بازدید 2708

تصمیمات نهایی درباره دوگزینه سرمربیگری تیم ملی والیبال

دبیر فدراسیون والیبال، در پاسخ به این سوال که آیا داورزنی تا المپیک در سمت خود باقی می ماند یا قرار است انتخاباتی برگزار شود؟ گفت: مطابق صحبت هایی که از دکتر داورزنی نقل شده است، وی به عنوان سرپرست به کار خود ادامه می دهد، تا ببینیم در آینده ای نزدیک از طرف وزارت ورزش چه تصمیمی گرفته خواهد شد.
کد خبر: ۶۶۲۸۵۱
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۱ 02 February 2017
 محمود افشاردوست، دبیرکل فدراسیون والیبال، درباره وضعیت انتخاب سرمربی تیم ملی با راديو ورزش به گفتگو پرداخت.  
 
به گزارش تابناك ورزشي؛ محمود افشاردوست، دبیر فدراسیون والیبال، در پاسخ به این سوال که آیا داورزنی تا المپیک در سمت خود باقی می ماند یا قرار است انتخاباتی برگزار شود؟ گفت: مطابق صحبت هایی که از دکتر داورزنی نقل شده است، وی به عنوان سرپرست به کار خود ادامه می دهد، تا ببینیم در آینده ای نزدیک از طرف وزارت ورزش چه تصمیمی گرفته خواهد شد.  
 
وی، پیرامون انتخاب سرمربی تیم ملی اظهار کرد: در طول چند ماه ارزیابی های زیادی انجام شد و به بررسی گزینه های مختلف پرداختیم. دلیل تأخیر به وجود آمده این بود که باید منتظر جواب مربیان مدنظر می ماندیم؛ آنها با اولین تماس ما جواب قطعی نمی دادند و نیاز به فرصت داشتند.  تصمیمات نهایی درباره دوگزینه سرمربیگری تیم ملی والیبال
دبیر کل فدراسیون والیبال، افزود: پس از صحبت با گزینه های مختلف، در نهایت به استویچف و کولاکویچ رسیدیم. داورزنی با استویچف در بلغارستان ملاقات حضوری داشت؛ وی برای آشنایی بیشتر به ایران آمد؛ امکانات کشورمان و تمرینات دو تیم باشگاهی و تیم ملی نوجوانان را دید. استویچف پروپزالی را به ما ارائه داد که بخش مهمی از آن مربوط به باشگاه ها می شد؛ این پروپزال باید در هیأت رئیسه مطرح شود و بعد به جمع بندی نهایی برسیم.  
 
افشاردوست، اظهار داشت: کولاکویچ قبلاً برنامه خود را ارائه کرده بود؛ اما نیاز بود که به صورت حضوری با وی صحبت کنیم و این مربی امکانات ما را رصد کند؛ سپس به جمع بندی برسیم. دو روز در خدمت کولاکویچ هستیم؛ او عصر ديروز مسابقات لیگ برتر ما را مشاهده كرد. انشالله فردا آخرین صحبت ها را با این مربی انجام خواهیم داد. یکشنبه هفته آینده در جلسه هیأت رئیسه تصمیم نهایی درباره هر یک از این دو گزینه گرفته می شود.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار