بازدید 5897
۱
سوژه

واکنش کمالوند به اتهام تبانی اش با تراکتور علیه پرسپولیس

همه در این فوتبال با شرف کار می‌کنند اما ممکن است برداشت بعضی دوستان از یکسری صحبت‌ها و اتفاقات چیز دیگری باشد. من گفتم سه امتیاز بازی با تراکتورسازی باید در تبریز بماند، اما در بازی با ماشین‌سازی هم این حرف را زدم
کد خبر: ۶۵۹۴۱۲
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۱ 23 January 2017
یکی از خبرنگاران در پایان بازی پرسپولیس و گسترش به سرمربی تیم تبریزی نکته ای را گفت که موجب حاشیه و توضیحات کمالوند شد.

به گزارش تابناک ورزشی، سرمربی گسترش قبل از بازی با تراکتورسازی اعلام کرد که باید سه امتیاز آن بازی در تبریز بماند و همچنین قبل از بازی امروز در آزادی، اشاره کرد که پرسپولیس را متوقف می‌کند تا تراکتورسازی قهرمان شود!

یکی از خبرنگاران با پیش کشیدن همین موارد به کمالوند گفت که این ادعاها نشان می‌دهد که بحث تبانی در بازی‌های تیم شما مقابل تیم‌ تراکتورسازی مطرح است!

کمالوند نیز با شنیدن این پرسش تند، توضیح داد: متأسفانه برداشت درستی از صحبت‌های من نشده ، قبل از بازی ما با پرسپولیس عده‌ای از هواداران استقلالی به صفحات اجتماعی بازیکنان ما رفته و به آنها فحاشی کردند که نباید به پرسپولیس ببازید. حتماً امشب هم هواداران پرسپولیس این کار را خواهند کرد. واقعاً این حرف‌ها و حرکات در فوتبال ما جای بحث دارد. من اگر قبل از بازی تراکتورسازی آن حرف را زدم به خاطر این بود که می‌خواستم سه امتیاز در استان بماند، چرا که نتیجه تساوی نه به درد ما می‌خورد و نه به درد تراکتورسازی. همین‌طور سه امتیاز دیدار ما مقابل ماشین‌سازی که تساوی این دیدار هم سودی برای هیچ‌کدام از تیم‌ها نداشت.

واکنش کمالوند به اتهام تبانی اش با تراکتور علیه پرسپولیس

وی در این باره اضافه کرد: طبیعی است که هر مربی دوست داشته باشد تیمش برنده شود. قطعاً ما مقابل تراکتورسازی یا هر تیمی دیگری قرار می‌گیریم به این مسئله فکر می‌کنیم، اما اینکه ته قلب یک مربی چه می‌گذرد مهم نیست، به نظر من نباید به این مسائل توجه شود، نباید آنقدر به حواشی پرداخت، باید دنبال متن بود. در این فوتبال بدترین الفاظ در مورد بازیکنان و مربیان به کار می‌رود و باید به این حاشیه‌ها پایان داد. بازیکن و مربی شرفش را از کوچه پیدا نکرده که آن را به حراج بگذارد. همان داور دیدار ما با تراکتورسازی به خاطر اشتباهاتی که در آن بازی داشت پنج هفته محروم شد. 

همه در این فوتبال با شرف کار می‌کنند اما ممکن است برداشت بعضی دوستان از یکسری صحبت‌ها و اتفاقات چیز دیگری باشد. من گفتم سه امتیاز بازی  با تراکتورسازی باید در تبریز بماند، اما در بازی با ماشین‌سازی هم این حرف را زدم و ممکن است یکسری برداشت دیگری داشته باشند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
عزیز برادر، در بازی با ماشین سازی که سه امتیاز در "استان" می ماند و نیازی به دعای شما نبود :)
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل