بازدید 5342
۱

ري از تهران جدا مي شود؟

کد خبر: ۶۶۲۰۰۳
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۴ 31 January 2017
به گزارش تيترشهر شربیانی دبیردبیران شورایاری منطقه 20 صبح امروز با حضور در جلسه سیصد و بیست و پنجم شورای شهر تهران به تشریح معضلات و مشکلات منطقه پرداخت و گفت: متاسفانه 12 سال است که بحث ساماندهی مجموعه فرهنگی طغرل در دستور کار قرار دارد و با اینکه شاهد پیشرفت فیزیکی 64 درصدی این پروژه هستیم؛ اما هنوز حتی فاز اول آن نیز افتتاح نشده است.

وی با بیان اینکه از کمیته نامگذاری شورا درخواست کردیم که نام این پروژه فرهنگی را از طغرل به شیخ صدوق تغییر دهد، تصریح کرد: یکی از درخواست‌های مردم منطقه ایجاد مترو است و امیدواریم از دولت‌آباد، مترو به سمت حرم شاه‌عبدالعظیم حسنی برسد.

دبیردبیران شورایاری منطقه 20 همچنین با اشاره به 445 مشکلات محله نفرآباد گفت: بافت فرسوده اطراف حرم مطهر به یک معضل بحرانی تبدیل شده و این در حالی است که شاهد معضلات امنیتی نیز هستیم و به نظر می‌رسد لازم است دولت برای کمک به بهبود بافت فرسوده اطراف حرم و اجرای سریع طرح توسعه حرم مطهر، اقدام کند.

شربیابی با بیان اینکه متاسفانه 200 خانواده در محله جوانمرد قصاب زیر دکل برق فشار قوی زندگی می‌کنند و سلامت آنها در خطر است، افزود: متاسفانه با توجه به اینکه در آستانه انتخابات قرار داریم باز هم زمزمه‌های جدایی تهران از ری به گوش می‌رسد و امیدواریم در این ناملایمات سیاسی شهرری که قبله تهران است، دستخوش تغییرات نشود.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۵
انتشار یافته: ۱
حاج آقا شربیانی خداقوت پیگیریهای شما درشورایاری های شهرری برشهروندی پوشیده نیست سپاسگزاری لذا حمایت وپیگیریهای جنابعالی در موارد ذیل خواهانیم ۱_نام میدان واقع درشهرری سه راه ورامین بنام میدان بسیج ۲_حدفاصل میدان بسیج تا سه راه تقی آباددر خیابان ورامین بنام سردارشهید حاج احمد غلامی نامگذاری شود تجرکم عندا....
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر