بازدید 49491
بسته خبری «تابناک»؛

شرط صداوسیما برای پخش مواضع رییس دولت اصلاحات/ کاسبی جدید با اکسیژن‌فروشی در هوای آلوده/ درخواست «سیدحسن» از مردم برای «آیت‌الله»/ گاف عجیب در لیگ برتر فوتبال؟!

رصد‌خانه «تابناک» ‌خبرهایی‌ برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند؛ تیترهایی مانند: «دفتر هاشمی حرف‌های بادامچیان را تکذیب کرد»،«احتمال برگزاری جلسه علنی مجلس در روز جمعه!»،«مهدی هاشمی: دیگر دنیا برایم زندان شد»،«مسوول ستاد انتخابات اصولگرایان سنتی»،«صادق خرازی: کمر اصلاحات شکست»،... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۶۵۶۳۲۲
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۵ 12 January 2017

تحولات در گذر است و خبر هیچ ‌گاه متوقف نخواهد شد. خبرهایی رسمی و ‌گاه غیر رسمی؛ خبرهایی که مورد توجه قرار می‌گیرد ‌یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبرهایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر‌ به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کم‌رنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»، جایی است که خبرهایی ‌گاه غیررسمی و ‌گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، ‌برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبرهایی که ‌گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و ‌گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه ‌می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری ‌هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند.

در رصدخانه تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.

شرط صداوسیما برای پخش مواضع رییس دولت اصلاحات

معاون سیما می‌گوید به عقیده او هیچ محدودیتی در زمینه استفاده از آرشیو تاریخی درباره سیدمحمد خاتمی و ریاست جمهوری او در رسانه ملی وجود ندارد. وی در پاسخ به این سوال که آیا این تغییر مواضع به منزله حذف آنها از تاریخ است؟ گفت: نکته‌ای که وجود دارد؛ این است که رسانه نیست که تعیین می‌کند چه کسی در آن حضور پیدا کند یا نکند. اگر کسانی که مسئولیت دارند و وزیر و وکیل‌اند؛ همچنان مسیرشان به گونه‌ای باشد که خطوط قرمز و مصالح اصلی نظام را رعایت کنند و دشمن از آنها سوءاستفاده نکند، تریبون‌های ملی همچنان در اختیارشان است. مرتضی میرباقری معاون سیمای سازمان صداوسیما در این زمینه گفت: ما امیدواریم واقعا شرایط به گونه‌ای باشد که تمام کسانی که مورد اقبال مردم بودند، هستند و انشالله خواهند بود، همانطور که مورد اقبال هستند به مصالح و منافع اساسی درازمدت کشور توجه کنند. به هر صورت کشور دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی دارد و به صور مختلف کشورداری ایجاب می‌کند که دستگاه‌های امنیتی و اطلاعاتی ما انواع ارتباطاتی که وجود دارد را مورد توجه قرار بدهد. خبرآنلاین این خبر را منتشر کرد.


دفتر هاشمی حرف‌های بادامچیان را تکذیب کرد

به دنبال نقل فرازی از سوابق مبارزاتی حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی، دفتر ایشان توضیحاتی در این مورد ارائه داد. به گزارش ایسنا، در توضیحات دفتر رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام آمده است: در پی رحلت جانسوز مجاهد نستوه و مبارز شادروان حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی، اخیرا توسط برخی اشخاص در نقل فرازی از سوابق مبارزاتی آن یار سفر کرده در زمان حکومت ستمشاهی، ذکر شده است که اسلحه ی ترور حسنعلی منصور توسط ایشان تهیه و در اختیار جمعیت فداییان اسلام قرار گرفته است. درصورتی که براساس مستندات موجود و نقل خاطرات خود آن عالم ربانی، این موضوع مستند نبوده و صحت ندارد. رئیس دفتر رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام. عصر ایران این خبر را منتشر کرد.


کویتی ها خواستار مذاکره کشورهای عربی با ایران شدند

شیخ محمدالصباح السالم الصباح وزیر امور خارجه سابق کویت و از چهره های برجسته و نزدیک به حاکمیت این کشور خواستار گفتگو و مذاکره کشورهای عربی حوزه خلیج فارس و ایران درباره مسائل منطقه ای شد. شیخ محمد الصباح طی سخنانی در جمع تعدادی از کارشناسان داخلی و خارجی با ارائه تحلیلی در زمینه تحولات سیاسی منطقه گفت: به رغم تمامی تحولات و اختلاف نظرها، کشورهای شورای همکاری (خلیج فارس) امیدوار هستند که شرایط برای از سرگیری گفت وگوها با ایران فراهم شود و این رایزنی های واقعی و سازنده بر پایه و اساس احترام به تمامیت ارضی، همسو با اصول و مبانی بین المللی و عدم دخالت در امور داخلی یکدیگر باشد. ایرنا این خبر را منتشر کرد.


کاسبی جدید با اکسیژن‌فروشی در هوای آلوده

محمد پورحاجی غلامی متخصص گوش، حلق و بینی بیان کرد: متأسفانه با شروع آلودگی هوا در کلانشهرها برخی اقدام به سودجویی با فروش کپسول‌های اکسیژن کردند و بازار داغ فروش این کپسول‌ها به راه افتاده است. وی ابراز داشت: فروش کپسول اکسیژن به بهانه مقابله با آلودگی هوا، بازار جدیدی خلق کرده که خیلی‌ها هم در دام تبلیغات آن گرفتار می‌شوند. شبکه‌های ماهواره‌ای و فضای مجازی هم مملو از تبلیغات کپسول‌هایی است که فروشندگان آن ادعا دارند با کمک آن می‌شود شاخ غول آلودگی هوا را شکست. جام‌جم؛ این خبر را منتشر کرد.


احتمال برگزاری جلسه علنی مجلس در روز جمعه!

طولانی شدن بررسی جزئیات لایحه برنامه ششم در صحن علنی مجلس موجب شد تا رئیس مجلس احتمال برگزاری جلسه علنی مجلس در روز جمعه را مطرح کند. به گزارش ایسنا، علی لاریجانی رئیس مجلس در جلسه علنی صبح روز پنجشنبه و در جریان بررسی جزئیات لایحه برنامه ششم در واکنش به درخواست ارائه پیشنهادات مکرر نمایندگان گفت: اگر بررسی برنامه ششم امروز به اتمام نرسد، در روز جمعه جلسه علنی خواهیم داشت و فردا باید به مجلس بیایید. وی با مزاح بخشی از یک شعر را قرائت کرد وگفت: جمعه به مکتب آورد - طفل گریز پای را. میزان این خبر را منتشر کرد.


گاف عجیب در لیگ برتر فوتبال؟!

محمدباقر صادقی درحالی امروز درترکیب صبای قم مقابل نفت آبادان قرار گرفت که مدتی پیش دبیرکل فدراسیون فوتبال این بازیکن را ممنوع‌الفعالیت کرده بود. فارس این خبر را منتشر کرد.


گزینه مورد حمایت جبهه مردمی ممکن است عضو هر جناحی باشد

مرضیه وحید دستجردی با بیان اینکه جبهه مردمی در رسیدن به گزینه نهایی خود برای انتخابات 96 اصل را جلب نظر مردم گذاشته است، گفت: ما یک حزب جناحی و سیاسی نیستیم که بخواهیم از یک جناح یا حزب، گزینه‌ای را انتخاب و به مردم معرفی کنیم بلکه یک جریان پویای مردمی هستیم و بر همین اساس نیز تلاش خواهیم کرد که یک گزینه مردمی و برآمده از مردم را در انتخابات 96 مورد حمایت قرار دهیم. وی بابیان اینکه، گزینه نهایی جبهه مردمی نیروهای انقلاب ممکن است عضو هر جناح خاص سیاسی باشد، تاکید کرد: طبق مکانیزمی که ما برای انتخاب گزینه نهایی طراحی کرده‌ایم، قرار است نامزد مورد حمایت ما از پایین به بالا انتخاب شود و در حقیقت ما به عنوان هیئت موسس سعی خواهیم کرد که گزینه مورد انتخاب مردم را مورد حمایت قرار دهیم. تسنیم این خبر را منتشر کرد.


بازگشت تلویزیون به رویۀ سابق خود

روزنامه «جمهوری اسلامی» نوشت: رسانه ملی اگرچه در روزهای اخیر تلاش زیادی برای جبران خطای خود درباره آیت‌الله هاشمی رفسنجانی کرد، ولی دیشب بار دیگر به رویه سابق خود برگشت و ظلم دیگری را بر ایشان روا داشت. شبکه دوم سیمای جمهوری اسلامی، در یک بازگشت سریع به روش گذشته خود درحالی که هنوز مردم سراسر کشور در فقدان آیت‌الله هاشمی رفسنجانی عزاداری می‌کنند، دیشب به بهانه نقد نظرات افراد و محافل خارجی راجع به ایشان، انواع و اقسام تهمت‌ها و توهین‌ها را نثار این شخصیت محبوب و مردمی کرد و خشم مردم را برانگیخت بطوری که عده‌ای از آنها در تماس با روزنامه جمهوری اسلامی به این اقدام اعتراض کردند.


درخواست «سیدحسن» از مردم برای «آیت‌الله»

سیدحسن خمینی با انتشار عکسی در اینستاگرام خود از مردم خواست تا در اولین شب جمعه از فوت آیت الله هاشمی رفسنجانی برای ایشان فاتحه‌ای خوانده شود.متن این پیام به شرح زیر است:اولین شب جمعه‌ای است که آیت الله هاشمی در خاک آرمیده است. برای شادی روح ایشان و امام بزرگوارمان و یادگار عزیزشان فاتحه‌ای بخوانیم.


مهدی هاشمی: دیگر دنیا برایم زندان شد

یکی از وکلای مهدی هاشمی گفت: مهدی می‌گوید بدون بابا بیرون زندان بدتر و بی‌رحم‌تر است.وحید ابوالمعالی گفت: این چند روز، دائما برخی به شیطنت و عده‌ای از سر کم‌توجهی یا بی‌مهری میپرسند که مرخصی مهدی(هاشمی) چه زمانی تمام می‌شود؟ نمی‌دانم چه بگویم، اما مهدی را که در آغوش گرفته بودم و هر دو می‌گریستیم، به من گفت؛ وحید دیگر دنیا برایم زندان شد. فرقی نمی‌کند کجا باشم. بدون بابا، بیرون، زندان بدتر و بی‌رحم‌تر است.


استیضاح «آخوندی» همچنان در دستورکار نمایندگان

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با اشاره به آخرین وضعیت طرح استیضاح وزیر راه و شهرسازی گفت: نمایندگان استیضاح‌کننده وزیر راه همچنان خواهان طرح استیضاح آخوندی هستند.صدیف بدری سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با اشاره به آخرین وضعیت طرح استیضاح وزیر راه و شهرسازی در مجلس، گفت: هنوز پرونده استیضاح آقای آخوندی در دستورکار نمایندگان مجلس قرار دارد.وی افزد: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده، قرار است استیضاح وزیر راه و شهرسازی در جلسه هفته آینده کمیسیون عمران مورد بررسی قرار گیرد.سخنگوی کمیسیون عمران مجلس تأکید کرد: نمایندگان استیضاح‌کننده وزیر راه و شهرسازی همچنان خواهان طرح استیضاح آخوندی هستند.


مسوول ستاد انتخابات اصولگرایان سنتی

در نهایت در جبهه پیروان، درخصوص انتخابات شوراها جمع بندی ابتدایی صورت گرفت و اسدالله بادامچیان به عنوان مسوول ستاد انتخابات شوراهای جبهه پیروان انتخاب شد.حزب موتلفه اسلامی با معرفی نامزد اختصاصی خود چندی پیش در مذاکره با جبهه پیروان به مرحله انتخابات شوراها ورود کرده است.هرچند پیش از این حزب موتلفه اسلامی در مورد معرفی مصطفی میرسلیم به عنوان نامزد نهایی خود برای انتخابات ریاست جمهوری به جمع بندی رسیده بود اما رسما این موضوع دو هفته پیش اعلام شد. در عین حال که رایزنی برای انتخابات شوراها نیز جریان داشت.برهمین اساس در نهایت در جبهه پیروان، درخصوص انتخابات شوراها جمع بندی ابتدایی صورت گرفت و اسدالله بادامچیان به عنوان مسوول ستاد انتخابات شوراهای جبهه پیروان انتخاب شد.جبهه پیروان متشکل از چهارده گروه از احزاب سنتی اصولگرایان است که موتلفه نیز در زیر مجموعه آن قرار دارد. پیش از این مرحوم حبیب الله عسگراولادی ریاست این جبهه را بر عهده داشت که بعد از درگذشت وی، محمدرضا باهنر بر این جایگاه تکیه زد.اسن مطلب در پارس منتشر شده است.


ماجرای شایعه علاقه امام خمینی(ره) به یک عطر

به گزارش مشرق، صادق طباطبایی در کتاب خاطراتش که از سوی دفتر تنظیم و نشر آثار امام خمینی (ره) منتشر شده، می‌نویسد: شنیدم یک بار برای ایشان [امام خمینی (ره)] عطر آورده بودند، خانم‌ها هم نشسته بودند. می‌گویند آقا! این عطر زنانه است. امام گفته بودند شما زن‌ها کلاه سر ما می‌گذارید، هر چیز قشنگ و خوب و لطیف را می‌گویید زنانه است و هر چیز زمختی را می‌گویید مردانه است!همانجا هم ظاهراً عنوان کرده بودند که نمی‌دانم کدام شیر پاک خورده در مکه شایعه کرده که من از ادکلن تی‌رُز خوشم می‌آید، اینجا را پر کردند از عطر تی‌رز، هر حاجی آمده است برای من ادکلن تی‌رز آورده است!


صادق خرازی: کمر اصلاحات شکست

محمد صادق خرازی ، بنیانگذار و رئیس شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان در گفتگو با خبرنگار یورونیوز در تهران، با اشاره به خط مشی اکبر هاشمی رفسنجانی در دوره طولانی حیات سیاسی وی، درگذشت رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام را به مثابه «شکسته شدن کمر اصلاحات» در ایران توصیف کرد.آقای خرازی در پاسخ به پرسشی درباره جایگاه اکبر هاشمی رفسنجانی در دوران جمهوری اسلامی گفت: «وی در دوره پس از انقلاب همواره دومین شخصیت ایران بود. اگرچه نفر دوم رسمی کشور نبود. اما در تمام حوادث و بحران ها و روزهای سخت و دشوار نزدیک ترین شخصیت به امام [خمینی] و رهبر انقلاب بود.»به گزارش شبکه یورونیوز، سفیر پیشین ایران در فرانسه در پاسخ به سوالی درباره تاثیر نبود «آقای هاشمی رفسنجانی در عرصه سیاست ایران، به ویژه در آستانه انتخابات ریاست جمهوری گفت: «معتقدم وزنه ای به نام آقای هاشمی را که از دست دادیم هم برای کشورخسران بزرگی است و هم کمر اصلاحات شکست.»آقای خرازی افزود: «البته نظام ما یک نظام نهادینه شده است و بر افراد استوار نیست اما شخصیت ها بی تاثیر نیستند. هم رهبری مشاور امینی را از دست داد و هم اصلاحات شخصیت بی نظیری را که حامی و پشتیبان آن بود- از دست داد.»وی همچنین با اشاره به سیر تغییرات بینش سیاسی آقای رفسنجانی، نگاه او به اسلام، ایران و جهان را یک مکتب فکری توصیف کرد.


گزینه مورد حمایت جبهه مردمی انقلاب؟

عضو هیئت مؤسس جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی گفت: گزینه نهایی جبهه مردمی ممکن است عضو هر جناح خاص سیاسی باشد.مرضیه وحید دستجردی با بیان اینکه جبهه مردمی در رسیدن به گزینه نهایی خود برای انتخابات 96 اصل را جلب نظر مردم گذاشته است، گفت: ما یک حزب جناحی و سیاسی نیستیم که بخواهیم از یک جناح یا حزب، گزینه‌ای را انتخاب و به مردم معرفی کنیم بلکه یک جریان پویای مردمی هستیم و بر همین اساس نیز تلاش خواهیم کرد که یک گزینه مردمی و برآمده از مردم را در انتخابات 96 مورد حمایت قرار دهیم.وی با بیان اینکه، گزینه نهایی جبهه مردمی نیروهای انقلاب ممکن است عضو هر جناح خاص سیاسی باشد، تاکید کرد: طبق مکانیزمی که ما برای انتخاب گزینه نهایی طراحی کرده‌ایم، قرار است نامزد مورد حمایت ما از پایین به بالا انتخاب شود و در حقیقت ما به عنوان هیئت موسس سعی خواهیم کرد که گزینه مورد انتخاب مردم را مورد حمایت قرار دهیم.دستجردی درباره برخی ادعا مبنی بر مشخص بودن گزینه نهایی جبهه مردمی نیروهای انقلاب، گفت:سطح تخریب‌‌ها نشانگر عصبانیت عده‌ای از نقش مردم در انتخابات است چرا که مکانیزم انتخاب گزینه نهایی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی کاملا شفاف و روشن است.

رهبری گفتند از قبل انقلاب دو رفیق برایم باقیمانده

علی‌اکبر ولایتی که شامگاه چهارشنبه در برنامه این شب‌ها صحبت می‌کرد، اظهار کرد: آیت‌الله هاشمی رفسنجانی خود یک «امیرکبیر» بلکه بالاتر از آن بود. وی در مورد برخی اختلاف نظرها بین مقام معظم رهبری و آیت‌الله هاشمی رفسنجانی، نیز گفت: ایشان مصلحت ملی و انقلاب را برتر از هر چیز دیگر می‌دانستند، حتی اگر علیه نظر ایشان باشد. ایشان (آیت‌الله هاشمی رفسنجانی) این شجاعت را داشتند که نظرشان را می‌گفتند اما اگر به جایی می‌رسید که باید نظر خودشان را بازگو کنند یا نظر مقام معظم رهبری را، نظر مقام معظم رهبری را ترجیح می‌دادند. یکبار رهبری گفتند از قبل از انقلاب دو رفیق برایم باقی مانده، یکی ایت الله طبسی، یکی آیت الله هاشمی که هر دو را دار فانی را وداع گفتند.

اسرار زیادی بود که هاشمی نگفت، دلم سوخت که نگفت

محمد غرضی وزیر پست و تلگراف و تلفن دولت مرحوم آیت الله هاشمی در گفت و گو با اعتماد از همکاری 40 ساله اش با آیت الله هاشمی، گفت.غرضی گفت من از سال 1340 در زندانها، در سوریه و لبنان و ایران ودر مبارزات انقلابی و... با آقای هاشمی بودم و خاطرات زیادی دارم.او می گوید که هاشمی شخصیت بزرگی بود و اعتبار اجتماعی داشت. طرفدارانش ناراحت هستند و در این بین بیشتر طیف چپ ناراحتند چون اعتبار زیادی از آنها گرفته شده است. وی در پاسخ به اینکه اولین چیزی که بعد از شنیدن خبر فوت آیت الله هاشمی به ذهنتان آمد چه بود؟، یادآور شد: بیشتر به خاطر مطالبی که می دانستند و نمی گفتند دلم سوخت. آقای هاشمی منبع اسرار بود. آن اسرار می توانست به نفع اداره کشور باشد. آقای هاشمی اسراری داشت که می توانست برای نسل های بعد برای اداره کشور مفید باشد. ایشان هم مایل بود بگوید اما عمرش کفاف نداد.وزیر دولت هاشمی، تاکید کرد: اسرار زیادی بود که ایشان نگفتند چیزهایی که تا بحال گفته شده 10 درصد از اسراری که آقای هاشمی می دانست، نیست. آقای هاشمی از سن 20-25 سالگی راجع به فلسطین و بعد امیر کبیر نوشتند و بعد در تمام جریان ها حضور داشته و دائم دستگیر می شد. آقای هاشمی با گروههای سیاسی و همه در تماس بوده و رفقای زیادی داشت که این رفقا به او پشت کردند و...


دلیل استعفای کی‌روش مشخص شد

روند انتخاب سرمربی جدید تیم ملی فوتبال آفریقای جنوبی از هفته آینده آغاز خواهد شد و در این بین سایت شبکه تلویزیونی سوپر اسپورت آفریقای جنوبی از کارلوس کی روش به عنوان یکی از گزینه های اصلی مربیگری این تیم نام برد.به گزارش این سایت، علاوه برکارلوس کی روش، در میان کسانی که از آنها به عنوان گزینه های مربیگری آفریقای جنوبی نام برده می شود می توان به گاوین هانت مربی تیم بیدوست ویتس ( Bidvest Wits) ، میلوتین میشو سردویچ مربی اوگاندا و پیتسو موسمانه ( سرمربی سان داون و مربی سال آفریقا )نام برد.دنیس مامبل " مدیر اجرایی فدراسیون فوتبال آفریقای جنوبی در این باره گفت این فدراسیون هنوز با کسی در مورد پست خالی صحبتی نکرده است. مامبل گفت: "این کارغیر اخلاقی بود زیرا هنوز مربی تیم بر سر کار حضور داشت".


اجازه ندارم درباره جزئیات قرارداد خرید هواپیما توضیح دهم

فابیس برژیر مدیرعامل ایرباس در حاشیه مراسم تحویل اولین هواپیمای ایرباس خریداری شده پس از برجام، در پاسخ به سوال ایلنا مبنی بر در اینکه در شرایط احتمالی و تحریم ایران، ایرباس پیش پرداخت‌ها را چه زمانی به ایران‌ایر باز می‌گرداند، گفت: ایران ایر یک مذاکره کننده قدرتمند است و ما اجازه نداریم درباره جزئیات قرار داد اظهار نظر کنیم.او ادامه داد:‌ خوشحالیم که توانستیم اولین هواپیما را به ایران ایر تحویل دهیم و مابقی ایرباس‌ها نیز در موعد مقرر تحویل داده خواهد شد.مدیرعامل ایرباس با تاکید بر اینکه ما به تعهدات خود پایبند هستیم، اظهار کرد: تلاش کردیم مردم ایران را شاد کنیم و هواپیماهای جدید نیز وارد ناوگان ایران ایر می‌شود.


آخرین توصیه‌های آیت‌الله هاشمی به وزیر کار

علی ربیعی ـ وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در همین راستا آخرین توصیه آیت الله هاشمی رفسنجانی به خود را مورد اشاره قرار داد و گفت: در آخرین دیدارمان ایشان درباره بیمه بیکاری و بیمه فراگیر اجتماعی برای اقشار فرودست جامعه صحبت کردند و تاکید داشتند که این موضوع باید در کشور اجرایی و حداقل‌هایی برای اقشار محروم فراهم شود.وی ساماندهی تشکل‌های کارگری را از جمله توصیه‌های مؤکد آیت الله هاشمی رفسنجانی عنوان کرد و گفت: یکی از خصوصیات بارز ایشان برنامه‌ریزی و درست کردن اجتماع برای حرکتها بود و از این رو جامعه کارگری با وی انس دیرینه داشت.به اعتقاد وزیر کار، تدوین بخشی از قانون اساسی کشور در حوزه عدالت مرهون تلاشهای آیت الله هاشمی رفسنجانی و شهید بهشتی بوده است.در هفته‌ای که گذشت دومین نمایشگاه توانمندی‌های بخش تعاون کشور با رویکرد صادرات در مصلای تهران برگزار شد.


سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر