بازدید 4500

دمای تهران فردا به منفی 3 درجه می رسد

کد خبر: ۶۵۹۷۲۰
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۹ 24 January 2017
مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی کشور از کاهش دمای تهران طی ساعت های آینده و فردا خبر داد.

به گزارش تسنیم احد وظیفه درباره وضعیت جوی سه روز آینده کشور اظهار کرد: سامانه بارشی که در روزهای گذشته وارد کشور شده بود امروز رفته‌رفته از شمال شرق خارج خواهد شد و از فردا چهارشنبه سامانه جدیدی در غرب و شمال غرب کشور فعالیت خود را آغاز می‌کند.

وی افزود: با ورود سامانه بارشی جدید بارشهای باران و برف در غرب، شمال‌ غرب، مرکز، زاگرس و البرز فعالیت خواهد کرد.

وظیفه با بیان اینکه بارش‌های ایجاد شده از این سامانه بارشی تا آخر هفته در کشور به وقوع می‌پیوندد، تصریح کرد: این سامانه بارشی ابتدا در غرب، سپس در مرکز و رفته‌رفته به جنوب غرب و شمال شرق کشور خواهد رسید.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور گفت: شدت بارش‌های برف و باران در روز پنجشنبه در استانهای کرمانشاه، لرستان،‌ ایلام، خوزستان، چهارمحال و بختیاری آذربایجانها، همدان مرکزی، قزوین، البرز و تهران رخ خواهد داد.

وظیفه افزود: بارشهای باران و برف در روز جمعه در استانهای کرمانشاه لرستان، چهارمحال و بختیاری، ایلام، خوزستان، زنجان، قزوین، البرز، تهران، سمنان، کردستان، همدان، مرکزی، گیلان، مازندران، گلستان، خراسان شمالی و خراسان رضوی به وقوع می‌پیوندد.

وی با بیان اینکه امروز هوای تهران به 7 درجه بالای صفر رسید، گفت: صبح امروز دمای تهران به صفر رسید و فردا صبح نیز دمای هوای تهران به 3 درجه زیر صفر خواهد رسید و یخبندان ایجاد خوادهد شد.

وی تبریز را با دمای هوای 11 درجه زیر صفر سردترین و بندرعباس را با دمای 25 درجه بالای صفر گرمترین نقاط کشور اعلام کرد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان