بازدید 23737

آرایش زنان توسط مردان در آرایشگاه‌های تهران

کد خبر: ۶۴۸۳۹۷
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۲ 14 December 2016
رئیس سازمان تعزیزات حکومتی گفت: ۱۰ هزار آرایشگاه در کشور فعالیت هستند که در این آرایشگاه ها بعضا باندهای فسادی با رهبریت آرایشگاه ها دنبال می شود.

به گزارش مهر، علیرضا جمشیدی در نشست «طرح ملی ساماندهی و نظارت بر آرایشگاه های زنانه و لوازم آرایشی و بهداشتی و دارویی سراسر کشور» گفت: بحث قاچاق به گفته مقام معظم رهبری بحث بسیار جدید و مهمی است. اقدامات ناجا در تهران خوب و قوی بود اما باتوجه به خبرهایی که اخیرا به ما رسیده باید قبل از رسیدن بارهای قاچاق به تهران، لیست خریدها در انبارها و گمرک و کشتیها بازبینی شود.

وی با اشاره به اینکه به غیر از گمرک شهید رجایی، ۱۲۰ گمرک دیگر وجود دارد، گفت: باید رصدهایمان را قبل از ترخیص کالاها قوی کنیم.

این مسئول عنوان کرد: امروز در اخبار شنیدم که ما دیگر شاهد وجود کالاهای قاچاق در تهران نیستیم در حالی که مواد آرایشی و گوشی های موبایل به وفور به صورت قاچاق در کشور وجود دارد و اگر جایی جمع آوری انجام می شود دلیل نیست که جای دیگری نباشد.

وی با تاکید بر اهداف جلسه ای که امروز در خصوص کالاهای سلامت برگزار شده است، گفت: طبق تحقیقی که صورت گرفته است٬ ۱۰ هزار آرایشگاه غیرمجاز در کشور در حال فعالیت هستند که هزار و 500 آرایشکاه آن در تهران وجود دارد. در این آرایشگاه ها هم کالاهای آرایشی توزیع می شود و هم بعضا باندهای فسادی که با رهبریت آرایشگاه ها دنبال می شود و حتی دختران را به خارج از ایران می فرستند در تهران به وفور گزارش داریم که مردان کارهای آرایشی را برای زنان انجام می دهند.

جمشیدی عنوان کرد: بحث های پزشکی که بدون نظارت پزشک در آرایشگاه ها دنبال می شود اتفاقات خاموشی است که دختران جوان را هدف قرار داده اند و امیدواریم در طرح «ساماندهی و نظارت بر آرایشگاه های زنانه و لوازم آرایشی و بهداشتی و دارویی» که به صورت کشوری برگزار می شود، مشکل را کمرنگ تر کنیم و اگر نیاز به برخورد بود برخورد جدی انجام بدهیم.

وی به نرخ های بسیار بالای فعالیت هایی که در آرایشگاه های زنانه و مردانه رد و بدل می شود نیز اشاره کرد و گفت: باید نظارت جامعی بر فعالیت و نرخ های آرایشگاه ها وجود داشته باشد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۵
انتشار یافته: ۲۱
الان معروف ترین آرایشگران عروس در تهران ، مرد هستند. در واقع چندین پسر جوان هستند که کار آرایش عروس رو به صورت حرفه ای انجام میدن. برای خودشون هم اسم و رسمی در کرده اند و کلی هم کلاس میگذارند!
پاسخ ها
واقع بین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۴
بی حیایی و بی عفتی و بی غیرتی در جامعه موج میزنه
کجای این عجیبه
اتفاقا بعضی از اقایون کارشون از ارایشگران زن هم بهتره بخصوص در مورد کوتاهی مو
پاسخ ها
واقع بین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۴
ناموس خودت زیر قیچی اقایون بره راضی هستی؟
تازمانيكه كاغذ بازي وقوانين سخت ودست وپاگير گمركي وتعرفه هاي بالا وجوددارد قاچاق هم وجود دارد
بجای گیردادن به این چیزها برید اختلاس گران را بگیرید
پاسخ ها
ناشناس
| Saudi Arabia |
۱۳:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۴
قانون گریزی بد تر از بی قانونی است. قانون گریزی را در هر زمینه ای که باشد باید جلویش را گرفت . یکی از راههای جلوگیری از قانون گریزی هم عدم وضع قوانینی است که نتوان آن را اجرا کرد.البته بحث قانون و اخلاق بحث مفصلی دارد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۴
خوب گفتی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۴
دلیل نمیشه بی قانونی رو با زیرسئوال بردن ج داد.
شهاب
| Germany |
۰۱:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۵
اتفاقا وقتی مردم یک جامعه سرشان تا این حد به ظواهر و تیپ و آرایش و...مشغول باشه و دغدغه شان مد گرایی و....باشه بهترین بستر برای رشد اختلاس گران و مدیران فاسد فراهم میشه .یک ملت بیدار به جای هدر دادن بیهوده وقت خود با افزایش آگاهی و مطالبات منطقی از مسئولین مانع فساد میشن
رئیس سازمان تعزیزات حکومتی گفت:باید نظارت جامعی بر فعالیت و نرخ های آرایشگاه ها وجود داشته باشد.

خوب دادا اخوی برادر این نظارت کار شماست دیگه
یکی از استدلالهای خطرناک اینه که وقتی یک کار خلافی میشه بعضی فوری میگند بجای این حرفها برید جلوی فلان کار خلاف را بگیرید.باید با هر کار خلافیبا تمام قدرت مقابله کرد چه اختلاس چه بی حجابی،فرقی نداره.
زن اگر خودش نخواهد پیش ارایشگر مرد نمی رود.
پريشان مباشيد
اين اقايان بيشتر از نوع سوم هستند، همچين خيلى هم مرد مرد نيستن
هم باید جلو گرانفروشی و بی عدالتی گرفته شود. جلو هرعامل فسادی باید گرفته شود. چرا مسولین فرهنگی و ظیفه خودشان را انجام نمیدهند. ما به کجا میرویم؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۴
ما جایی نمی ریم ما داریم برمیگردیم میدونید که به کجا
ایرانی ها در هرکاری تا اخرش می رند یک عده تو امورات دینی یک عده هم تو موضوع بی غیرتی
بجای بستن اسکله‌های غیر مجاز قاچاق چیان شناخته شده، آرایشگاه‌های زنانه را مهرو موم میکنند و میبندند
وای بر شما اسلام به خطر افتاده شما چه نشسته اید
ایا کالای قاچاق در تهران کم شده بخاطر برخورد مناسب است یا جاپ احتمالی لیبل های جعلی اصالت توسط وارد کنندگان قاچاق است. انها لیبل اصالت را میتوانند جعلی چاپ کنند که با چک کردن انها میتوان فهمید که جعلی است اما خیلی کم از مردم انها را چک میکنند و بازرسان هم نمیتوانند اصالت همه کالاها را در مغازه ها را یکی یکی چک کنند. بابد با قاچاق در مبادی ورود انها که یکی از انها گمرکات است مبارزه کرد. اخیرا گمرکات سختگیری های بی موردی را شروع کرده اند . با تاخیر درترخیص و اخذ تعرفه ها و هزینه های بالا مردم از اوردن کالا بطور قاتونی پشیمان میشوند
خجالت بکشید مردم رو زده کردید از اعتقاداتشون با این کارا
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها
آخرین اخبار