بازدید 2083
نمازی خبر داد

برگزاری کنگره حزب کارگزاران در آستانه چهلم آیت‌الله هاشمی

معاون امور استان‌های حزب کارگزاران با بیان اینکه کنگره‌های استانی حزب کارگزاران در حال برگزاری است گفت: کنگره سراسری این حزب روز قبل از چهلم مرحوم آیت‌الله هاشمی برگزار می‌شود.
کد خبر: ۶۵۹۶۹۳
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۵ 24 January 2017
علی‌محمد نمازی عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران درباره برگزاری کنگره‌های استانی حزب کارگزاران، گفت: براساس اساسنامه، حزب کارگزاران قبل از برگزاری کنگره سراسری باید اعضای شوراهای استانی را تعیین کند که در کنگره اسفندماه سال گذشته انجام این کار از عهده هیئت موسس و شورای مرکزی برداشته شد و به خود کنگره‌های استانی واگذار شد.

نمازی با بیان اینکه از 6 ماه قبل برنامه‌ریزی برای کنگره‌های استانی را شروع کردیم و از هفته گذشته برگزاری کنگره‌ها شروع شده، خاطرنشان کرد: تاکنون 12 استان کنگره برگزار کردند و 19 استان باقی مانده که مابقی استان‌ها نیز تا جمعه هفته آینده کنگره‌های‌شان برگزار می‌شود. 

عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران درباره نحوه انتخاب اعضای شوراهای استانی اظهار کرد: پس از یک سال فعالیت شوراهای استانی، نصف اعضای شورا به استثنای رئیس شورا باید مستعفی شناخته شوند و کنار بروند و در روز کنگره برای انتخاب نصف دیگر رأی‌گیری می‌شود. اعضای کنگره شامل شورای استان، شعب شهرستان‌ها و روسای کانون‌ها حق رای دارند و بعد از مشخص شدن کاندیداها در روز کنگره  انتخابات آغاز می‌شود و اعضای جدید شورای استانی انتخاب می‌شوند.

وی افزود: این اولین بار است که حزب کارگزاران کنگره‌های استانی خود را برگزار می‌کند و یک تحول در نظام حزبی کشور به شمار می‌رود.

معاون امور استان‌های حزب کارگزاران درباره زمان برگزاری کنگره سراسری حزب کارگزاران اظهار کرد: قرار است کنگره سراسری یک‌ روز قبل از چهلم مرحوم آیت‌الله هاشمی و احتمالاً در روزهای 28 و 29 بهمن‌ماه برگزار شود. 
منبع: تسنیم
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها