بازدید 15648
۱

تکذیب شایعه‌های منتشر‌شده درمورد سگ‌های زنده‌یاب

رئیس تیم آنست امداد و نجات هلال احمر گفت: هیچ یک از سگ های امداد و نجات حاضر در صحنه حادثه پلاسکو جان خود را از دست نداده اند.
کد خبر: ۶۵۹۰۲۱
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۵ 22 January 2017
رئیس تیم آنست امداد و نجات هلال احمر گفت: هیچ یک از سگ‌های امداد و نجات حاضر در صحنه حادثه پلاسکو جان خود را از دست نداده اند.

اسماعیل اسکندری در گفت و گو با میزان گفت: از ظهر امروز اخبار مختلفی پیرامون یکی از سگ های زنده یاب حاضر در صحنه حادثه پلاسکو منتشر شده است.

وی افزود: برخی رسانه ها مدعی شده اند که یکی از سگ های زنده یاب حاضر در صحنه حادثه که متعلق به پلیس بوده است، جان خود را از دست داده است.

رئیس تیم آنست امداد و نجات هلال احمر با بیان اینکه " انتشار اخبار حاشیه ای به منظور تضعیف روحیه امدادگران حاضر در صحنه حادثه است" اظهارکرد: افرادی که نسبت به انتشار اخبار کذب اقدام می کنند باید بدانند که هر خبر آنها باعث تضعیف روحیه امدادگران و نجات گران حاضر در صحنه حادثه می شود.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۱
انتشار یافته: ۱
اگر هم اتفاقی افتاده نگفتنش بهتره . تو این چند روز روحیه مردم خیلی به هم ریخته . کم چیزی نیست یک عده ای بی گناه کشته شده اند . من هنوز هم با دیدن صحنه آوار حالم بد میشه و گریه می کنم . بعضی اوقات فشار های عاطفی باعث سکته و مرگ می شوند .
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل