بازدید 2421

پیروزی یووه با طعم انتقام

شاگردان مکس آلگری که یک ماه قبل در دیدار سوپرکاپ ایتالیا مغلوب روسونری شده بودند، در دیدار امشب توانستند در همان دقایق ابتدایی دو بار دروازه حریف را باز کنند و علی رغم دریافت یک گل در نیمه دوم، راهی مرحله بعد شوند.
کد خبر: ۶۶۰۱۹۱
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۰ 26 January 2017
یوونتوس با پیروزی 2-1 مقابل میلان در یک چهارم نهایی کوپا ایتالیا، راهی مرحله نیمه نهایی این رقابت ها شد.
 
به گزارش تابناک ورزشی، شاگردان مکس آلگری که یک ماه قبل در دیدار سوپرکاپ ایتالیا مغلوب روسونری شده بودند، در دیدار امشب توانستند در همان دقایق ابتدایی دو بار دروازه حریف را باز کنند و علی رغم دریافت یک گل در نیمه دوم، راهی مرحله بعد شوند.
 
یوونتوسی ها بازی را بهتر آغاز کردند و در دقایق ابتدایی یکی دو موقعیت نصفه و نیمه روی دروازه میلان ایجاد کردند.
 
پس از سپری شدن این دقایق، در حالی که بازیکنان میهمان تلاش می کردند بازی را متعادل تر کنند، یوونتوس در دقیقه 10 توسط پائولو دیبالا به گل رسید.
 
روی ارسال خوان کوادرادو از سمت چپ و دخالت ماریو مانژوکیچ، توپ در محوطه جریمه میلان به پائولو دیبالا رسید و او هم بدون اینکه مزاحمتی از سوی مدافعان روسونری احساس کند، با ضربه ای محکم، دروازه را باز کرد.
پیروزی یووه با طعم انتقام
بعد از این گل میلانی ها تا اندازه ای ابتکار عمل را در دست گرفتند اما باز هم این یوونتوسی ها بودند که خطر بیشتری روی دروازه حریف ایجاد کردند و در نهایت در دقیقه 21 به گل دوم رسیدند.

با خطای کوچکا بر روی آساموا، یک ضربه آزاد پشت محوطه جریمه میلان اعلام شد و میرالم پیانیچ با یک ضربه تماشایی، دوناروما را مغلوب کرد.
 پیروزی یووه با طعم انتقام
این گل میلانی ها را کاملا شوکه کرد؛ به طوری که در ادامه باز هم یوونتوسی ها توپ و میدان را در اختیار داشتند. در دقایق پایانی نیمه اول، باز هم بازی متعادل شد اما خطر چندانی روی دروازه ها ایجاد نشد و این نیمه با همان دو گل به پایان رسید.
 
نیمه دوم را هم یوونتوسی ها بهتر آغاز کردند و در دقایق ابتدایی کاملا بر بازی تسلط داشتند اما این میلان بود که در دقیقه 53 به گل رسید. روی یک پاس بلند به پشت محوطه جریمه یوونتوس، توپ در یک رفت و برگشت به باکا رسید و او هم با ضربه ای دیدنی، حساب کار را 2-1 کرد.
 پیروزی یووه با طعم انتقام
در حالی که این گل امیدهای میلان را بیشتر کرده بود، اخراج مانوئل لوکاتلی با دریافت کارت زرد دوم، شرایط را برای این تیم دشوار کرد.
 
یوونتوسی ها از این برتری نفری استفاده کردند و برای دقایقی توپ و میدان را در اختیار گرفتند اما هرچه به پایان بازی نزدیکتر می شدیم، میلانی ها خطرات بیشتری روی دوازه حریف ایجاد می کردند. اما هیچ یک از این موقعیت ها تبدیل به گل نشد و بازی با برتری 2-1 یوونتوس به پایان رسید.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل