بازدید 5965

ده‌ها داعشی در دیر الزور کشته شدند

ده‌ها تروریست عضو داعش که بیشتر آنها خارجی بودند در حملات ارتش سوریه به مواضع آنان در شهر دیر الزور در شرق سوریه کشته شدند.
کد خبر: ۶۵۷۴۲۴
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۵ - ۰۳:۱۷ 17 January 2017
ده‌ها تروریست عضو داعش که بیشتر آنها خارجی بودند در حملات ارتش سوریه به مواضع آنان در شهر دیر الزور در شرق سوریه کشته شدند.

خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) گزارش داد، 18 تروریست غیر سوری در عملیات ارتش علیه یکی از مواضع داعش در شهر المیادین در جنوب شرق دیر الزور کشته شدند که یکی از آنان یک سعودی به نام ابو عبدالله بود.

همچنین نیروهای ارتش سوریه "دیوان محاسبات" داعش در حی الابد در شهر موحسن در شرق دیر الزور را منهدم کردند که در این عملیات نیز شماری تروریست تونسی کشته شدند.

ارتش سوریه سه موضع داعش حاوی سلاح و مهمات را در اطراف فرودگاه دیر الزور و جبل الثرده نابود کرد و شماری از تروریست ها را به هلاکت رساند.     

همچنین عملیات ارتش ضد مواضع داعش در اطراف پانوراما، پل رقه، حقل التیم، روستاهای کباجب، الحسینیه، الجنینه، روستای البغلیه، اطراف جبل الثرده و جنوب فرودگاه به کشته و زخمی شدن دهها تروریست و انهدام خودروهای مجهز به تیربارهای سنگین انجامید. 

منابع آگاه در روستای حطله در شمال دیر الزور به خبرگزاری سوریه گفتند که تروریست های داعش اجساد شماری از کشته هایشان را با قایق از طریق رود فرات به این روستا منتقل کرده اند که از میان آنان می توان به ابو اسحاق البجاری و ابوذر محیمیده اشاره نمود.

ارتش سوریه پیشتر یک تانک و 3 خودروی داعش را منهدم و تلاش آنان برای حمله به مواضع ارتش در چند منطقه دیر الزور را خنثی کرده بود.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر