلس در جمع خبرنگاران با اشاره به روند ائتلاف اصولگرایان برای انتخابات ریاست جمهوری 96 گفت: فرآیند ائتلاف اصولگرایان برای انتخابات در حال شکل گیری است و اخبار آن در آینده اعلام خواهد شد.وی افزود: مصادیق هنوز مشخص نشده‌اند و در زمان مشخص گزینه‌ها معرفی خواهند شد.حداد عادل در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا زمان بندی برای تعیین معرفی کاندیدای اصولگرا برای انتخابات 96 مشخص شده یا خیر گفت: زمان بندی خاصی مطرح نیست و در زمان خاص گزینه‌ها مشخص می‌شوند.


سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۷۹
انتشار یافته: ۵
....24 درصد خانواده‌ها هیچ فرد شاغلی ندارند....
مهمترین خبر ....بقیه خبرها در مقابل این خبر حرف الکی بود.
حالا هی نظرخواهی بذارین اون موقع مردم هم هزینه ووقت بذارن شماهم یا اصلا نظرات رو منتشر نمیکنیدویااینکه ازبالای صد نظر چهارعدد رو منتشرمیکنید به این میگن سرکاری واشتغال زایی از نوع احمدی نژادی
اقای ناطق نوری با سلام و ارادت ایکاش شما بجای پاسخگویی و....شخصا در خواست اقای لاریجانی را اجابت میفرمودید تا تکلیف دوست و دشمن مشخص شود ...و این انتظار بی جایی نمیباشد
این ۲۴% چطور زندگی می کنند؟
بابا یکی هم نظردرست وخوب ثبت کنید ونشان دهید
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر