بازدید 3445
۱

درخواست‌جریمه‌سنگین برای‌برانکو و کی‌روش

کد خبر: ۶۵۳۹۹۵
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۷ 04 January 2017
مربی اسبق تیم ملی فوتبال ایران گفت: کی‌روش و برانکو هر دو اشتباه فاحشی کردند و باید با آنها برخورد جدی شود.

به گزارش تابناک ورزشی، بیژن ذوالفقار نسب در مورد رفتار کی‌روش و برانکو علیه یکدیگر در روزهای اخیر، گفت: در این روزهایی که فوتبال و ورزش از هر سمت و سویی مورد هجمه قرار می‌گیرد درگیری 2 مربی خارجی و گران قیمت کشورمان بر مشکلات اضافه می‌افزاید و به اصطلاح عوام قوز بالای قوز است. این رفتارها غیرقابل تحمل است، هر دو مربی مرتکب اشتباهات فاحشی شده‌اند و در این مورد عملکرد بدی داشته‌اند.

وی ادامه داد: هم کی‌روش و هم برانکو رفتارشان مناسب نبوده است، برانکو فرار رو به جلو انجام داده تا در صورت احتمال ناکامی تیمش یک شریک ورزشی برای خود در ناکامی درست کند، کی‌روش هم که همیشه منتظر این اتفاقات است و رفتار غیر حرفه‌ای از خودش نشان داد که مورد تائید هیچکس نیست. واکنش منفعلانه تیم ملی و باشگاه پرسپولیس در این مورد مشهود است.

مربی اسبق تیم ملی با اشاره به نیاز تیم ملی به داشتن سخنگو، گفت: تیم ملی ما باید سخنگویی توانمند و برخوردار از ادبیات مناسب و خوب باشد که ظاهراً کی‌روش اجازه انتخاب چنین فردی را نمی‌دهد. عمل و عکس‌العمل هر دو مربی در این مورد بسیار ضعیف بود، باشگاه پرسپولیس هم واکنش مناسبی نداشت، سخنان برانکو پس از یک مسابقه فوتبال بیان نشده که بگوییم در اثر هیجان چنین جملاتی را بیان کرده است. از این دو مربی خارجی و گران قیمت فوتبال کشورمان انتظارات بیشتر از این حرفها است.

ذوالفقار نسب در مورد پیشنهاد برای آشتی برانکو و کی‌روش و مذاکره این دو بر سر یک میز گفت: رفتار کی‌روش در مورد بازگرداندن ملی پوشان پرسپولیس بازتاب بین‌المللی خواهد داشت بنابراین برخورد کدخدامنشانه در این مورد اصلاً درست نیست بخصوص کی‌روش که اولین بارش نیست که بی‌احترامی می‌کند؛ باید با هر دو مربی برخوردی قاطع از سوی مدیران فوتبال ما انجام شود. بازیکنان پرسپولیس چه گناهی مرتکب شده بودند که از اردوی تیم ملی برگشت داده شدند؟!

وی در مورد اینکه پیشنهاد می‌کند چه رفتاری با کی‌روش و برانکو صورت بگیرد، گفت: جریمه مالی سنگین و حتی محرومیت می‌تواند در واکنش به رفتارهای آنها عملی مناسب باشد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
برانکو انتقاد کرده.
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر