بازدید 13158
۲
واکنش

دپارتمان داوری:۲پنالتی پرسپولیس گرفته نشد

دپارتمان داوری درباره دیدارهای ماشین سازی- صبای قم، پیکان و تراکتورسازی تبریز، پدیده و نفت تهران، استقلال تهران و صنعت نفت آبادان، ذوب آهن و فولاد خوزستان اعلام کرد که هیچ اشتباهی که در نتیجه بازی تاثیر مستقیم داشته باشد، شاهد نبودیم
کد خبر: ۶۵۹۷۱۲
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۴ 24 January 2017
دپارتمان داوری درخصوص بازی‌های هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال اطلاعیه‌ای را صادر کرد.

به گزارش تابناک ورزشی،به نقل از سایت فدراسیون، دپارتمان داوری درباره دیدارهای ماشین سازی- صبای قم، پیکان و تراکتورسازی تبریز، پدیده و نفت تهران، استقلال تهران و صنعت نفت آبادان، ذوب آهن و فولاد خوزستان اعلام کرد که هیچ اشتباهی که در نتیجه بازی تاثیر مستقیم داشته باشد، شاهد نبودیم و تمامی تصمیمات داوران  مورد تایید  است. حتی در صحنه برخورد مهاجم تراکتور در محوطه جریمه تیم پیکان، با توجه به اینکه هر دو بازیکن (مدافع و مهاجم) به یک اندازه نیرو وارد می‌کنند، هیچ خطایی اتفاق نیفتاده و تصمیم داور در ادامه بازی صحیح است.

دپارتمان داوری:۲پنالتی پرسپولیس گرفته نشد

در بازی استقلال خوزستان و سپاهان اصفهان تصمیم داور در اعلام صحنه پنالتی درست بوده است. هر چند در صحنه دوم با توجه  به عدم پوشش تصویری مناسب لحظه وقوع خطای هند کاملا به وضوح دیده نمی شود، تصمیم داور مورد تایید است.

در بازی سایپا و سیاه جامگان گلی که توسط تیم سایپا در دقیقه 46 به ثمر رسید باید به علت خطای هند مهاجم تیم سایپا  گل را مردود و به بازیکن خاطی یک اخطار داده می‌شد. در نهایت باید گفت تصمیم داور در نتیجه بازی تاثیر مستقیم داشته است.

در مسابقه تیم‌های پرسپولیس تهران و گسترش فولاد تبریز داور مسابقه باید دو خطای پنالتی به نفع تیم پرسپولیس اعلام می‌کرد و در صحنه منجر به اخطار دقایق 35 و 81  با توجه به تصاویر تلویزیونی، گزارش بازی و گزارش داوران،هر چند که صبح امروز در مصاحبه با رسانه‌های گروهی با استناد مطالب یاد شده، موضع گیری شده است اما هنوز به دلایل قطعی نرسیده‌ایم که به محض مشخص شدن آن، به سرعت اذهان عمومی را مطلع خواهیم کرد. همچنین کاپیتان تیم پرسپولیس تهران باید به علت تحریک تماشاگران با کارت زرد دوم از بازی اخراج می‌شد.

اما باید عنوان کرد با روندی که به وجود آمده قطعا داوری کشور متضرر خواهد شد. زیرا اگر قرار باشد بازیکنان، کادر فنی، تماشاگران و به تازگی گزارشگران تلویزیونی در مقابل هر تصمیم داور موضع گیری کرده و آن را زیر سوال ببرند، نمی‌شود از داوران انتظار داشت که در زمین به خوبی به قضاوت بپردازند.

یکی از نکات مهم در امر قضاوت آرامش است لذا از همه دست اندرکاران درگیر در مسابقات اعم از بازیکنان، مربیان، مدیران عامل، تماشاگران و اصحاب رسانه درخواست می شود در حفظ آرامش فضای داوری کشور اهتمام لازم را به عمل آورند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
قضاوتی که نتیجه یک بازی رو عوض می کنه، نبودنش بهتر از بودنشه
تو خیییییییلی خوبییییییییییی
از همینجا اعلام میکنم از فردا تمام بازیکنان داوران تماشاگران و سرمربیان لال شوند و داوران هر کار کردند مثل روسایشان خیلی کار درستند
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان