بازدید 23087
بازتاب

همه چیز درباره بلیت فروشی دربی تهران

0 درصد بلیت‌ ها برای پرسپولیسی‌ها و 50 درصد دیگر برای استقلالی‌هاست. اگر بلیتی خریداری نشود سکوهای باقیمانده خالی می‌ماند، اما مشکل بازی رفت این بود که پرسپولیسی‌ها بلیت سکوهای استقلالی‌ها را خریده بودند و به سمت هواداران پرسپولیس رفتند که تجمع شد و سکوی استقلالی ها خالی ماند
کد خبر: ۶۶۵۳۳۰
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۰ 08 February 2017
سعید فتاحی عصر امروز (چهارشنبه) در یک نشست خبری در خصوص شرایط برگزاری دربی صحبت‌هایی ارائه کرد و اظهار داشت: ابتدا باید در خصوص بلیت‌ فروشی بگویم که فقط به صورت الکترونیکی خواهد بود و بلیتی به صورت دستی در ورزشگاه فروخته نمی‌شود، به همین دلیل از هواداران می‌خواهیم پیش از حضور در ورزشگاه بلیت خود را خریداری کرده و در زمان تعیین‌شده به ورزشگاه بیایند که نزدیک بازی ترافیک ایجاد نشود و برای ورود به ورزشگاه مشکلی به وجود نیاید. 

به گزارش تابناک ورزشی، وی ادامه داد: هوادارانی هم که از شهرستان برای تماشای بازی می‌آیند باید بلیت الکترونیکی خریداری کرده و در روز بازی به ورزشگاه بیایند، چون برنامه‌ای برای اسکان آنان وجود ندارد.

همه چیز درباره بلیت فروشی دربی تهران

 فتاحی در خصوص تقسیم‌ بندی بلیت‌ ها بین هواداران استقلال و پرسپولیس و اینکه آیا باز هم قرار است بخشی از ورزشگاه خالی بماند، گفت: 50 درصد بلیت‌ ها برای پرسپولیسی‌ها و 50 درصد دیگر برای استقلالی‌هاست. اگر بلیتی خریداری نشود سکوهای باقیمانده خالی می‌ماند، اما مشکل بازی رفت این بود که پرسپولیسی‌ها بلیت سکوهای استقلالی‌ها را خریده بودند و به سمت هواداران پرسپولیس رفتند که اگر دقت کرده باشید سکوهایی که متعلق به هواداران پرسپولیس بود تجمع داشت و سکوهایی که متعلق به هواداران استقلال بود، خالی مانده بود. امیدوارم این بار چنین مشکلی پیش نیاید، چون سامانه نمی‌تواند تشخیص دهد که چه کسی پرسپولیسی است و چه کسی استقلالی است. از فصل آینده هم برای طبقه دوم مانند طبقه اول گیت‌گذاری خواهد شد تا مشکلی به این شکل برای هواداران به وجود نیاید. 

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ ادامه داد: برای سازمان لیگ دربی هم مانند سایر مسابقات است. ما در طول فصل 240 بازی برگزار می‌کنیم که دو دیدار بین استقلال و پرسپولیس است که حساسیت خاصی دارد. امیدوارم این دربی هم مانند دربی گذشته و دربی‌های قبلی که گل‌های زیادی داشت، زیبا و جذاب باشد و برنده آن هم مردم باشند. باید به هواداران هم بگوییم که درهای ورزشگاه از ساعت 10 صبح باز خواهد شد و آنها می‌توانند با بلیت‌هایی که در دست دارند وارد ورزشگاه شوند. با توجه به اینکه مردم ساعت‌ها قبل از بازی به ورزشگاه می‌آیند برنامه‌های فرهنگی هم خواهیم داشت که روابط عمومی در این خصوص اطلاع‌رسانی خواهد کرد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر