بازدید 44753
بسته خبری «تابناک»؛

ناگفته‌های رضایی از نقش تاکسیران‌ها در دستگیری منافقین/روایت امام جمعه گرگان از شب 22 بهمن سال 57 /آخرین نظر احمدی‌نژاد درباره ترامپ/بهنوش بختیاری: حسن جوهرچی دق مرگ شد!

رصد‌خانه «تابناک» ‌خبرهایی‌ برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند؛ تیترهایی مانند:انتقاد علم‌الهدی از سفر وزیر امور خارجه فرانسه/مرضیه وحید دستجردی: با خانواده سعیدحجاریان رفت وامد داریم/37 سال برای ساختن بهشت کافی نیست/خیانتی که بختیار به ارتش کرد/ و .. رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۶۶۳۲۲۴
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۶ 03 February 2017
تحولات در گذر است و خبر هیچ ‌گاه متوقف نخواهد شد. خبرهایی رسمی و ‌گاه غیر رسمی؛ خبرهایی که مورد توجه قرار می‌گیرد ‌یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبرهایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر‌ به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کم‌رنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»، جایی است که خبرهایی ‌گاه غیررسمی و ‌گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، ‌برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبرهایی که ‌گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و ‌گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه ‌می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری ‌هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند.

در رصدخانه تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.

انتقاد علم‌الهدی از سفر وزیر امور خارجه فرانسه

آیت‌الله علم‌الهدی در خطبه‌های نماز جمعه مشهد گفت: امروز دشمن به این نتیجه رسیده تنها راه شکست انقلاب به ذلت کشاندن انقلاب است، وزیر خارجه فرانسه با تجارش وارد این کشور شد و از تنگه هرمز ناوگان جنگی فرانسه وارد خلیج فارس شد برای مانور نظامی، این جز شیطنت چیست؟ کنار میز مذاکره ناوگان جنگی وارد کردند و سه نفر از تجار فرانسوی اعتراض کردند. خطیب جمعه مشهد مقدس افزود: آنچه مایه تاسف است این است که تجار فرانسوی به وزیر خود اعتراض کردند اما ایرانی‌ها فرش قرمز پهن کردند و یک اعتراض از دستگاه وزارتخارجه ما بلند نشد، خستگی برخی انقلابیون ما و فشارهای روانی بعضی از عزیزان ما و زاویه پیدا کردن برخی دیگر دست به دست هم داده و ما را به سمت میدان ذلت می‌برد.انتخاب این خبر را منتشر کرد.

نگویید دولت قبل کشور را ویرانه کرد

حجت‌الاسلام خاتمی،  خطیب نماز جمعه تهران با بیان اینکه صاحبان تأثیر و اهل قلم و خطابه در امید مردم بدمند نه نا‌امیدی و به‌نحوی حرف نزنند که نظام زیر سوال برود، گفت: نباید طوری باشد که این دولت بگوید، دولت قبل کشور را ویرانه کرد و دولت بعد هم این دولت را تخریب کند. برخی طوری انتقاد می‌کنند که نظام زیر سوال می‌رود و این ناامیدی ایجاد می‌کند. وی افزود: وظیفه ما در این مقطع دمیدن امید در این مردم است که با همه مشکلات و سختی ها ایستادند و با حضور شکوهمند خود در راهپیمایی دنیا را به تعجب واخواهند داشت.ایسنا این خبر را منتشر کرد.

ممنوعیت نام بردن از آیت‌الله هاشمی در سیما؟

 غلامعلی رجایی مشاور مرحوم آیت الله هاشمی در یادداشتی از ممنوعیت بردن نام هاشمی در سیما یاد کرده است و می‌نویسد: دیشب حدود ساعت یازده شب پس ازسخنرانی که به محضرعارفی شتافتم بعضی از دوستان همدل به سراغم آمدند و با تعجب گفتند هنوزچهلم آیت الله هاشمی تمام نشده است که صدا و سیما حتی ازبردن نام ایشان هم ابا می کند.پرسیدم: مگرچه شده است؟ گفتند: دراخبارساعت 14 دیروز سیما، وقتی گوینده خبر می خواند که در دوازدهم بهمن ماه رهبری به رسم همه ساله بر سر مزار امام حاضر شد درادامه گفت رهبری همچنین بر مزار رییس فقید مجمع تشخیص حاضر شد و درعبارتی معنادار بدون آنکه بگوید رهبری بر مزار دوست شصت ساله اش قرآن خواند افزود: و برای ایشان ازخداوند طلب عفو کرد! جماران این خبر را منتشر کرد.

مرضیه وحید دستجردی: با خانواده سعیدحجاریان رفت وامد داریم

مرضیه وحیددستجردی در برنامه"دستخط"شبکه ۵ سیما ،دکتر وجیهه مرصوصی همسر سعیدحجاریان را دوست ۴۰ساله خود خواند. مجری برنامه از او پرسید آیا با خانواده حجاریان رفت وآمد دارید؟ وی پاسخ مثبت داد . در ادامه مجری از او پرسید آیا در این دیدارهای خانوادگی بحث سیاسی هم می کنید؟ دکتروحید ضمن پاسخ مثبت گفت هرکدام دیدگاههای خود را داریم ضمن اینکه دوستی۴۰ساله با اختلاف نظرهای سیاسی از بین نمی رود.  وحید دستجردی در این برنامه در پاسخ به این سوال که بعد از رای نیاوردن در انتخابات مجلس،داوطلب احراز پست دیگری نیستید پاسخ منفی داد. وی افزود در دوره وزارت کم سختی نکشیدم و هم اکنون هم روزی یک مشت قرص می خورم.  وحیددستجردی ضمن تشکر از حسن روحانی برای ۵-۶برابر کردن بودجه بخش درمان و بهداشت در دولت یازدهم،اظهار کرد نظارت دقیقی برای هزینه کرد این بودجه وجود ندارد. خبرآنلاین این خبر را منتشر کرد.

نظر احمدی‌نژاد درباره ترامپ

سایت دولت بهار نوشت: دکتر احمدی نژاد در پاسخ به این سوال که آینده آمریکا را با مواضع اخیر ترامپ چگونه می بینید، گفت: آمریکا کارش تمام است.

37 سال برای ساختن بهشت کافی نیست

اسد‌الله بادامچیان در دیدار با اعضای موتلفه اسلامی فارس گفت:  اینکه بتوانیم در مدت 37 سال بهشت‌ برین بسازیم، امری غیرممکن است و نباید این‌گونه توقع داشت که تمام مشکلات هزاران‌ ساله به‌ طورکامل طی این مدت حل‌وفصل شود. مشرق‌نیوز این خبر را منتشر کرد.

بهنوش بختیاری: هنرمندتان را دق دادید!

بهنوش بختیاری در پی درگذشت حسن جوهرچی نوشت:وقتی آدمها رو یهو و دسته جمعی کنار میذاریم.....وقتی لابی بازا و پارتی کن ها دور رو از دست همکار بی آزارشون میگیرن...وقتی دسته جمعی به یه فیلم و به یک انسان حمله میکنیم...وقتی تو نشئگی و مستی نقش تقسیم میکنن برای فیلما.....یادتون نره که آدما از پوست و استخونن.....میمیرن.....من معتقدم حسن جوهرچی دق کرد......خیلی ها رو میشناسم که دقشون دادیم...از بس حسابش نکردیم و بهش تهمت زدیم واحترامی نگذاشتیم......ما چنان مسئولانه همدیگرو له میکنیم که گویی قاضی تمام جهانیم....آهای..خدایان سینماوتلویزیون ایران......هنرمنداتون رو دق دادید...مرگ زودرس هنرمندان بی دلیل نیست.....تسلیت به جامعه هنری و خانواده ایشون.....حسن جان روحت شاد.....باور نمیکنم دارم میگم روحت شاد؟؟؟مرگ به همین کشکیه؟؟؟و متاسفانه همینطوره...مرگ برای همه ما فرا میرسد....آدم باشیم.یاعلی

خیانتی که بختیار به ارتش کرد 

جانشین فرمانده پایگاه شهید نوژه با اشاره به خیانت شاپور بختیار به کشور اظهار کرد: با پیروزی انقلاب قرارداد خرید 70 هواپیمای F14و 160 فروند F16 و 7 فروند هواپیمای آواکس و 3 رزم ناو که قرار بود به تجهیزات نظامی ارتش ایران افزوده شود، لغو شد و هزینه آن که 9 میلیارد دلار بود و به دولت آمریکا پرداخت شده بود در حساب آمریکا بلوکه شد.

روایت امام جمعه گرگان از شب 22 بهمن سال 57

امام جمعه گرگان ادامه داد: امام وقتی وارد ایران شد، بعد از 10 روز نظام شاهنشاهی بهم ریخت.وی بیان کرد: آمریکایی ها قرار بود شب 22 بهمن کودتایی خونین راه بیندازند و شخصیت های اصلی را در نقطه ای دور نگه دارند تا مردم ساکت شوند.آیت الله نورمفیدی تصریح کرد: شنیدم که مرحوم آیت الله طالقانی شب 22 بهمن به امام زنگ زد که معلوم نیست فرمان شما به چه نتیجه ای برسد، امام هم پاسخ داد که تو فکر می کنی این تصمیم را از جانب خودم گرفتم. از حرف امام مشخص بود فردی بالاتر به او فرمان داده بود و این فردی که بالاتر از امام بود فقط امام زمان (عج) می تواند باشد.وی با بیان این که دنیا خیال می کند همه کاره فقط قدرت های نظامی است و هر که زورش بیشتر، قدرتش بیشتر است، گفت: به آمریکا چون از نظر قدرت نظامی پیش است می گویند اَبَر قدرت، اما اگر بنا باشد زور حرف اول را بزند باید موسی(ع) از فرعون شکست می خورد و یا نمرود هم حضرت ابراهیم(ع) را شکست می داد.این مطلب در جماران منتشر شده است.

رمضان زاده: نیازمند آشتی ملی هستیم

سخنگوی دولت اصلاحات با اشاره به اینکه آینده ایران در گرو آشتی ملی است، گفت: برای برون رفت از سختی های پیش روی کشور ما نیازمند شرایطی هستیم که در آن از یک اصل به نام وفاق پیروی کنیم و به آشتی ملی برسیم.این مطلب در ایسنا منتشر شده است.

باهنر: مراقب باشیم اتفاق سال ۸۸ تکرار نشود

باهنر با بیان اینکه رقابت انتخابات آینده باید اخلاق‌مدارانه و به دور از تهمت و افترا باشد، تاکید کرد: باید از دو قطبی کردن جریان انتخابات دوری کنیم اما این امر به معنای عدم رقابت نیست بلکه باید مراقب باشیم اتفاق سال ۸۸ تکرار نشود و بر همین اساس کاندیداها باید تمکین خود را از نتیجه انتخابات به مردم اعلام کنند.

ارجاع نامه حسین فریدون به هیئت نظارت 

عضو هیئت‌رئیسه مجلس از ارجاع نامه حسین فریدون به رئیس مجلس به هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس برای بررسی خبر داد.اکبر رنجبرزاده از ارجاع نامه حسین فریدون به رئیس مجلس درباره رد ادعاهای نمایندگان مبنی بر اتهامات وارده به وی در موضوع مفاسد اقتصادی به هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان خبر داد و گفت: در نامه‌ای که برادر رئیس جمهور به مجلس واصل داشته، اعلام شده ادعاهای نمایندگان باید در هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان بررسی شود.عضو هیئت‌رئیسه مجلس با اعلام اینکه برخی از اعضای هیئت‌رئیسه مجلس مخالف قرائت نامه برادر رئیس‌جمهور در صحن علنی مجلس بودند، اظهار داشت: طبق آئین‌نامه داخلی مجلس، باید بخشی از نامه برادر رئیس‌جمهور در صحن علنی مجلس قرائت می‌شد که این‌کار صورت گرفت.این مطلب در تسنیم منتشر شده است.

انتقاد مصطفی معین از انسان‌نماهای نژادپرستِ وحشی

مصطفی معین در صفحه اینستاگرام خود نوشت: چه تفاوتی است بین هیتلر و استالین، نتانیاهو و ملک سلمان، یا ترامپ و ترزامی؟! انصافا" هیچ موجودی وحشی تر از انسان نماهای نژاد پرست و فاشیست نمی توان پیدا کرد!

در این مطلب آمده است:* ترامپ در توییتر خود نوشته است: "به ایران برای شلیک یک موشک بالستیک به طور رسمی اخطار داده شده است. باید برای توافق افتضاحی که آمریکا با آنها کرد ممنون می‌بودند!""ایران نفس‌های آخرش را می‌کشید و در آستانه فروپاشی بود، تا اینکه آمریکا به میان آمد و با توافق هسته‌ای به این کشور زندگی دوباره‌ای به آنها بخشید: ۱۵۰ میلیارد دلار"* نتانیاهو در توییتر خود عنوان کرده است: «من به زودی با پرزیدنت ترامپ در واشنگتن دیدار می کنم و در رابطه با ضرورت تجدید تحریم های ایران گفتگو خواهم کرد؛ تحریم برای موشک های بالستیک و نقض حقوق بشر؛ تجاوز ایران نمی تواند بی پاسخ بماند.»* ترزا می نخست وزیر انگلستان که برای دیدار با دونالد ترامپ رئیس جمهور جدید آمریکا، وارد خاک این کشور شد، در یک سخنرانی در جمع جمهوری خواهان ... بیان نمود که "باید در مورد نفوذ ایران در خاورمیانه که وی آن را یک نفوذ «بدخیم» خطاب کرده است، مراقب بود".از قدیم گفته اند که "سگ زرد برادر شغال است". در مثل مناقشه نیست و به حقوق حیوانات نیز احترام می گذاریم ولی چه تفاوتی است بین هیتلر و استالین، نتانیاهو و ملک سلمان، یا ترامپ و ترزامی؟! انصافا" هیچ موجودی وحشی تر از انسان نماهای نژاد پرست و فاشیست نمی توان پیدا کرد! همان هائی که کشتار بیش از یکصد میلیون انسان بی گناه را در قرن بیستم موجب گردیدند!هشدار! که اگر با تدبیر و عقلانیت برخورد نشود، دوباره دنیائی به آتش جنگ خواهد سوخت!

ناگفته‌های محسن رضایی از نقش تاکسیران‌ها در دستگیری منافقین

رضایی سالهای دفاع مقدس با بیان اینکه از زمان پیروزی انقلاب و دوران دفاع مقدس قشر تاکسیران همراه انقلاب بودند، گفت: در آن زمان که من مسئول اطلاعات سپاه بودم درگیری هایی در تهران، تبریز و مشهد صورت گرفت که منافقین دست به اسلحه می بردند و اقدام به ترور هم وطنان می‌کردند.وی افزود: آن موقع به دلیل اینکه اطلاعات به طور کامل شکل نگرفته بود ما متوجه قشر تاکسیران شدیم و برای حفظ انقلاب با کمک تاکسیران های تهران در آن گیر و دارها و بحبوحه توانستیم ضمن ایجاد یک شبکه اطلاعاتی تعداد زیادی از منافقین را دستگیر کنیم.این مطلب در میزان منتشر شده است




سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر