بازدید 2624

۱۶ میلیارد ریال اعتبار سهم ورزش و جوانان در برنامه ششم

نماینده مردم پنج شهرستان خراسان شمالی در مجلس شورای اسلامی گفت: ۱۶ میلیارد ریال اعتبار سهم ورزش و جوانان در برنامه ششم توسعه است که این رقم می‌تواند کمک زیادی به رفع مشکلات کند.
کد خبر: ۶۵۸۹۳۸
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۴ 22 January 2017
به گزارش روابط عمومی استانداری خراسان شمالی، علی قربانی با اشاره به بررسی و تصویب برنامه ششم توسعه در مجلس اشاره کرد و افزود: خوشبختانه تعامل خوبی در این برنامه بین مجلس و دولت شکل‌گرفته است.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه شیوه توزیع عوارض وصولی ارزش‌افزوده تاکنون ناکارآمد بود در برنامه ششم تغییر یافت و پس از تصویب شورای نگهبان شیوه قبلی تغییر و به نسبت جمعیت بین شهرداری‌ها و دهیاری‌ها توزیع خواهد شد.

قربانی گفت: با توجه به تمرکز ثروت در یکجا و برخورداری کم استان‌ها از این سهم در بررسی این برنامه و تصویب موضوع تمرکززدایی امکانات نتایج خوبی گرفته‌شده است که امیدواریم با تائید شورای نگهبان اجرایی شود.

نماینده مردم بجنورد، جاجرم، گرمه، راز وجرگلان، مانه وسملقان در مجلس شورای اسلامی افزود: با بررسی‌هایی که در مطالعات مرکز پژوهش‌های مجلس انجام‌شده ۶۲ درصد کل نقدینگی کشور در تهران است و بقیه آن در استان‌ها است.

قربانی حوزه دفاعی و امنیتی را در کشور بسیار مهم ارزیابی کرد و گفت: خوشبختانه در این حوزه موفقیت‌هایی زیادی تاکنون داشتیم و اعتبارات خوبی را در این حوزه پیش‌بینی‌شده است.

وی بابیان اینکه ضعف‌هایی هم در برخی حوزه‌ها ازجمله حوزه آموزش پرورش، حوزه آموزش عالی و حوزه سیاسی در این برنامه وجود دارد ولی تلاش می‌کنیم تا مشکلات مرتفع شود.

قربانی تصریح کرد: در برنامه ششم توسعه توجه ویژه‌ای به افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی شده است و برابر قانون برنامه مقررشده است که از محل حذف یارانه افراد ثروتمند مقرری افراد تحت پوشش مذکور برابر یک‌پنجم حداقل حقوق سنواتی باشد و هرساله این سنوات افزایش یابد.

نماینده مردم بجنورد، جاجرم، گرمه، راز وجرگلان، مانه وسملقان در مجلس شورای اسلامی وضعیت فعلی بودجه که در آن از ۳۷۰ هزار میلیارد تومان بودجه کل کشور عنوان کرد و ادامه داد: فقط ۶۲ هزار میلیارد تومان آن صرف کارهای عمرانی می‌شود و بقیه صرف حقوق و امورات می‌شود.

وی یکی از دغدغه‌های مقام معظم رهبری را موضوع فرهنگی در جامعه عنوان کرد و گفت: خوشبختانه در برنامه ششم توسعه توجه ویژه‌ای به بحث فرهنگی شده است که در درازمدت نتایج خوبی خواهد داشت.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها