بازدید 6198
شاخص دلار:

تقویت دلار در مقابل ین و یورو

در روز سه شنبه، دلار ایالات متحده آمریکا در برابر ین، یورو و پوند تقویت شد. پس از چند روز ضرر و زیان دلار که در پی مراسم تحلیف ترامپ و مبهم بودن سیاست های اقتصادی اش، به وجود آمده بود، و همچنین علیرغم وعده های مجدد او برای حمایت از تولید داخلی، دلارر توانست در مقابل ین و یورو عملکرد بهتری در بازار داشته باشد.
کد خبر: ۶۵۹۷۸۷
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۹ 24 January 2017
در روز سه شنبه، دلار ایالات متحده آمریکا در برابر ین، یورو و پوند تقویت شد. پس از چند روز  ضرر و زیان دلار که در پی مراسم تحلیف ترامپ و مبهم بودن سیاست های اقتصادی اش، به وجود آمده بود، و همچنین علیرغم وعده های مجدد او برای حمایت از تولید داخلی، دلارر توانست در مقابل ین و یورو عملکرد بهتری در بازار داشته باشد.

به گزارش تابناک اقتصادی به نقل ز رویترز، دلار که در برابر ین بیشترین کاهش خود را از ماه جولای به بعد تجربه کرده بود و به ازای ۱۱۲.۵۲ ین معامله می شد، امروز توانست کمی در مقابل ین افزایش داشته باشد، به طوری که هر یک دلار، امروز ۱۱۳.۴۰ ین معامله می شد. همچنین، در بازار ارز، امروز دلار در مقابل یورو و پوند نیز تقویت شد و هر یک یورو ۱.۰۷۴۵ دلار و هر یک پوند ۱.۲۴۴۰ دلار معامله شد.
تقویت دلار در مقابل ین و یورو
در روز گذشته دلار بیش از 1 درصد در برابر ین تضعیف شده بود. این تضعیف ارزش دلار در برابر ین بیشتر به خاطر آن بود که سرمایه گذاران منتظر اند تا ترامپ با آمدنش به کاخ سفید، جزئیات جدیدی از وعده هایی که به عنوان محرک دلار داده بود، ارائه کند. از این رو سرمایه گذاران به سودی که از افزایش ارزش دلار در چند وقت اخیر به دست آورده بودند بسنده کردند تا ببینند رئیس جمهور جدید چه سیاستی اتخاذ می کند.

بعد از اینکه ارزش دلار با انتخاب دونالد ترامپ ۳ درصد افزایش یافت، بعد از انتخاب او و به خصوص با نزدیک شدن او به کاخ سفید، ورق برگشت و شاخص دلار، که با توجه به میانگین نرخ مبادله بین دلار آمریکا و شش ارز اصلی در سطح جهان به دست می آید، سیر نزولی در پیش گرفت. در طول هشت هفته گذشته، شاخص دلار حدود ۶ درصد کاهش داشته. این امر بیشتر به خاطر عدم قطعیت و ابهاماتی ست که در سیاست های او وجود دارد. این روند نزولی با صحبت اخیر او در باب ارزش دلار قوت گرفته است.
تقویت دلار در مقابل ین و یورو
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان