بازدید 2801

مدافع بازداشتی اتلتیکو مادرید آزاد شد

هرناندس 20 ساله که ساعات اولیه روز جمعه به دنبال تماسی که به اداره پلیس مادرید برای شکایت از وی صورت گرفته بود، در منزلش در حوالی مادرید دستگیر شد. او بدون هیچ مقاومتی دستگیر شد و نامزدش هم برای درمان جراحات وارده با آمبولانس به بیمارستان منتقل شد.
کد خبر: ۶۶۳۴۳۷
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۰ 04 February 2017
مدافع جوان روخی بلانکو که به اتهام ضرب و شتم نامزدش دستگیر شده بود، آزاد شد.
 
گزارش تابناک ورزشی و به نقل از نشریه آس، لوکاس هرناندس که روز گذشته (جمعه) به اتهام کتک زدن نامزد خود دستگیر شده بود، آزاده شده هر چند هنوز مشخص نیست که او از این اتهام تبرئه شده است یا نه. او هنوز هیچ اظهار نظری در این خصوص انجام نداده است.
 
طبق اعلام دادگاه مدنی اسپانیا، هرناندس 20 ساله که ساعات اولیه روز جمعه به دنبال تماسی که به اداره پلیس مادرید برای شکایت از وی صورت گرفته بود، در منزلش در حوالی مادرید دستگیر شد. او بدون هیچ مقاومتی دستگیر شد و نامزدش هم برای درمان جراحات وارده با آمبولانس به بیمارستان منتقل شد.
 
در همین حال منابع نزدیک به مدافع اتلتیکو مادرید به خبرگزاری رسمی اسپانیا (EFE) اعلام کرده‌اند که نامزد لوکاس هرناندس هم به اتهام ضرب و شتم این بازیکن فرانسوی دستگیر شده است هرچند او مدت کوتاهی پس از دستگیری‌اش آزاد شد. این‌طور که پیداست لوکاس هرناندس و نامزدش هر دو یکدیگر را مورد ضرب و شتم قرار داده‌اند و به همین دلیل از یکدیگر شکایت کرده‌اند.
مدافع  بازداشتی اتلتیکو مادرید آزاد شد 
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر