بازدید 3264

یک ماه پراز بازی های سخت درانتظار بارسا

به نظر می رسد بارسلونا برای امیدواری به ادامه فصل، باید در ماه آینده نتایج خوبی در دیدارهای حساس پیش رو کسب کند که سه بار تقابل با اتلتیکو در میان آنها دیده می شود
کد خبر: ۶۶۱۰۸۹
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۵ 29 January 2017
به نظر می رسد بارسلونا برای امیدواری به ادامه فصل، باید در ماه آینده نتایج خوبی در دیدارهای حساس پیش رو کسب کند.​​​​​​​

به گزارش تابناک ورزشی، بارسا که در سال 2017 روند بسیار خوبی داشته و امید دوباره ای برای ادامه فصل پیدا کرده، ماه سرنوشت سازی را پیش روی خود می بیند. 

یک ماه پراز بازی های سخت درانتظار بارسا
 
ماه با سفری دشوار به ویسنته کالدرون برای برگزاری دیدار رفت کوپا دل ری برابر اتلتیکو مادرید آغاز خواهد شد. در ادامه آنها باید در دیداری مهم در خانه میزبان اتلتیک بیلبائو باشند و بلافاصله دیدار برگشت کوپا در نوکمپ برابر شاگردان سیمئونه به انجام خواهد رسید. در ادامه، آنها باید به مصاف آلاوس بروند که در بازی رفت در نوکمپ موفق به شکست بارسلونا شد.
 
چند روز بعد، سفری طولانی و دیداری دشوار در پاریس برابر پاری سن ژرمن در لیگ قهرمانان انتظار بلوگرانا را می کشد و شاید تنها دیدار نسبتا آسان آنها در این میان، بازی با لگانس بعد از سفر به فرانسه در خانه باشد.
 
در انتها، بارسا این بار برای دیدار در چارچوب لالیگا در مادرید به مصاف اتلتیکو خواهد رفت و برای امیدواری در ماه های انتهایی فصل، شاگردان انریکه باید این ماه سخت را با موفقیت به پایان برسانند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر