بازدید 2739

استقرار کسبه پلاسکو در فروشگاه های قدس منتفی است

رییس اتاق اصناف کشور از منتفی شدن استقرار کسبه پلاسکو در فروشگاه های "قدس" و استقرار در "مجتمع نور" خبر داد و گفت:هیچ کمبودی در بازار پوشاک وجود ندارد و حتی اصناف درحال حاضر برای صادرات پوشاک آماده هستند.
کد خبر: ۶۶۲۲۰۴
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۳ 31 January 2017
علی فاضلی درگفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت،با اشاره به اقدامات صورت گرفته برای ساماندهی کسبه پلاسکو،گفت:حدود 600 واحد در "مجتمع تجاری نور" واقع در خیابان ولی عصر(عج) مستقر می شوند و احتمالا تا 72 ساعت آینده انتقال کسبه به "مجتمع نور" انجام می شود.

رییس اتاق اصناف ایران، با بیان اینکه استقرار کسبه پلاسکو به دلیل عدم مهیا بودن شرایط لازم در فروشگاه های "قدس" فعلا منتفی شد،افزود:سازوکار ساماندهی کسبه پلاسکو در "مجتمع نور" با حضور رییس بنیاد مستضعفان، مسئولان بانک های صاحب امتیاز در مجتمع نور، معاون اجرایی رییس جمهور و مسئولان اصناف به صورت جلسه ای تنظیم و برای اجرا ابلاغ شد، که تا پایان هفته آتی اجرا می شود.

تامین و توزیع پوشاک با انباشت کالا مواجه است

فاضلی با تاکید براینکه بازار در باب تامین و توزیع در بحث پوشاک با انباشت کالا مواجه است،ادامه داد:با ارائه مستندات می توان گفت هیچ کمبودی در بازارپوشاک وجود ندارد و حتی اصناف درحال حاضر برای صادرات پوشاک آماده هستند.

رییس اتاق اصناف ایران،تصریح کرد:عده ای سوداگر سودجو به دنبال استفاده از هر ابزاری برای واردات کالای بُنجل بی کیفیت خارجی هستند و بازار ایران به خصوص در بخش پوشاک نیازی به واردات کالا ندارد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل