بازدید 35689
۶

همدردی آتش‌نشانان جهان با حادثه‌دیدگان «پلاسکو»

کد خبر: ۶۵۸۵۵۱
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۶:۲۴ 21 January 2017
آتش نشانی چندین کشور از جمله ایرلند، آمریکا، کانادا و کالرویناى شمالى با حادثه دیدگان ساختمان پلاسکو ابراز همدردی کردند.

به گزارش خبرآنلاین، در پی وقوع حادثه تلخ پلاسکو و جان باختن چند تن از آتش نشانان ایرانی در زیر آوار آتش نشانان سراسر جهان با حادثه دیدگان پلاسکو ابراز همدردی کردند.

مسئولان و نمایندگان آتش نشانی شهر دوبلین پایتخت ایرلند روز جمعه با حضور در محل سفارت جمهوری اسلامی ایران در دوبلین و تقدیم دسته گل، با ملت ایران و خانواده های قربانیان حادثه ساختمان پلاسکو، ابراز همدردی کردند.

جان رایلی به نمایندگی از جامعه آتش نشانی ایرلند اعلام کرد: پیام تسلیت، همدردی و همبستگی ما را به آتش نشانان ایرانی برسانید. آتش نشانان ایرانی در حادثه ساختمان پلاسکو، شجاعت و از خودگذشتگی خود را به خوبی نشان داده و باعث نجات بسیاری از مردم گرفتار در حادثه شده اند. ما ضمن اعلام همبستگی مجدد با همتایان خود در ایران، یاد قربانیان آتش نشانی را گرامی داشته و با بازماندگان حادثه ابراز همدردی می کنیم.
مسئولان و نمایندگان آتش نشانی شهر دوبلین همچنین در دفتر یادبود سفارت، مراتب همدردی خود را درج و امضاء کردند.

محمد علی اسکندری کاردار موقت ایران در دوبلین نیز ضمن قدردانی از حضور آتش نشانان ایرلندی در سفارت، مراتب تشکر و قدردانی مردم ایران را از این ابراز همدردی و همبستگی اعلام کرد.

آتش سوزی ساختمان پلاسکو و فرو ریختن آن، طی دو روز گذشته در رسانه های گروهی ایرلند و نیز انگلیس بازتاب گسترده ای داشته است.
 
یک  آتش نشان آمریکایی در پیامی توییتری با آنش نشانان ایرانی ابراز همدردی کرد. او در توییتر حود با انشار عکسی نوشت: رای برادرانمان در ایران دعا کنید.  شما میتوانید درد را در این عکس ها حس کنید ...
 
آتش نشان های کانادایی نیز با آتش نشان های ایرانی ابراز همدردی کردند.
 
 ايستگاه آتشنشانى كالرويناى شمالى نیز با ⁧ آتش نشان هاى پلاسکو ابراز همدردی کردند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲۸
انتشار یافته: ۶
تقدیم به روح بلند شهدای آتش‌نشان:


در دفتر عشق نقش دلکش زده‌ای
اسطوره شدی، تنه به آرش زده‌ای
ای سرخ قبا برای سرسبزی باغ
خود را همه جا به آب و آتش زده‌ای

«حسین شادمهر»
همین امریکائیها و اروپائیها و اسرائیلیها بخدا قسم از تمام عربهای منطقه خاور میانه با مرامتر و با معرفت تر هستند. چرا به مردم تلقین کردید که اینها دشمن خونخوار ما هستند؟
کاش یک ریشه یابی عمیق بشه این فاجعه و با یک روز عزای عمومی اعلام کردن همه چیز فراموش نشه مقصران این فاجعه عظیم مجازات بشن و مردم هم در انتخابات به کسانی رای بدن که تخصص اون کارو دارن و از روی احساسات رای ندن
زنده باد انسانيت
زنده باد دوستي و صلح بين ملت ها و دولت ها
متاسفانه اگه سیاست بازی سیاستمداران جهان مهلت میداد، کره زمین جای بسیار زیباتری برای زیستن می بود. بجای نشر بذر تفرقه و نفرت، دوستی ها را گسترش بدیم. از همین ایران خودمون شروع کنیم تا اندیشه های ما جهانی بشه.
درود بر روان پاک اتش نشانهای دنیا که به حس انسانیت و هم نوعی ابراز همدردی میکنند
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل