بازدید 2780

اجماع جهانی برای تحریم حقوق بشری ایران وجود ندارد

این نماینده مردم در مجلس دهم، گفت: با توجه به شرایط کنونی عرصه بین الملل، ایجاد یک اجماع جدید علیه ایران در حوزه حقوق بشر امکان پذیر نیست و قطعا این اقدامات موجب انسجام بیشتر ملت ایران در برابر این کشورها خواهد شد.
کد خبر: ۶۵۹۲۳۰
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۵ 23 January 2017
سیدمحمدجواد ابطحی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در واکنش به اظهارات نخست وزیر رژیم صهیونیستی درباره ایران، گفت: نتانیاهو با اظهارات ضدایرانی و تشدید موج ایران هراسی، به دنبال ایجاد یک جو بر علیه جمهوری اسلامی است.

نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: اظهارات و یاوه گویی های روز گذشته نخست وزیر رژیم صهیونیستی، سرآغاز بازی جدید غرب درباره مسئله حقوق بشر در ایران است، از این رو معتقد هستم نتانیاهو با اظهارات خود به دنبال زمینه سازی برای اعمال تحریم های حقوق بشر علیه ایران است.

وی گفت: با توجه به روی کار آمدن ترامپ در آمریکا، نخست وزیر رژیم صهیونیستی به دنبال آن است که فضا را برای ایجاد تهدیدات جدید آمریکا علیه ایران فراهم کند.

ابطحی ادامه داد: نخست وزیر رژیم صهیونیستی با اظهارات ضدایرانی خود به دنبال آماده کردن افکار عمومی عرصه بین الملل برای تشدید فشارهای سیاسی و اقتصادی علیه ایران است.

این نماینده مردم در مجلس، افزود: به نظر من با توجه به شرایط کنونی عرصه بین الملل، ایجاد یک اجماع جدید علیه ایران در حوزه حقوق بشر امکان پذیر نیست و قطعا این اقدامات موجب انسجام بیشتر ملت ایران در برابر این کشورها خواهد شد.

وی گفت: اظهارات نتانیاهو موجب سرشکستگی فتنه گران است و قطعا کسانی که خود را جدا از رژیم صهیونیستی می دانند، باید نسبت به اظهارات اخیر نخست وزیر این رژیم موضع گیری کنند.

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در یک پیام ویدئویی خطاب به ایرانیان، دفاع تمام‌قدی را از جریان فتنه 88 به عمل آورده است.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل