بازدید 4643

اطلاعیه وزارت اقتصاد درباره گفتگوی وزیر

کد خبر: ۶۵۹۳۹۱
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۳ 23 January 2017
در پی انتشار گفتگوی روزنامه شرق با علی طیب نیا، وزیر اموراقتصادی و دارایی و طرح ادعاهایی در مقدمه این گفتگو، مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت اقتصاد با صدور اطلاعیه ای نسبت به نحوه تنظیم و انتشار این گفتگو واکنش نشان داد.

به گزارش شبکه اخبار اقتصادی و دارایی(شادا)، روزنامه شرق در شماره 2784 مورخ دوشنبه 4 بهمن ماه، گفتگویی از آن روزنامه با وزیراقتصاد منتشر نموده است که متاسفانه با عدم رعایت اخلاق حرفه ای و رسانه ای، در بخش پیش درآمد گفتگو، مطالب تحریف شده ای آمده که به طور کلی با روح حاکم بر گفتگو تعارض دارد.

در این اطلاعیه آمده است: با اشعار به اینکه روزنامه وزین شرق از جایگاه و شخصیت حرفه ای درخوری برخوردار بوده و سابقه این جریده نیز تاییدی بر این مدعاست ، انتشار چنین مقدمه ای بر گفتگوی وزیر اقتصاد با آن روزنامه سبب شگفتی گردید.

آنچه خبرنگار محترم روزنامه شرق در بخش مقدماتی گفتگو آورده، به گفته صریح وی، برداشت شخصی ایشان از صحبت های وزیر اقتصاد در هنگام خداحافظی و به عبارتی کاملا به طور غیررسمی بوده است.

متاسفانه این نقل قول از سخنان غیررسمی وزیر اقتصاد، ناقص و تحریف شده است و برداشتهای نادرستی را القا می کند.

در پایان این اطلاعیه ضمن تاکید دوباره بر ناقص و تحریف شده بودن مطالب مطروحه در مقدمه گفتگو، از همه رسانه ها می خواهیم با رعایت اخلاق حرفه ای و تعهدکاری به ویژه با توجه به حساسیت جایگاه و تبعات اجتماعی ناشی از اخبار و نقل قول هایی که نشر می دهند،  مسئولانه برخوردکرده و امانتداری را رعایت نمایند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل