بازدید 6476
۱
تکنولوژی

پرده برداری از مشکل گوشی های نوت ۷

شرکت سامسونگ الکترونیک امروز اعلام خواهد کرد که اندازه نامعمول باتری هایش باعث دمای بیش از حد و درنهایت آتش گرفتن گوشی های هوشمند نوت 7 می شده.
کد خبر: ۶۵۹۳۲۷
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۷ 23 January 2017
شرکت سامسونگ الکترونیک روز دوشنبه اعلام خواهد کرد که اندازه نامعمول باتری هایش باعث   دمای بیش از حد و درنهایت آتش گرفتن گوشی های هوشمند نوت 7 می شده.

به گزارش تابناک اقتصادی به نقل از بلومبرگ، بزرگترین شرکت گوشی های هوشمند می‌خواهد نتیجه بررسی هایش حول آتش گرفتن گوشی های نوت ۷، که باعث شد گرانترین تولید خود در سال گذشته را متوقف کند، اعلام نماید. برخی میگویند این اتفاقات برای سامسونگ نزدیک ۶ میلیارد خرج برداشته. شرکت کره ای اعلام خواهد کرد باتریهای ساخت 'شرکت سامسونگ اس دی آی' به خوبی درون دستگاه جا نمیگرفتند و این دلیل افزایش دمای انها بوده. این را فردی مطلع گفته، که نخواسته نامش فاش شود، چراکه نتیجه بررسی ها هنوز علنی نشده.

پرده برداری از مشکل گوشی های نوت ۷

سامسونگ تلاش کرده اعتبار خودش را پیش مشتری ها بدست آورد. شکست نوت 7 بزرگترین بحران این کمپانی از 48 سال پیش بوده وخشم عده زیادی از مشتریان را در همه جای دنیا برانگیخت. با اینحال تحقیقات بلافاصله پس از این اتفاق در مراکز آزمایشی آمریکایی و شرکتهای تایید کیفیت شروع شد و خط تولید متوقف گردید.

وال استریت ابتدا گزارشی از نتیجه تحقیقات ارائه کرد و دلیل انفجارها را مشکل ساخت باتری هایی دانست که بدست 'شرکت آمپرکس تکنولوژی ال‌تی‌دی' تامین شده بود.

شرکت امپرکس خارج از ساعات اداری پاسخگوی تماسها نبود و سامسونگ نیز در این رابطه نظری نداد. ارائه کنندگان سامسونگ اس دی آی نیز پاسخگوی پرسشها درباره نظر شرکت درباره این گزارش  نبودند.

کوان او-هیون ازمدیران سامسونگ در سخنرانی سالانه اش گفت: 'نباید حتی از کوچکترین مشکل در کیفیت محصولات هم بگذریم… بهتر است غرورمان را بازیابیم و مراحل ساخت و بازرسی های ایمنی را بهبود ببخشیم.'
     

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
دقیقا همانند مدیران ما فکر میکنند..جالبه
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی