بازدید 30933
۴
بسته خبری «تابناک»؛

نظر ظریف درباره سردار سلیمانی/ شروط کارگزارانی‌ها برای حمایت از روحانی/ استقبال معاون رئیس جمهور از طرح پیشنهادیِ رئیس دولت اصلاحات/ بازداشت دو نفر در حادثه پلاسکو/ دعوای گورخری وزیر صنعت با ابتکار!

رصد‌خانه «تابناک» ‌خبرهایی‌ برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند؛ تیترهایی مانند: «روایت بادامچیان از عاق والدین شدن مطهری»، «حلال مشکلات اقتصادی از نظر رئیس جمهور»، «رسایی از اصولگرا بودن اعلام برائت کرد!»، «واکنش یک نماینده اصلاح طلب به تهدیدهای ترامپ و ... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۶۶۶۶۳۷
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۸ 12 February 2017

تحولات در گذر است و خبر هیچ ‌گاه متوقف نخواهد شد. خبرهایی رسمی و ‌گاه غیر رسمی؛ خبرهایی که مورد توجه قرار می‌گیرد ‌یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبرهایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر‌ به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کم‌رنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»، جایی است که خبرهایی ‌گاه غیررسمی و ‌گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، ‌برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبرهایی که ‌گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و ‌گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه ‌می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری ‌هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند.

در رصدخانه تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.

شروط کارگزارانی‌ها برای حمایت از روحانی

مرعشی عضو ارشد و سخنگوی حزب کارگزاران در گفت وگو با رسانه‌ها اعلام کرد: کارگزاران برای حمایت از آقای روحانی در انتخابات ریاست‌جمهوری ۹۶ سه شرط دارند که باید عملی شود. یک: رئیس‌جمهوری هماهنگ با رهبری. دوم: هماهنگی قوا برای یک هدف مشترک در جهت خدمت به مردم و سوم: به کارگیری بهترین نیروهای کشور و توانمند و سالم. رئیس‌جمهوری می‌خواهیم که برود زانو به زانوی رهبری بنشیند، مسائل را با ایشان هماهنگ کند تا قدرت رهبری را پشت دولت بیاورد که مشکلات مردم حل شود. آ‌قای روحانی در برخی مقاطع وقتی به بن‌بست می‌رسید، اوقات تلخی هم کرده است. به برخی از وزرای روحانی گفتم وقتی نان محافظه‌کاری‌تان را می‌خورید، برای جهش در اقتصاد ایران تصمیم نمی‌گیرید. ما باید شجاع‌ترین و پاک‌ترین و تواناترین مدیران را به کار بگیریم تا کار کشور راه بیافتد. صحنه انتخابات بی‌رقیب برای روحانی خوب نیست - نگرانم که دکتر روحانی مراقبت‌های کافی را نداشته باشد. فارس این خبر را منتشر کرد.


نظر ظریف درباره سردار سلیمانی

وزیر امور خارجه در گفت و گویی بیان داشت، بدعهدی آمریکا یک صفحه ننگین برای این کشور است، ولی یک صفحه زرین برای کشور و مذاکره‌کنندگان و در رأس همه اینها رهبری است که این مسئله را هدایت کردند. ما حاضر نیستیم راجع به مسائل موشکی صحبت کنیم و به آنها می‌گوییم که به شما ربطی ندارد. من بیش از ۲۰ سال است که با سردار سلیمانی ارتباط نزدیک دارم. وقتی که در مورد عراق و افغانستان مذاکره می‌شد و من مسئول هیئت ایرانی بودم ارتباط بسیار خوب و کاری با سردار سلیمانی داشتم. سردار سلیمانی را یک شخصیت بسیار فهیم و دلیر می‌دانم. وی در پایان گفت: با قطعیت می گویم کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری نمی شوم. انتخاب این گفت و گو را منتشر کرده است.


فرصت برای استیضاح وزیر کشاورزی نیست

مسعود پزشکیان گفت: با توجه به اشتغال مجلس به برنامه بودجه و همچنین وجود تعطیلات و انتخابات فرصت لازم برای استیضاح وزیر جهاد کشاورزی وجود ندارد. دو تا سه ماه تا انتخابات مانده است و مشخص نیست به چه منظوری می‌خواهند وزیر جهاد کشاورزی را استیضاح کنند. خبرآنلاین این خبر را منتشر کرد.


روایت بادامچیان از عاق والدین شدن مطهری

عضو حزب مؤتلفه اسلامی می‌گوید: رؤسای فتنه مگر ادعای مرگ بر آمریکا نمی‌کردند؟ این رییس فتنه روی جورابش نوشته بود مرگ بر آمریکا، موقع نشستن هم طوری می‌نشست که این جوراب‌ها را نشان بدهد. من از اول به میرحسین مشکوک بودم و او را آدم و ابزاری برای استکبار می‌یافتم. در طول این مدت بعد از پیروزی انقلاب، آقای هادی غفاری، خوئینی‌ها، آْقای رییس فتنه و بعضی مثل رییس اصلاحات هیچ مورد ترور قرار گرفتند؟ یکی از اینها طوری‌اش شده است؟ برای اینکه احساس خطر نمی‌کنند، استکبار اینها را خطی می‌داند که با خط انقلاب یکی نیستند. وی در پایان به علی مطهری گفتم عاقبت این راهت عاق والدین است. فارس این خبر را منتشر کرد.


برخی خواب تشریفاتی کردن ولایت‌فقیه را می‌بینند

احمد خاتمی گفت: اسلامیت، جمهوریت، ولایت فقیه و مذهب رسمی کشور چهار اصل تغییرناپذیر قانون اساسی ما است و کسانی که خواب تغییر قانون اساسی و تشریفاتی کردن ولایت فقیه را می بینند این آرزو را به گور خواهند برد. تمام گزینه های روی میز رییسان جمهوری آمریکا در 38 سال گذشته همان جنگ تحمیلی 8 ساله بود که با تمام توان اجرا کردند، اما به برکت ولایت فقیه و حضور همیشگی مردم آسیبی به انقلاب نرسید. خبرآنلاین این خبر را منتشر کرد.


نباید هر کسی خود را درباره موسیقی صاحب اجتهاد بداند

صالحی امیری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: نباید هر کسی خودش را درباره موسیقی صاحب اجتهاد بداند. در کشوری که یک رهبر در آن وجود دارد، همه باید گوش به فرمان مقام معظم رهبری باشیم. زمین فرهنگ و ارشاد، زمین بازی سیاسیون نیست. مصرف موسیقی‌های زیرزمینی که زمانی ۷۰ تا ۸۰ درصد بود، امروز به میزان بسیار کمی رسیده است.


استقبال معاون روحانی از طرح پیشنهادیِ رئیس دولت اصلاحات

مجید انصاری، عضو مجمع روحانیون مبارز و معاون رئیس‌جمهور، و معاون حقوقی رئیس‌جمهور در روزنامه «اعتماد» نوشته است: این روزها و در هر محفلی بحث آشتی ملی مطرح می‌شود؛ که خود ترجیح را بر آن می‌دانم از همبستگی ملی به‌جای این عنوان استفاده کنم چون معتقدم که ما دچار قهر ملی نشده‌ایم تا نیازمند به آشتی‌ ملی باشیم. باید مراقب افراد بداخلاق و تندرو باشیم و بیش از آن در برابر عناصر دشمن، که حتماً سعی خواهند کرد اختلاف‌افکنی کنند و جناح‌ها را نسبت به یکدیگر بدبین سازند، رفتارهای خود را کنترل کنیم. بنابراین با مراقبت می‌شود به تعبیری آشتی ملی و به نظر بنده تحکیم همبستگی ملی را تحقق بخشید. هرچند بداخلاقی‌هایی در کشور وجود داشته و دارد و به خصوص اینکه فشارهای سنگینی علیه دولت شکل گرفته و تخریب‌هایی که علیه شخص آقای رئیس‌جمهور انجام می‌گیرد مردم را عصبانی کرده است و آنان از دست این بداخلاقی‌ها ناراحتند، اما تمامی جناح‌های سیاسی باید تلاش کنند تا به تاکیدات بزرگان کشور جامه عمل بپوشانند. تأکیدات سیدمحمد خاتمی و بزرگان اصلاحات هم که این روزها روایت می‌شود، بیشتر به خاطر درک حساسیت مقطع کنونی کشور و انقلاب است. ما نباید فرصت‌سوزی کنیم و فرصت‌هایی که می‌توانیم با همبستگی و همراهی برای کشور خلق کنیم در این دایره تنگ بداخلاقی‌ها یا رقابت‌های کودکانه هدر برود.


رفع حصر، پیش شرط آشتی ملی است؟

عباس سلیمی نمین، از تئوریسین‌های جریان اصولگرا در زمینه طرح آشتی ملی به «امید ایرانیان» می‌گوید: «آشتی ملی و تقویت بنیان‌های داخلی یکی از آروزهای همه مردم، اهالی سیاست و مسئولان فعلی و سابق است. گرد هم آمدن توان‌های موجود برابر بدخواهان ملت، می‌تواند تأثیرات گسترده‌ای داشته باشد. اما برای نیل به اتفاق ملی، نیاز به پیش شرط‌هایی است که همه به آن پیابند باشند.» برخی پیش شرط‌های شکل گیری آشتی ملی باید در نظر گرفته شود ، «اینکه ما بتوانیم به برخی مسائل پیش آمده بعد از انتخابات سال 88 بنگریم و به آن خاتمه دهیم، کار سختی نیست. تصور نمی‌کنم که درک این مسأله به گونه‌ای دشورا باشد که ما نتوانیم این راه درست را در این زمینه بپیماییم. یا مثلاً حل موضوع حصر که خواسته برخی است، از پیش درآمدهای آشتی ملی است که هر کدام پیش نیاز مسأله دیگر برای رسیدن به آشتی ملی است.»


دعوای گورخری وزیر صنعت با ابتکار!

محمدرضا نعمت‌زاده وزیر صنعت، معدن و تجارت امروز در بیست و یکمین جلسه هیأت نمایندگان اتاق ایران با بیان اینکه اصولاً تولید عاری از مشکل نیست، گفت: در هیچ جای دنیا اینگونه نیست فعالیت معدنی به خاطر حفاظت از محیط زیست انجام نشود، گفت: محیط زیست به علت عبور 4 گورخر، روی معدن منطقه «بهرام گور» دست گذاشته و اجازه کار در آنجا را نمی‌دهد.


حلال مشکلات اقتصادی از نظر رئیس جمهور

حسن روحانی رئیس جمهور کشورمان صبح امروز با حضور در هشتمین جشنواره بین‌المللی فارابی که در سالن اجلاس سران برگزار شد، اظهار داشت: مگر امروز یکی از مشکلات بزرگ ما مسئله اقتصاد، رشد و رونق اقتصادی و خروج از رکود نیست، علم مدیریت بر دوش کدام رشته‌ها است. مشکل اقتصاد جامعه را چه کسانی باید حل کنند؟ مگر این علوم انسانی نیست که بار مسئولیت سیاست‌گذاری و شیوه سیاست‌گذاری و چهارچوب سیاست‌گذاری و مدیریت جامعه را بر دوش دارد. حتی اگر از اقتصاد و تحول اداری و تحول در سیستم بانکی که امروز یک مشکل بزرگ در جامعه ما است بگذریم و به مسائلی نگاه کنیم که به ظاهر صرفا با دیگر علوم آنها قابل حل و فصل است باز هم باید به این نکته توجه کنیم که علوم انسانی نقش بسیار تأثیرگذاری خواهد داشت.


طرح عجیب صهیونیست‌ها برای پایان دادن به بحران سوریه

وزیر ساخت و مسکن رژیم صهیونیستی برای راه حل بحران فعلی سوریه پیشنهاد عجیبی مطرح کرده است. روزنامه عبری یدیعوت آحارونوت روز یکشنبه (امروز) با اعلام این خبر، از طرح «احتیاط یواو گالانت»، وزیر مسکن این رژیم برای پایان دادن به بحران سوریه پرده برداشت.بر این اساس، این وزیر صهیونیست پیشنهاد داده است در مقابل به رسمیت شناختن بلندی‌های جولان اشغالی به عنوان بخشی از خاک فلسطین اشغالی، کار بازسازی سوریه شروع شود.گالانت همچنین پیشنهاد داده است، از نفوذ ایران در سوریه جلوگیری شود.روزنامه یدیعوت آحارونوت با گسترده و مؤثر خواندن این طرح، نوشت که طرح مذکور قصد دارد آنچه را که این روزنامه صهیونیستی «خطر ایران» می‌نامد، موقف کند؛ خطری که مرزهای فلسطین اشغالی را تهدید می‌کند.


بازداشت دو نفر در حادثه پلاسکو

حجت الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی‌اژه‌ای سخنگوی قوه قضاییه در صد و هشتمین نشست خبری خود با اصحاب رسانه که امروز(یکشنبه) برگزار شد، با تسلیت شهادت حضرت زهرا(س)، اظهار داشت: دو نفر در حادثه پلاسکو بازداشت شده‌اند.


بررسی توقف استخدام رسمی در دولت

جمشید انصاری در مصاحبه با رادیو گفت وگو، پیشنهاد پایان استخدام‌های دولتی را در حد ایده دانست و نه طرح، اظهار داشت:ما در جریان قانونی‌کردن مدیریت خدمات کشوری پیشنهادات متعددی داریم از جمله این که نیروی انسانی فقط پیمانی به کار گرفته شود.


منظور اصلاح طلبان از «آشتی ملی»، آزادی سران فتنه است

حجت الاسلام روح الله حسینیان نماینده سابق مجلس با اشاره به ادعای اصلاح طلبان مبنی بر آشتی ملی اظهار داشت: منظور اصلاح طلبان از طرح چنین مسأله ای، این است که می خواهند بگویند، سران فتنه را آزاد کنید. نماینده سابق مجلس افزود: آن هایی که خودشان اختلاف درست کردند، اگر واقعا پیرو ادعای خود بوده و آن را قبول دارند، به مردم بپیوندند. خود همین موضوع، وحدت ملی را ایجاد می کند. موضوع آشتی ملی اخیرا توسط برخی چهره های اصلاح طلب مطرح شده که البته در سال های اولیه پس از فتنه سال ۸۸ نیز مسبوق به سابقه بوده است.مهر این خبر را منتشر کرد.


رئیس‌دولت اصلاحات نامه‌ای به رهبری ننوشته است

علی صوفی عضو شورای مرکزی حزب اتحاد ملت در گفت‌وگو با مجله مثلث و در پاسخ به اینکه آیا آقای خاتمی در حال نوشتن نامه‌ای به رهبری هستند، آیا این خبرها صحت دارد یا خیر؟ خیر، هنوز چنین مطلبی مطرح نیست. یعنی من چنین خبری را نشنیدم، حتی یک مطلبی از قول من زده بودند که آقای خاتمی پیامی ‌به رهبری داده اما آقای خاتمی به من گفتند چنین چیزی نبود. من به آقای خاتمی گفتم چون شما در بنیاد باران صحبت کردید، این برداشت شد که شما تحت این عنوان پیامی ‌دادید. آقای خاتمی گفت خیر، من قصد اینکه پیام بدهم را نداشتم. بنابراین تا آنجا که من اطلاع دارم هنوز آقای خاتمی در این موضع نیست که بخواهد شخصا ورود کند. ضمن آنکه به‌هر‌حال الان فاصله بین آقای خاتمی و رهبری بسیار زیاد و ارتباط‌شان بسیار کم است. اصلا معلوم نیست آقای خاتمی نامه‌ای را در نظر داشته باشد که بخواهد به این منظور بنویسد ولی تحت عنوان جریان اصلاح‌طلبی، رهبری آقای خاتمی مسلم است. طرف مقابل هم این را می‌داند و طبعا اگر قرار است گفت‌وگویی صورت بگیرد، در جریان اصلاح‌طلبی محور آقای خاتمی خواهد بود، ولو اینکه شخص او نباشد و اشخاص دیگری باشند.


شایعه دستگیری من در سال 88 کار کیهان بود

هادی غفاری عضو شورای مرکزی مجمع نیروهای خط امام گفت: ‌دستگیری من در سال ٨٨ دروغی بود که جناب آقای شریعتمداری گفت. گرفتن ۵۷ قبضه سلاح کمری و ۹۸ قبضه کلاشنیکف در آن موقع از من، دروغ محض است، یک فشنگ هم نگرفتند. به شریعتمداری زنگ زدم گفتم تو حیثیت من را در سراسر کشور برده‌ای، کیهان بالاخره درست است که تیراژی ندارد؛ اما دیده می‌شود! گفت بنویس، جوابیه بنویس، چاپ می‌کنیم! بینی و بین‌الله چاپ هم نکرد. شرق این خبر را از گفت‌وگوی ویدئویی حسین دهباشی و غفاری منتشر کرده است.


شاخص جبهه پایداری اصلح‌بودن است نه رأی‌آوری

امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی در گفت‌وگو با عصر ایران، شاخص تصمیم‌گیری برای جبهه پایداری را اصلح بودن دانست و نه رای‌آوری. این البته سخن تازه‌ای از جانب جبهه پایداری نیست. دیدگاه همیشه و هنوز مردان مکتب آیت‌الله مصباح یزدی است که معتقدند آن چه اهمیت دارد اصلح بودن است حتی اگر شکست محتوم و حتمی باشد. نگاهی که اعضا درباره حمایت از سعید جلیلی در انتخابات سال ۹۲ مطرح می‌کنند و توجیه‌شان است در قبال بی‌توجهی به کاندیدای اصولگرایان که رای بیشتری داشت و بر «اصلح بودن» تأکید می‌ورزند. حالا اما جبهه مردمی نیروهای انقلاب، تشکل تازه متولد اصولگرایان، حرف‌های تازه‌ای را با خود به میدان آورده است. امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی، عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی و عضو جبهه پایداری از تشکیل این جبهه استقبال می‌کند و نکاتی را در مورد استراتژی انتخاب کاندیدای اصولگرایان از مجرای جبهه مردمی نیروهای انقلاب یادآور می‌شود و تأکید دارد این رویه می‌تواند بهتر و مثبت‌تر عمل کند. البته کماکان تاکید می‌کند جبهه پایداری اگر چه از تشکیل این پارلمان بزرگ مردمی اصولگرایی استقبال می‌کند اما در نهایت به گزینه «اصلح» رای خواهد داد؛ حتی اگر متفاوت با گزینه معرفی شده جبهه مردمی نیروهای انقلاب باشد. قاضی‌زاده گفت: (نگاه ما) وحدت را آسان می‌کند؛ چرا که ما همیشه اصلح را رها کردیم و بدون حجت و دلیلی به فردی دیگر که تصور می‌کردیم رای‌آوری بیشتری دارد چسبیدیم و برای او سینه زدیم.


سردار اهوازیان: در حلب با ۱۱۶ کشور در حال جنگیم

فرمانده قرارگاه نصرت در دوران دفاع مقدس، به اهمیت آزادسازی حلب اشاره کرد و گفت: ما در خرمشهر در طی 8 سال با 48 کشور جنگیدیم و 214 هزار شهید دادیم در حالی‌ که طی شش سال با 116 کشور در حال جنگ هستیم و 1000 شهید داده‌ایم و آزادی حلب به باشکوهی آزادی خرمشهر است.وی با انتقاد از شایعه‌هایی که در بین مردم به وجود آمده است گفت: همه شهدای مدافع حرم با بصیرت و عشق به حضرت زینب(س) و امام حسین(ع) و دفاع از ناموس تشیع به میدان آمده‌اند و هرگز در مقابل چنین رشادتی پول دریافت نکرده‌اند و این شایعات ظلم به فداکاری خانواده‌های آن‌ها است.


رسایی از اصولگرا بودن اعلام برائت کرد!

حمید رسایی در توییتر خود با انتقاد از مواضع روحانی نوشت: باهنر: در اصولگرا بودن روحانی تردیدی نیست! همانطور که دراصولگرا بودن باهنر تردیدی نیست! برای همین ما از اصولگرا بودن اعلام برائت می‌کنیم.


دیدار جمعی از نمایندگان مجلس با رضایی

سید جواد ابطحی نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: جمعی از نمایندگان مجلس عصر امروز مجلس با محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام دیدار کردند.نماینده مردم خمینی‌شهر،‌ با بیان اینکه در این جلسه درباره وضعیت منطقه‌ای و بین‌الملل و همچنین وضعیت جمهوری اسلامی ایران در عرصه بین‌الملل بحث و تبادل نظر صورت گرفت، تصریح کرد: همچنین در این جلسه اظهارات و اقدامات رئیس جمهور جدید آمریکا با حضور سرلشکر رضایی بررسی شد.


استیضاح فرهادی تعلیق شد

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس از ارائه مهلت دو هفته ای این کمیسیون به وزیر علوم برای جلب نظر استیضاح کنندگان خبر داد.اسدالله عباسی با اشاره به جلسه عصر امروز کمیسیون آموزش و تحقیقات با حضور محمد فرهادی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری برای بررسی استیضاح وی اظهار داشت: در این جلسه مهمترین محورهای مدنظر متقاضیان استیضاح مطرح و پاسخ های وزیر دریافت شد.وی افزود: وضعیت فرهنگی دانشگاه ها و نابسامانی های موجود در این زمینه، وضعیت نامناسب جذب در دوره دکتری و بی توجهی به کیفیت آن، کاهش کیفیت دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی به ویژه در شهرستان ها و بی توجهی به منویات مقام معظم رهبری در حوزه کرسی های آزاداندیشی و فضای نقد و نظریه پردازی از جمله مهمترین محورهای استیضاح بود که در این جلسه مطرح شد و آقای فرهادی پاسخ داد.عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس خاطرنشان کرد: پس از ارائه توضیحات وزیر برخی متقاضیان استیضاح قانع شده و از استیضاح منصرف شدند اما برخی دیگر همچنان بر استیضاح اصرار دارند که چون عدد آنها بیش از ۱۰ نفر است، هیات رئیسه کمیسیون به وزیر یک مهلت دو هفته ای داد.


واکنش یک نماینده اصلاح طلب به تهدیدهای ترامپ

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس که روزگاری در بند اسارت رژیم بعثی بوده است، خطاب به تهدیدهای اخیر ترامپ علیه جمهوری اسلامی ایران، گفت: آزموده را آزمودن خطاست.علیرضا رحیمی نماینده اصلاح طلب مجلس در پایان جلسه علنی روز یکشنبه مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی با بیان این مطلب، افزود: تهدیدات توهم انگیز ترامپ و تیم نوپای کاخ سفید نسبت به ملت بزرگ ایران، بازی با دم شیر است زیرا ایران بزرگ مهد دلیرمردانی است که بارها در تاریخ، شهامت خود را به رخ جهانیان کشیده اند. وی همدلی و همبستگی ملی را بهترین مولفه برای مقابله با تهدیدهای خارجی دانست و گفت: در شرایطی که بحران های بین المللی و تغییرات فزاینده در کشورها ضرورت انتخاب مواضع هوشمندانه ملی را دو چندان کرده است؛ گفت وگوی ملی و همگرایی جریان ها و سلایق سیاسی، راهی برای دستیابی به همبستگی ملی است.


پخش توهین ترامپ به روحانی با صدای اصلی!

24آنلاین نوشت: صدا و سیما که این روزها، از هیچ تلاشی برای حمله به دولت و رییس‌جمهور دریغ نمی‌کند در اقدامی بی‌سابقه، تهدید و توهین ترامپ در واکنش به سخنان حسن روحانی در راهپیمایی ۲۲بهمن را در بخش‌های مختلف خبری به کرات پخش کرد!صدا وسیما در تکمیل حمله‌های مکرر به دولت و رییس جمهور، تهدید و توهین ترامپ به رییس جمهور را نه تنها با ترجمه عبارت توهین آمیز که با پخش صدای اصلی رییس جمهور امریکا در بخش های خبری کار کرد!این در حالی است که قاعده خبری در طول سالهای پس از انقلاب، در مورد توهین به مقامات عالی کشور، استفاده از نقل قول غیر مستقیم و با عباراتی همچون «مدعی شد، اظهارات غیرمنطقی، ادعای تو خالی، ادبیاتی توهین آمیز و...» و یا استفاده از ترکیبهایی چون خط و نشان رییس جمهور امریکا برای ایران و... تنظیم می شده است.بازی انتخاباتی اتاق فکر صداوسیما، سه ماه مانده به انتخابات و با هدف تخریب روحانی با هر شیوه و استفاده از هر خبری، کلید خورده است و پیش بینی می شود با نزدیک شدن به انتخابات، بیشتر و پر رنگ تر شود.


تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۴۸
انتشار یافته: ۴
صدا و سیما با رفتارهای ناشيانه اش همیشه نتیجه عکس میگیرد ولی باز مرغش یک پا دارد
برام جای سواله اقای بادامچیان چرا از وقتی ایت ا..هاشمی فوت کردن اینا زیاد میگه!!؟اون از تهمتی که به اقای هاشمی زد و اینم....
پاسخ ها
آبی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۰۳ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۵
اقای بادامچیان یه چیزایی می دونه
اين همه معدن در ايران است حالا چرا روي منطقه تاريخي بهرام گور و گورخرهايش طمع كرده ايد

درياچه اروميه را هم با طمع نابود كرديد حالا يك منطقه ديگر
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی