بازدید 7702

جدیدترین اخبار از سرنوشت البغدادی

کد خبر: ۶۵۹۲۰۷
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۶ 23 January 2017
یک منبع امنیتی عراق اخبار جدید در خصوص سرنوشت و محل اختفای سرکرده داعش منتشر کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از اسپوتنیک، یک منبع امنیتی در استان کرکوک اعلام کرد که «ابوبکر البغدادی»، سرکرده داعش در شهر «الرقه» سوریه به سر می‌برد.

چندی پیش یک منبع محلی گفته بود که البغدادی در نتیجه حمله هوایی جنگنده‌های نیروی هوایی ائتلاف در غرب استان نینوا زخمی شده است.

این منبع امنیتی با تکذیب حضور سرکرده داعش در شهرک «البعاج» در غرب موصل تاکید کرد وی در شهر الرقه، پایتخت خودخوانده داعش حضور دارد.

این منبع که نخواست نامش فاش شود، اعلام کرد عملیات هدف قرار دادن کاروان سرکردگان داعش که از سوریه به سوی موصل در حال حرکت بودند، طی یک عملیات اطلاعاتی دقیق صورت گرفته است.

وی افزود نیروهای عراقی با محاصره تمامی محورها و گذرگاه‌های مرزی عراق با ترکیه و سوریه امکان خروج ابوبکر البغدادی از موصل در صورت حضور وی در این شهر را غیرممکن کرده‌اند.

آمریکا اعلام کرده است به کسی که هر گونه اطلاعاتی که منجر به مشخص کردن محل اختفاء و بازداشت سرکرده داعش شود، ۲۵ میلیون دلار پاداش می‌دهد.

پیشتر برخی از منابع اعلام کرده بودند ابوبکر البغدادی و برخی دیگر از سرکردگان داعش طی یک حمله هوایی در محله البعاج موصل زخمی شده‌اند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل