بازدید 36537

خودرو ۶ میلیاردی در خیابان‌های تهران!

کد خبر: ۶۵۶۸۹۷
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۵ - ۰۷:۳۰ 15 January 2017
در بین خودروهای وارداتی؛ برخی برند‌ها چه در داخل کشور و چه در سایر کشور جزو برند‌های لوکس حساب می‌شوند و قیمت آن‌ها خاص است.
 
به گزارش صبحانه آنلاین، با توجه به عوارض بالا برای خودروهای وارداتی گهگاه این خودرو‌ها اعم از هامر، فورد موستانگ یا رولز رویس به صورت پلاک موقت وارد کشور می‌شوند. یکی از خودروهایی که صاحب آن حاضر شده همه عوارض قانونی را پرداخت کند و پلاک ملی برای آن بگیرید فراری۴۵۸ ایتالیا است.

 
این خودرو اسپورت ایتالیایی به یک موتور ۴. ۵ لیتری هشت سیلندر V شکل مجهز شده که قادر به تولید ۵۶۲ اسب بخار قدرت است. با شتاب ۳ ثانیه‌ای می‌توان لقب پرشتاب‌ترین خودروی خیابانی کشور را به این فراری اعطا کرد، در صورت فراهم بودن مسیر مستقیم نیز ۴۵۸ ایتالیا تا ۳۴۰ کیلومتر بر ساعت سرعت خواهد گرفت که از این بابت نیز سرآمد است.

فراری ۴۵۸ ایتالیا با قیمت حدود ۸. ۵ میلیارد تومان گران‌ترین خودروی موجود در کشور است. این درحالیست که در بازارهای بین المللی خریداران این خودرو باید رقمی در حدود ۲۵۰ هزار دلار پرداخت کنند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۴
در انتظار بررسی: ۲۵
انتشار یافته: ۷۴
در کشوری که بیش از 95 درصد اقتصاد آن دولتی است، از کجا آورده اند؟ چه کسانی هستند؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۲ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۶
وقتی بانک ملت به جای اینکه سپرده های مردم رو تو بخش صنعت به کار بگیره میره تو کار برج سازی نتیجه اش میشه فراری 5 میلیاردی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۶ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۶
در کشوری که همیشه تورم بوده و شک های مختلف اقتصادی یا با بخشنامه یا با بحران های جهانی درآمدهای آسان و یک شبه هم به راحتی به وجود میاد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۹ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۶
الان این ماشین با حجم موتور بالای 2500 سی سی اصلاً چطور مجوز واردات گرفته؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۵۰ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۶
وقتی رهبر انقلاب میگن که جنس قاچاق رو آتیش بزنید این خودرو صحیح و سالم تو خیابون های پایتخت رفت و آمد میکنه علامت دو چیز میتونه باشه. یا قانون فقط برای قشر مردم عادی اجرا میشود و منظور آنها هستند و یا اینکه در جامعه کسانی هستند که بر خلاف نظر رهبری دارند اقدام میکنند. .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۵ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۲
. کسی دلش برای مردم نسوخته دعوا ها بیشتر خوردن است
چرا وقتی به مانتوهای خانم ها گیر می دن و میگن برخلاف عرف جامعه است چرا اجازه ورود چنین ماشینهایی رو میدن تو شرایطی که خیلی ها شب سر گرسنه به بالین میذارن. باید برای این ماشین ها محدودیت واردات گذاشته بشه.
پاسخ ها
ابراهیم
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۴ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۶
دوست عزیز محدودیت ازین بالاتر که خودرو یک میلیاردی رو با قیمت شش میلیارد وارد کردند
کاوه
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۶ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۶
دوست گرامی. خریدار این خودرو بابت آ
ن حدود 5 میلیارد تومان عوارض و مالیات به دولت ایران پرداخت کرده یعنی دریافتی دولت ایران 5 برابر دریافتی سازنده خودرو بوده که قاعده بر این است تا دولت این مبلغ را صرف بهبود حمل و نقل شهری و رفاه حال هموطنان دیگر نماید که اگر چنین باشد باید خریداران این خودرو ها را تشویق به خرید هم بکنیم تا درآمد بیشتری برای توسعه حمل و نقل شهری به دست بیاید. حالا اگر دولت محترم این درآمدها را در جای دیگری و برای پر کردن چاله و چوله هایی غیر از چاله و چوله های شهر مصرف می کند بحث دیگری است و در مورد این که خریدار چگونه به این تمکن مالی رسیده هم فرضیه های زیادی هست که با توجه به دستورات دینی ما حکم اولیه بر بری بودن افراد از جرم است مگر جرمشان در دادگاه صالح ثابت شده باشد. از کجا می دانید شاید خریدار خانه پدری بزرگی داشته به ده ها میلیارد تومان فروخته و تصمیم گرفته که چند میلیارد آن را برای خرید این خودرو هزینه کند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۷ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۶
نباید وارد بشود چه با حقوق گمرکی بالا چه بدون آن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۷ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۶
کسی که وارد کرده سه برابر ارزش خودرو به دولت عوارض داده. خوب این به نفع مملکته و برای توزیع مجدد درآمد جبران کسری بودجه دولت و کاهش حجم نقدینگی و ...... خیلی هم خوبه
با توجه به خاص بودن ماشین، احتمالا صاحب اش نیز خاص است. کاش اشاره ای به صاحب ماشین نیز می شد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۵ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۶
هر ورزش کاری که مدالش رو اهدا میکرد از این مجوزها میگرفت ،
عجب پس افراد پول داری هم هستند که سوار این اتومبیل ها ی 6 میلیارد تومانی هم می شوند ؟!!! راستی این پول ها از محل اختلاس هاست یا حقوق های نجومی ؟!!
اجازه می دهد با ماشینش یک بوق بزنیم ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۰۹:۳۷ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۶
همون صدای بوق رو بشنوی کلی باید کیف کنی چون از هفتاد میلیون نفر جلوتر هستی
جالبه 250 هزار دلار =یک میلیارد تومن ولی تو ایران قیمتش تقریبا 6 برابر شده.واقعا جای تاسفه.البته ازماست که بر ماست
اگر يك مسافركش بدبخت مثلا با پرايد به اين ماشين بزنه و مقصر هم شناخته بشه كه اگر كل زندگيش رو به همراه خودش و خانوادش بفروشه نميتونه هزينه خسارتش رو بده. وجود اين ماشينها ظلم به اقشار ضعيف جامعه است. حداقل يك سري خيابانهاي خاص در تهران به اين نوع ماشينها اجازه تردد داده بشه تا صاحبينش بتونند عقده هاي دروني شون رو اونجا خالي كنند و بقيه جامعه در امان باشند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۰ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۶
این عقده ها به این زودی ها قابل خالی شدن نیستند . حالا حالا ها باید صبر کنی تا تازه به دوران رسبده های ندید بدید همه عقده هاشون رو خالی کنند .
رس جو کنید ما چه کسانی است از کجا اوردند در این مملکت شعار می دهند عدالت است اگر است چرا او این ماشین را سوار بشود من هیچی
این بود عدالت عدل علی
در كل ممنوعيت هاي قانوني در خصوص واردات خودرو كار بيهوده اي هست و ايران رو در خصوص تجارت جهاني دچار مشكل مي كند وقتي ما قانون درستي در خصوص تشخيص درامد افراد نداريم ممنوعيت اين چنيني كارساز نيست در امريكا و اروپا و خيلي از كشورهاي جهان وقتي شما اقدام به خريد اين چنين محصولات لوكس مي كنيد در اول بايد مشخص شود منشا اين پول از كجا بوده دوما ايا ماليات مربوط به اين درامدها پرداخت شده سوما عوارض اين محصولات را بالا بردن و مالياتهايي روش گذاشتن كه خرج تحصيل و درمان جامعه مي شه ولي در مملكت ما كسي كه اين مقدار پول خرج كالا و يا مسكن مي كنه هيچ سوالي رو جواب نمي ده
پول های باد آورده باید صرف باد شود . حیف از ارز ها و دارایی های مملکت که صرف این قبیل مسایل میشود .این است اقتصاد مقاومتی؟
استانداردش یورو چنده ؟ من نگرانم هوا رو آلوده نکنه !!!
چرا در حق ایرانیان اجحاف میکنند؟ گناهمان چیست که نمیخواهیم عرب شویم؟ اگر نفت تمام شود ایا راحت میشویم؟
با توجه به شرایط و سقف بیمه در کشور ما که بر اساس قیمت پیکان و پراید و پژو تعیین میشه، به نظر من اجازه تردد این گونه خودروها در داخل خیابان خطر بزرگی برای رانندگان دیگر به حساب میاد. به هر حال احتمال تصادف در خیابانهای شهر شلوغی مثل تهران همیشه بالاست، اگر یک خودروی دیگر با این خودروی 6 میلیاردی تصادف کنه و مقصر هم باشه چه وضعیتی پیش میاد؟؟ فقط بیچارگی برای راننده مقصر. راننده خودروی مقصر چه گناهی کرده که با یک خودرو خارج از عرف تصادف کرده؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۴ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۶
نباید با ماشین 5 میلیاردی تصادف کنه !!!
احتمالا اين خودرو را با فاطر واسب وارذ كشور كرده اند چون گمرك در راستاي اقتصاد مقاومتي اجازه ترخيص را ندارد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۵ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۶
نه عزیز ! تو جیبشون قایم کردن اوردن
بدبخت اون کسی که با این ماشین تصادف کنه................بیچاره میشه
فراری؟
با توجه به سوابق این گونه ماشین ها ، بفرمایید از محل اختلاس های قدیم خریداری شده یا اختلاس های جدید !!!
ان شالله روزی بیاد همه مردم عزیز مملکت (البته اونایی که دلشون میخواد) سوار خودرو بهتر از اینا بشن (بخصوص همین دوست خبرنگار) که این خبرا دیگه خبر نشه!
بگو آمین
ولی به خدا چیز مهمی نیست همه مردم داشته هامون بیشتر از ایناست (حتی آرزوهامون)
کاش رسانه ها یکدفعه بااین افراد مصاحبه می کردن تا ببینیم اینا چطور پول دار شدن . بلکه ما هم بتونیم . شاید اینا بیشتر ما زحمت کشیدن . معلوم نیست . ما که نتونستیم ماشینمون رو از پراید ارتقاء بدیم .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۶ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۶
با زنجانی و خاوری تماس بگیرید
خيلي زود گور خواب ها رو فراموش كرديم !
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۱ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۶
اصغر فرهادی برای این نامه نمی نویسد؟؟!!!
جالبتر از همه اینها 5 میلیارد پول اضافه جیب کی میرود و کجا خرج میشود 250 هزار دلار در خارج نصفش هزینه است و در صدی هم مالیات و سود .با این حال مفت 5 میلیارد عوارض دریافت میگردد و اقتصاد هم لنگ میزند .
این ماشینی که با مجوز قهرمانان ملی در دولت پیش وارد و پلاک شد.
ربطی به گور خواب ها نداره مسائل رو قاطی نکنیم حق ر ایرانیه که متناسب با شغل و سوادش یه ماشینی سوار بشه ولی کمترین حق مردم باید سراتو و تویوتا باشه. ماشین این آقا قطعا واسه یه فرد معمولی نیست. برای مردم اخه این ماشینها اما واسه خودشون خوبه
خدا برای همه ما مقدر بفرماید (آمین)
اين خودرو توسط حميد سوريان قهرمان كشتي فرنگي جهان و با مجوز ويژه ي احمدي نژاد جهت پاداش به اين كشتي گير وارد كشور شد و مجوز پلاك گذاري را دريافت كرد
از مسئولین کشور انتظار است به موضوع تصادف احتمالی مردم عادی با این خودروها فکری بکنند .ضرورت تدوین قانونی که موجب حمایت از یک راننده تاکسی پراید و یا یک کارگر باپراید 10 سال کارکرد که احتمال تصادف را با این خودرو دارد فکری کنند .بهترین کار الزام قانونی صاحبان این خودرو ها به بیمه بدنه متناسب با نرخ خودرو میباشد .قبل از بروز مشکل برای مردم زحمتکش فکری بکنید.
کدام احمقی این خودرو را خریده و وارد خیابان تهران با این ترافیک و رانندگی فشل کرده؟ باید ببرندش بیمارستان روانی!
نباید از اینکه شخصی چنین ماشینی را سوار می شود ناراحت شویم .اولا : ماشین نزدیک به یک میلیارد را پنج میلیارد پول گمرک گرفته اند.دوما هر شخصی که تا چند سال پیش در ازگل یا اراج کلم می کاشت حالا با فروش قطعه کوچکی از زمینهایش می تواند چند دستگاه از اینها را وارد کند.این یعنی اقتصاد بیمار .یعنی توزیع ناسالم ثروت.جایی باید ناراحت شد که با سواد مناسب ، وسالها تلاش شبانه روزی هنوز گرفتار کرایه منزل آخر ماه هستیم .کشوری با داشتن سرمایه های عظیم ملی برای خرید پراید هم باید وام بگیرد .
در بهار آزادی کای شهدا خالی
میشه بگین در کدام بازار این ماشین دویست و پنجاه هزار دلار است ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۳ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۶
ایتالیا - میدان اول - بعد از تره بار - نمایشگاه دوم - طلقه همکف
پراید خودمون که خیلی سرتره !!!!
مبارك مالكش باشه
به سلامتي و دل خوش سوارش بشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۹ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۷
انشالا،خوشم اومد بالاخره یه هموطن بدون کینه و عقده برای یه هموطن دیگه دعای خیر کرد،انشالا خدا به من و شمام از این ماشینا بده
اللهم عجل لولیک الفرج
بدهکار کلان بانکی 2000 میلیاردی دستگیر شد .
حالا روزهاي خوب زندگي مردم است تا چند وقت ديگر بايد كاسه بدست برويم جلوي مجلس در خواست يك وعده غذا كنيم .
اين را بدانيد هرجاي دنيا مديران آن كشور ها بخواهند خانه خودشان را آباد وكشور خراب كنند همين است (يعني اينكه تا زمانيكه خود مديران كشور مشغول تجارت هستند )وضع همين است وبدتر هم خواهد شد.
واقعا در طول 20 یا 30 سال از راه حلال میشه سرمایه ای بدست اوردکه یه قلمش بشه 6 میلیارد !!؟ واقعا مسئولان نظام متوجه نیستن یا از عمد چشماشون رو بروی این بخور بخور بستن!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۲ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۷
بله میشود،از راه حلالش هم میشود : هوش+تلاش+ نا امیدی هرگز ..
خیلی از میلیاردر ها رو نگاه کنی از پایینه پایین به اینجا رسیدن،چند بارم به شدت زمین خوردن ولی پاشدن و قوی تر ادامه دادن. در حالیک 99/99 مردم بعد از 2-3 بار شکست ناامید میشن و با محافظه کاری زندگیشونو ادامه میدن.
پلاک منطقه آزاد این ماشین و رویز رویز و مک لارن و بنتلی و خیلی سوپر ماشین ها رو سالهاست که تو تبریز سوار میشن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۲ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۷
خب خودت داری میگی پلاک منطقه آزاد، اون داستانش فرق داره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۴ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۷
رولز رویس
خدا به صاحبش عمر طولانی بده چون احتملا تعداد زیادی خانواده را نون میده اما بهتره بدونه اگه ماشینش از جنس الماس کوه نور هم باشه باید روزی تنها بره بدون ثروت و مال دنیا و قدرت هیچ چیز مادی در این دنیا بدرد نمیخوره این را از روی حسادت یا ناتوانی در مورد داشتن هم اندازه ثروت این اقا نمیگویم این را میگویم چون خیلی ها فکر میکنند خبری نیست و دنیا تا ابد برایشان برپاست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۴ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۷
چه ربطی داره خداییش؟ اونی هم که 206داره باید بذاره و از این دنیا بره،پس حالا که اینطوره باید 206 رو بفروشه بکنه پراید؟!
اگه دوستان قیمتش را به انگلیسی جستجو کنید تحت عنوان ferrari 458 for sale new خواهید دید که تابناک درست قیمت داده واقعا 250 هزار دلار است حتی با دلار 4000 تومان یک میلیارد تومان می شود ولی خریدار در ایران 6 میلیارد تومان عوارض داده حالا قیمت پراید و امثال آن در میاد یعنی قیمت واقعی ماشینها 6 برابر کمتر است
واقعا برای خودمان متاسفم
از پول یارانه است.
طبق قانون جدید مصوب مجلس اگر با چنین خودرو هایی تصادف بشه، خسارت باندازه سقف قیمت خودرو متعارف که حدودا 250 میلیون هست تعیین خواهد شد و نه بیشتر و آن مبلغ هم بر عهده بیمه خواهد بود. پس دوستان زیاد نگران نباشید. نگرانی باید مربوط به مالک خودرو میلیاردی باشد....
واقعا مردم ایران چقد حقیر و عقده ای شدن...حق این ملت با اینهمه ثروت اینه؟به جرات میگم تو دنیا 5 تا مردم غمگین و مظلوم باشه یکی مردم ایران هستند...در حسرته حداقل ترین رفاه اجتماعی ...حیف...
واقعا جای تاسف داره که دیده شدن یک ماشین فراری در ایران میشه یک خبر
تو سوئیس در هر خیابانش چند تا لامبورگینی ، فراری ..... می بینید و کسی هم توجه نمی کند . دیدگاه های مردم چقدر متفاوته !!
یکی از باباش کچلی را ارث می برد یکی هم میلیاردها تومان این دو فرق را قبول کنید
می خوام
صاحبان این نوع خودرو ها باید در برابر خطرات احتمالی و تصادف و غیره ،خودشان این وسیله را بیمه بدنه نمایند و اگر خودرویی دیگر با این خودروهای گران قیمت تصادف نماید و مقصر هم باشد بیمه تا سقف بیمه تعیین شده، جبران خسارت خواهد نمود.
خدا را شکر که هم وطنانی از کشورمان قادرند در رفاه زندگی کنند ببائید برای همه آرزوی بهترین ها را داشته باشیم
پاسخ ها
البرز
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۷ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۷
قیمت رفاه این هموطنان محترم خیلی بالاست.
کاش تابناک دل به دریا میزد توقیف را بجان میخرید واین احتمالأ رانتخوار را نام میبرد تا سالمها مشخص شوند
انوقت بنده با سي سال كارمندي ندار م براي پسر 25 سالم كه دو تا ليسانس داره و داره فوق ليسانس ميخونه ، يك پرايد قسطي بخرم .
واردات آزاد بشه تا همه بیارن از هر نوعی که پولشون میرسه
ماشین های بی کیفیت داخلی با قیمت نجومی میدن به خورد مردم
خدا رو شکر یه هموطن داریم 6 میلیارد پول ماشینش هست
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر