بازدید 4760
گزارش تاسفبار از درخشش جمالی در مسابقات2017 قهرمانی جهان - فرانسه

امشب؛بازی ستاره ایرانی هندبال باپیراهن مجارستان

بازیکنان ایرانی تیم ملی ندارند که در آن بازی کنند و این فرصتی شده تا سایر کشورها پیشنهادات خود برای قبول تابعیت را به بازیکنان ایرانی ارائه بدهند. امشب ایمان جمالی در لباس تیم ملی مجارستان مقابل آلمان قرار می گیرد تا تنها ایرانی حاضر در مسابقات جهانی باشد.
کد خبر: ۶۵۶۴۹۹
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۶ 13 January 2017
هندبال ایران با تمام ستاره های شاغل خود در لیگ های معتبر اروپایی غایب رقابت های فرانسه است و ایمان جمالی تنها ایرانی این رقابت ها امشب با پیراهن مجارستان رو در روی آلمان قرار خواهد گرفت.

به گزارش تابناک ورزشی، امروز سومین روز از قهرمانی هندبال جهان در فرانسه آغاز می شود و ایران یکی از غایبان آن است. تیمی که 11 لژیونر با کیفیت در اروپا دارد و در اتفاقی غرور آفرین در سال جاری میلادی پدیده هندبال اروپا و آقای گل قهرمانی باشگاه های این قاره از ایران بود. سایر بازیکنان هم در دیگر تیم های با کیفیت بازی می کنند که با این تعداد از بازیکنان ایران هنوز تیم ملی منسجمی ندارد، بازیکنان به بهانه های مختلف کنار گذاشته می شوند و ناراحت کننده تر اینکه فدراسیون مدیریتی تعریف شده ندارد.


مدت هاست که هندبال ایران بدون مدیر و با سرپرست اداره می شود، قبل از آن هم رییس فدراسیون مشکلات ریز و درشتی با بازیکنان ملی داشت که تعداد زیادی از آنها را به دلایل نا معلومی کنار گذاشت و با تمام چالش هایی فدراسیون برای تیم ملی به وجود آورد باز هم ایران تنها یک رتبه با جهانی شدن فاصله داشت.

ایران در آسیا پنجم شد در حالیکه 4 تیم اول جواز حضور در قهرمانی جهان را کسب می کردند، این رتبه در حالی رقم خورد که ایران با ترکیب کامل مدتی قبل نایب قهرمان آسیا شده بود و قطر چند ملیتی با تمام ستاره هایش به سختی بازی فینال را برنده شد. بعد از آن رقابت ها فدراسیون بسیاری از بازیکنان را به بهانه جوانگرایی و مبارزه با بازیکن سالاری کنار گذاشت که حسرت حضور در رقابت های جهانی نتیجه آن شد. همان بازیکنانی که کنار گذاشته شدند تماما تبدیل به ستاره های لیگ های مختلف اروپایی شدند و سه روز است که ملی پوشان هندبال در ایران و اروپا از تلوزیون بازی ها را تماشا می کنند.
 
 
نکته مهم تر اینکه حالا بازیکنان ایرانی تیم ملی ندارند که در آن بازی کنند و این فرصتی شده تا سایر کشورها پیشنهادات خود برای قبول تابعیت را به بازیکنان ایرانی ارائه بدهند. امشب ایمان جمالی در لباس تیم ملی مجارستان مقابل آلمان قرار می گیرد تا تنها ایرانی حاضر در مسابقات جهانی باشد.

هیچ یک از ستاره های ایرانی هنوز پذیرش تابعیت را قبول نکرده اند اما جای ستاره هایی که حالا جزو بهترین های اروپا هستند بسیار خالی است و ایمان جمالی با بازی مقابل آلمان حسرت ایرانی ها مقابل تلوزیون را چند برابر می کند چرا که شاید او می توانست با پیراهن ایران کنار دیگر ستاره ها در فرانسه حاضر شود نه مجبور به پوشیدن پیراهن سایر کشورها شود.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل