بازدید 7325
۱

حمله با تبر به رییس دامپزشکی

فروشنده متخلف و همکارانش به رئیس اداره و کارشناس مواد خام دامی اداره دامپزشکی شهرستان نهاوند حمله ور شده و با استفاده از تبر مورد ضرب و شتم قرار داده و متواری شدند.
کد خبر: ۶۶۳۰۳۴
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۱ 02 February 2017
مدیرکل دامپزشکی استان همدان گفت: رئیس اداره دامپزشکی نهاوند به همراه کارشناس نظارت بر بهداشت مواد غذایی این شهرستان در زمان بازدید توسط یک مرغ فروش متخلف، مورد ضرب و شتم قرار گرفته و به شدت آسیب دیدند.

به گزارش جماران، محمود رضا رسولی افزود: اکیپ بازرسی و نظارت دامپزشکی شهرستان نهاوند روز گذشته در بازرسی های انجام شده از مراکز تولید، توزیع و عرضه مواد خام دامی واحدی را مشاهده کردند که یکی از اهالی روستا اقدام به عرضه و فروش مرغ زنده کرده بود.

وی اضافه کرد: بازرسان اداره دامپزشکی با توجه به تذکرات قبلی و با توجه به خطر شیوع بیماری آنفلوانزا پرندگان در برخی نقاط کشور و نیاز به انجام اقدامات پیشگیرانه و جلوگیری از انجام اقداماتی که سلامت شهروندان را تهدید می کند مانع انجام فعالیت فرد متخلف شدند.
 وی اظهار کرد: فروشنده متخلف و همکارانش به رئیس اداره و کارشناس مواد خام دامی اداره دامپزشکی شهرستان نهاوند حمله ور شده و با استفاده از تبر مورد ضرب و شتم قرار داده و متواری شدند.

وی تصریح کرد: در این حادثه دکتر حیدر سلگی رئیس اداره دامپزشکی به علت آسیب وارده شده به ناحیه ستون فقرات و حسن توکلی بازرس مواد خام دامی نیز به علت شدت ضربه وارده به صورت و گوش وی و احتمال پارگی پرده گوش و جراحت در دست و پا در بیمارستان تحت مراقبت و درمان قرار گرفتند.
رسولی افزود: با متخلفان به شدت برخورد خواهد شد و درباره این اتفاق با تشکیل پرونده قضایی پیگیر خواهیم بود.

**ماجرا از زبان رییس اداره دامپزشکی نهاوند
رئیس اداره دامپزشکی نهاوند نیز گفت: روز گذشته در ادامه بازدید های همیشگی خود و راستای کنترل و جلوگیری از شیوع آنفلوانزای پرندگان در سطح جامعه از روستای گوشه واقع در بخش مرکزی بازدید به عمل آوردیم.
حیدر سلگی افزود: در حین بازدید با یک مرغ فروش در داخل روستا که به صورت غیر مجاز اقدام به فروش مرغ می کرد برخورد نمودیم که کارشناس ما برای ارائه مستندات خود قصد تهیه عکس را داشت که از سوی مرغ فروش با کارد قصابی و تبر به شدت مورد حمله قرار گرفت که از ناحیه گوش و دست دچار جراحت شد.
وی افزود: پس از آن این فرد متخلف به من حمله کرد و من با پشت به زمین خوردم که در اثر آن ستون فقرات من دچار آسیب دیدگی شده و با پشت تبر چند ضربه نیز به بدنم وارد کرد که جای آنها کبود می باشد.

وی گفت: پس از این حادثه ما را به بیمارستان منتقل کردند و تحت درمان قرار گرفتیم و ضارت نیز متواری شده است .
وی افزود: چند ماه پیش این شخص ماموران ما را با چاقو تهدید کرده بود و ما نیز گزارش آنرا به مراجع ذیصلاح اعلام نمودیم.
فرمانده انتظامی نهاوند نیز گفت: تاکنون از سوی دامپزشکی درباره این موضوع شکایتی صورت نگرفته اما به پاسگاه دهفول اعلام کرده ایم که اقدام لازم را در این زمینه انجام دهند.
سرهنگ منصور ملکی گفت: برای پیشگیری از اینگونه موارد بهتر است که اداره دامپزشکی قبل از بازدید با نیروی انتظامی هماهنگی نموده تا ما بتوانیم حمایتهای لازم را به عمل آوریم.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲۰
انتشار یافته: ۱
آخر تو که نظرات را منعکس نمیکنی چرا نظرخواهی میکنی
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر