بازدید 2839

انتقاد نماینده داراب از وزیر نیرو درباره‌ تامین آب شرب

نماینده مردم داراب در مجلس در خصوص تامین آب شرب شهرستانهای داراب و زرین دشت به وزیر نیرو تذکر داد و گفت: هر نوع تنش احتمالی در این منطقه در ماه‌های آتی متوجه شما و وزارت نیرو است.
کد خبر: ۶۶۱۳۹۷
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۰ 29 January 2017
انصاری در تذکری به وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی اظهار کرد: آقای وزیر معاون شما، در مرداد ماه 94 در سفری به داراب کلنگ درمانگاه تامین اجتماعی را به زمین زد و در آن زمان با اعتماد به نفس خود ساخته خود به مردم داراب قول داد که ظرف مدت 15 ماه به بهره‌برداری برسد. اما با گذشت نزدیک 20 ماه این پروژه تنها حدود 20 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

به گزارش ایسنا،وی تصریح کرد:‌ آقای وزیر دست‌نشانده‌ی حضرت وزیر با قول و وعده‌ای که به مردم داراب داد و اشاراتی که درآن جلسه به دولت راستگویان داشته به اعتبار و حیثیت دولت لطمه وارد کرده است.

 این نماینده  مجلس افزود:‌حداقل کار این است که زودتر این پروژه را به اتمام برسانید تا اذهان مردم حوزه‌ی انتخابیه اینجانب نسبت به دولت تصحیح گردد.

نماینده مردم داراب در مجلس همچنین در تذکری به وزیر نیرو گفت: آیا اطلاع دارید شهرستان زرین دشت و اکثر روستاهای آن نه تنها آب شرب ندارند بلکه آب غیر شرب هم برای انجام امور واجب درطول هفته فقط چند ساعت دارند که در بعضی از مواقع حتی در تابستان امسال این  زمان به دو هفته هم رسیده است.

انصاری اظهار کرد:‌ اطلاع دارید روستایی به نام بن دشت وجود دارد که آرزوی مردم برخورداری از شیر آب در ابتدای روستاست. اطلاع دارید در منطقه کوهستان داراب ، روستاهای آن هر  45 روز یک بار با تانکر آبرسانی می‌شود. به شما متذکر می‌شوم هر نوع تنش احتمالی در حوزه‌ی انتخابی اینجانب در ماههای آتی متوجه شما و مدیران وزارت نیرو است.

وی در پایان خاطر نشان کرد:‌ تا دیر نشده برای تامین آب شهرستان‌های داراب و زرین دشت ، چاره‌ اندیشی کنید.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل