بازدید 20835

فرود اضطراری هواپیمای ایران ایرتور

هواپیمای مسافربری ایران ایرتور در حالی از تهران به مشهد پرواز کرده بود که اندکی پس از پرواز با نقص فنی همراه شد و یکی از دو موتور این هواپیما از کار افتاد.
کد خبر: ۶۵۹۸۰۳
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۰ 24 January 2017
هواپیمای مسافربری ایران ایرتور که تهران را به مقصد مشهد ترک کرده بود، در میانه مسیر با نقص فنی خطرناکی مواجه شد و در نهایت به فرودگاه مهرآباد بازگشت و فرود اضطراری داشت.
 
به گزارش «تابناک»، هواپیمای مسافربری ایران ایرتور در حالی از تهران به مشهد پرواز کرده بود که اندکی پس از پرواز با نقص فنی همراه شد و یکی از دو موتور این هواپیما از کار افتاد.
 
پس از وقوع این اتفاق، هواپیما به سرعت به فرودگاه مهرآباد بازگشت و هم اکنون بر زمین نشسته است.
 
روابط عمومي هواپيمايي ايران ايرتور در واكنش به این خبر گفت: هواپيماي تهران - مشهد به علت نقص فني خلبان هواپيما جهت ايمني بيشتر به فرودگاه مهراباد بازگشته است.

بر أساس اين گزارش مسافران اين پرواز در فرودگاه پذيرايي شده اند و پرواز جايگزين در ساعت ١:٣٠ دقيقه انجام خواهد شد.

گفتني است تاخير أوليه پرواز به دليل بدي آب و هواي تهران بوده است. اما در هرصورت اين روابط عمومي از مسافراني كه مشمول تاخير شده اند عذرخواهي مي كند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۸
انتشار یافته: ۲۸
امیدوارم اتفاقی واسه سرنشینان و کادر پروازی رخ نداده باشه
اگر هواپیما جدید نیاد به زودی از این اخبار زیاد باید ثبت کنید شاید هم بدتر ..............
واقعا به جرات میشه گفت بی کیفیت ترین هواپیمایی کشور ماست. رکورددار تاخیر. بی ادبی مهانداران و تجهیزات. فقط با جان و مال و اعصاب مردم بازی میکنند. اینها همه تجربه چندین سفر من با این هواپیمایی بی کیفیت هست. مدارکش هم هست. بنده در آخرین تجربه تلخ با این هواپیمایی بعد از ۱۰ ساعت تاخیر از مشهد به تهران امدم در آذرماه امسال.
رو نوشت این خبر رو به دلواپسان خرید هواپیما بفرستید!
این چجور اطلاع رسانیه آخه ! فقط بلدید اخبار را از روی سایت های دیگه بر دارید . یه خرده به خودتون زحمت بدید اخبار را کامل تر کنید . خرجش یه تلفن بیشتر نیست بعضی وقت ها . نه عکسی گذاشتید نه گفتید هواپیما چی بود ...
شاید من وضع مالیم اونقدی خوب نباشه که همیشه هواپیما سوار بشم ولی میخوام بدونم اگه خدای ناکرده به جای حادثه تصادف قطار ، یک هواپیما سقوط کرده بود اون موقع دلواپسان چی میگفتن؟!
قابل توجه كساني كه مخالف خريد هواپيما هستن،بسم الله استين بالا بزنيد بسازيد تا اقاي رييس جمهور هواپيما نخرن،اخه خريد لوازم ضروري هيچ ربطي به هيچ جناحي نداره و هر جناحي كه در قدرت هست بايد اينكارو انجام بده .
پاسخ ها
ناشناس
| China |
۰۲:۳۰ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۶
تنها 3 درصد مردم از هواپیما استفادد می کنند. شما اگر جون مردم برات مهمه این همه تصادفات منجر مرگ در حاده ها می شود را چرا نمی بینید؟ چرا خوردوسازی و جاده های مزخرفمان نباید در اولویت باشد؟ این کارهای حال بهم زن را کنار بگذارید.
saeed
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۳۳ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۶
چشم منتظر دستور جنابعالی بودیم، اگر حضرتعالی صلاح بدانید اجازه بفرمائید فعلاً تا 50 ساله دیگه روی تولید خودروی پراید کار کنیم اگر موفق بودیم انشااله برای تولید هواپیما هم برنامه هایی برای سقوط آزاد تا 50 ساله اول داریم
قابل توجه کسانی که از خرید هواپیمای نو توسط دولت انتقاد میکنن ، حالا بیاین جواب بدین
توپولوف بوده؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۱۶ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۶
بابا جان توپولف سالهاست که تو ایران دیگه پرواز نمیکنه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۲۳ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۶
عزیزم
توپولوف که چند ساله از خطوط هوایی ایران خارج شده
اگر به زودی هواپیما جدید وارد نشه باید منتظر از این بدتراش باشید این که خوبه بابا .
چه خبره؟؟؟چرا هی اتفاق؟؟؟
سیاست روس عین توپولوف روس و توپولوف روس عین سیاست روس است!حالا ببین
شریعتمداری بیاد جواب بده . اگر این سقوط میکرد مقصر کی بود؟
سقوط با هواپیمای کهنه یا روسی بهتر از سوار شدن بر هواپیمای استکبار جهانی نیست.که نصیب همه مسافری نمیشود افتخار هم هست
بیا حالا هی برید انتقاد کنید که دولت چرا هواپیما می خره .
خوب داداشه من اگه این هواپیما خدای ناکرده سقوط می کرد که شما دولت رو به فحش بسته بودید
روز دوشنبه مورخ 95/11/4 از تهران با پرواز كيش اير عازم اهواز بودم.پروازي كه قرار بود ساعت 18:05 انجام شود در ساعت 22:15 انجام گرديد.متأسفانه كسي هم در فرودگاه پاسخگوي مسافران سرگردان نبود.تا كي بايد شاهد اين مسائل باشيم؟آيا اين موضوع قابل شكايت مي باشد؟
حالا باید مخالفهای خرید هواپیما رو با همین هواپیمائی که یه موتور داره بفرستند برند مسافرت . خرجشون هم با دولت .
خرید هواپیما ایرادی نداره انتقاد برای استقبال تحقیر آمیز بود
آقای علی و آقای اکبر قزلباش که نظر میدین همینجوری ... ما موافق ساخت هستیم اگه آستینای شما بالاست بفرما وسط گود این همه سخنوری نفرمایین .. فنی هستین یا علوم انسانی نه ببخشین شما فقط استادان سخنوری و اظهار نظرات پوشالی اونور آبی هستین . ما حاضریم پیاده بریم مشهد ولی عزت نفسمون همه چیز ماست پیش هر اوباما یا ترامپی سر خم نمیکنیم ما مثل قیر هستیم دیر آتیش میگیریم ولی بگیریم هیشکی نمیتونه مارو خاموش کنه.
چزا مخالفان خرید هواپیمای نو سکوت کرده اند؟!!!
یادتان باشه ممکنه خود شماها هم سوار همین ابوقراضه ها بشید!
کی گفته دولت هواپیما نخره. هر دولتی وظیفه داره که برای رفاه مردم تلاش کنه. مردم میگن دولت برای خرید یک دونه هواپیما اینقدر منت سر مردم نگذاره و تمام نقاط ضعفش رو با یک هواپیما پوشش نده. پس بحث اینجا چرایی خرید هواپیما نیست بلکه چگونگی و عملکرد دولت هست
با سلام و عرض ادب

اینجانب از کارکنان شرکت فوق هستم و متاسفانه از نزدیک شاهد وقایع و اتفاقات تلخی هستم که در این شرکت در حال وقوعه و اتفاقی که خبرش رو درج کردین برای این حقیر و سایر همکاران فنی و عملیاتی قابل پیش بینی بود.
کوتاه سخن اینکه متاسفانه به نام خصوصی سازی شرکت هواپیمایی ایران ایرتور به افرادی واگذار شده که حتی برای یک روز در صنعت هوانوردی کشور فعال نبودن.
این افراد پس از تحویل گرفتن شرکت از سازمان خصوصی سازی بجای تزریق سرمایه جهت رشد و توسعه و استفاده از فرصت های پیش آمده در پسابرجام، به مانند خون آشام به جان شرکت افتاده و با پولشویی در حال تهی کردن شرکت از منابع و زیر ساخت ها هستن.

مراتب به نهادهای مسئول نیز کتبا گزارش داده شده لیکن دریغ از حتی یک اقدام جدی و موثر...
قابل توجه برادران دلواپس. راستی از کاغذ پاره ها چه خبر؟
ننگ بر منتقداني كه به خاطر خريد هواپيماي نو ايراد به رييس جمهور و دولت مي گيرند . معنايش اين است كه براي اين منتقدان دلواپس فقط شكست سياسي افراد مهم است و جان انسان ها پشيزي ارزش ...!!!؟؟!؟!؟؟!
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر