بازدید 35803
فوتونیوز «تابناک»؛

تهران در بهت و حیرت «پلاسکو»/ ترامپ به قولش عمل می‌کند!

تصاویر با شما سخن می گویند؛ تصاویری بی روتوش با سخنانی بی روتوش‌تر؛ می‌خواهیم با بخش خبری «فوتونیوز»، مقامات با شما بی روتوش و رودررو سخن بگویند.از این پس، عصرگاه هر روز با «فوتو نیوز» تابناک، حرف و سخن مقامات داخلی و خارجی را به عکس بی روتوش‌شان، الصاق می‌کنیم، تا بهتر بدانیم چه کسی حرف زده و از چه سخن گفته است. کوتاه و مختصر؛ به احترام وقت شما و فرصتی که برای دانستن می‌گذارید.
کد خبر: ۶۵۸۲۵۲
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۶ 19 January 2017
تصاویر با شما سخن می گویند؛ تصاویری بی روتوش با سخنانی بی روتوش‌تر؛ می‌خواهیم با بخش خبری «فوتونیوز»، مقامات با شما بی روتوش و رودررو سخن بگویند.

از این پس، عصرگاه هر روز با «فوتو نیوز» تابناک، حرف و سخن مقامات داخلی و خارجی را به عکس بی روتوش‌شان، الصاق می‌کنیم، تا بهتر بدانیم چه کسی حرف زده و از چه سخن گفته است. کوتاه و مختصر؛ به احترام وقت شما و فرصتی که برای دانستن می‌گذارید.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۵
انتشار یافته: ۱۰
قابل توجه خوشحال شدگان از انتخاب شدنِ ترامپ!
اگر رویدادهای اولین ماه زمستان 95 رو مرور کنیم ...



دی ماه 1395 هیچگاه از خاطره ها نخواهد رفت ...
ترامپ عاقبت تو عاقبت جان اف کندی خواهد شد رییس جمهور دیوانه واحمق روانی
طفلکی بچه های آتش نشانی. دلم آتیش گرفت. این عزیزان مثل رزمنده ها، جان بر کف در پی ایجاد ایمنی و امنیت کشور هستند. جونشونو فدا میکنن تا مردم در آرامش باشند.
ساختمان پلاسکو متعلق به بنیاد مستضعفان بود و چندین بار از سوی شهرداری اخطار احتمال آتش سوزی گرفته بود... اما کو گوش شنوا ....
حادثه خبرنمیکنه
وقتی برج های دو قلو در امریکا فرو ریخت عده ای تحلیل مبتنی بر توهم شان این بود درون ساختمان بمب کار گذاشته بودند و گرنه نمی بایست برج ها سقوط می کردند. یک اتش سوزی ببینید چه به سر ساختمان پلاسکو آورد. مقایسه کنید با برخورد هواپیمایی پر از سوخت با آن دو برج. امیدوارم دست از توهم توطئه برداریم.
لطفا"تصویری ازساختمان پلاسکو قبل ازتخریب وقبل ازانقلاب درروزهای آغازین ساختمان به نمایش بگذازید
پیشنهاد برای جلوگیری از حادثه پلاسکو : الحاق یک بوکسور به کشتی گیر و وزنه بردار شوراس شهر
بی تو از شعله آه دل دیوانه ما ، سیل دودی شد و برخاست ز ویرانه ما
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر