بازدید 8298
۶

حکم متفاوت یک قاضی برای نوجوان قاچاقچی

کد خبر: ۶۵۸۸۶۶
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۶ 22 January 2017
یک نوجوان برای نجات خانواده اش اتهام قاچاق شیشه را گردن گرفت.

به گزارش خبرجنوب، نوجوانی به دلیل علاقه مندی به خانواده اش زمانی که در منزلشان شیشه کشف شد دست به اقدام عجيبي زد و براي نجات خانواده اش از زندان مدعی شد که موادها مربوط به خودش است.

چندی قبل ماموران از فعالیت مردی در زمینه قاچاق موادمخدر با خبر شدند و بلافاصله برای تحقیق پیرامون این موضوع رسیدگی به آن را در دستور کار خود قرار دادند. ماموران با جمع آوری دلایل و مدارکی به منزل وی رفتند و پس از بازرسي از آنجا و كشف سه گرم و 20 سانت شیشه، نوجوانی را بازداشت كردند. اين نوجوان در تمامي مراحل بازجويي مدعی شد که مواد مربوط به خودش است و خانواده اش از این موضوع بی اطلاع است.

در ادامه تحقيقات براي بررسي صحت و سقم ادعاهاي متهم، خانواده وي به دادگاه احضار شدند و از اين موضوع اظهار بياطلاعي كردند. با پيگيري و بررسي هاي قضايي پيرامون اين پرونده، اين نوجوان سرانجام راز مواد مخدر جاسازي شده را برملاكرد و ضمن تشريح ماجرا گفت: این موادها مربوط به خودم است و خانواده ام از نگهداری آنها کاملا بی اطلاع هستند . من به تنهایی این موادها را تهیه کرده و قصد فروشش را داشتم.

در جريان بررسي اين پرونده نوجوان به بزه ارتكابي اعتراف كرده و نگهداری موادها را گردن گرفت. بدین ترتیب با توجه به سن کم وی، قاضی پرونده نامبرده را به دو سال نگهداری در کانون اصلاح و تربیت و یادگیری احکام دینی محکوم کرد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۶
واقعا چه حکم متفاوتی!!
سه گرم و بیست سانت شیشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
کجای حکمش متفاوت بود
برای نوجوانان زیر سن تکلف حکم همین است!
اونوقت پول زندان ازجيب مردم بدبخت بايد بدن، تو اروپا اينجور افراد را خونه خودشون محبوس ميكنن
من که نفهمیدم چی شد
بهترین حکم همین احکام فرهنگی است .
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر