بازدید 11070
۲

هتل «ارم» یاسوج تعطیل شد

هتل ارم یاسوج بعد از ۲۷ سال فعالیت به دلیل عدم توجیه اقتصادی تعطیل شد.
کد خبر: ۶۵۶۳۷۰
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۰ 13 January 2017
هتل دو ستاره «ارم» یاسوج بعد از 27 سال فعالیت به دلیل نداشتن توجیه اقتصادی و زیان‌ده بودن طی دو سال اخیر تعطیل شد.

به گزارش تسنیم، کهگیلویه و بویراحمد به عنوان نگین سبز زاگرس با داشتن بیش از 300 تفرجگاه طبیعی، حدود 2 هزار و 600 اثر تاریخی، جنگل‌های بلوط برافراشته به سوی بهشت، آب‌های روان و مواهب طبیعی چشم نواز هرساله شاهد افزایش گردشگران در فصل‌ها مختلف سال بوده و به عنوان مقصد جدید گردشگران انتخاب شده است.

بسیاری از کار‌شناسان توسعه و متولیان امر معتقدند باید نسخه درمان توسعه کهگیلویه و بویراحمد سرزمین زیبائی های ناشناخته را در بخش گردشگری پیدا کرد به طوری که رئیس جمهور در نشست‌های مختلف با مسئولان استانی بر ضرورت توسعه این بخش تاکید کرده است.

طی چند سال اخیر در زمان‌های مختلف بویژه عید فطر شاهد مشکل اسکان مسافران و گردشگران هستیم به طوری که این مهم به سوژه اصلی رسانه‌ها در این سال‌ها تبدیل شده و به جای اینکه دنبال رفع مشکل باشیم خبر تعطیلی هتل دو ستاره ارم یاسوج بیش از هر چیز برای دغدغه مندان توسعه استان نگران کننده است.

دخل و خرج هتل ارم تناسب ندارد
 
مدیر هتل ارم با تایید خبر تعطیلی این هتل به تسنیم می‌گوید: واقعیت امر دخل و خرج هتل ارم تناسبی با هم ندارند و به دلیل زیان ده بودن طی دو سال اخیر راهی جز تعطیلی نداریم.

محمدرضا اکبری از کاهش مشتری هتل ارم خبر داد و افزود: خانه‌های اجاره‌ای، خانه‌های مسافر، مالیات و عوارض شهرداری در تعطیلی این هتل نقش به سزایی داشتند.

تعطیلی هتل ارم یاسوج هنوز به طور رسمی اعلام نشده است
 
معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد در این زمینه به تسنیم گفت: چند روز پیش مدیر هتل ارم طی مکاتبه‌ای اعلام کرد به دلیل نداشتن توجیه اقتصادی و زیان ده بودن این هتل تعطیل می‌شود.

الماس قبادی با بیان اینکه تعطیلی هتل ارم هنوز به طور رسمی اعلام نشده است افزود: هتل ارم کاربری گردشگری دارد و نمی‌شود بدون طی کردن بروکراسی اداری تغییر کاربری داده شود.

وی ادامه داد: به طور حتم برالی رفع مشکلات هتل ارم یاسوج و فعالیت مجدد آن از هیچ تلاشی فروگذاری نمی‌شود و در این زمینه با مسئولان سازمان گردشگری مکاتبات لازم انجام می‌گیرد.

قبادی وضعیت تبلیغات هتل ارم یاسوج را نامطلوب ارزیابی کرد و گفت: به دلیل تبلیغات ناکافی هنوز بسیاری از یاسوجی‌ها این هتل را نمی‌شناسند پس چه انتظاری از گردشگران وجود دارد.

وی تصریح کرد: هر فعال اقتصادی بخواهد به صورت سنتی فعالیت خود را ادامه دهد به طور حتم از قافله عقب می‌ماند زیرا هم اکنون پای ثابت اقتصاد تبلیغات است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۶
انتشار یافته: ۲
این که مسافرخونه هستش !
هتل داری جی نداری.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار