بازدید 2646

وحدت بیشتر؛ مشارکت بیشتر در انتخابات

داریوش قنبری - عضو حزب مردم‌سالاری و نماینده سابق
کد خبر: ۶۶۷۷۳۳
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۰ 09 March 2017
معمولا انتخابات زمانی برای ایجاد وحدت و همدلی و نشان دادن همیت مردم و مسئولان و احزاب سیاسی است، اما انتخابات سال 96 فرصت خوبی برای تحکیم بیشتر وحدت ملی در کشور محسوب می‎شود.

در طول سی و هشت سال گذشته بعد از انقلاب اسلامی ایران، همواره تلاش تمامی مسئولان نظام و جریانات سیاسی بر این محور قرار داشته است که وحدت و انسجام ملی را به بهترین شکل ممکن نهایی و اجرایی کنند.

حال که در آستانه برگزاری انتخابات ریاست‎جمهوری و شوراهای شهر در سال 96 هستیم انتظار می‎رود تمامی جریانات و تشکل‎های سیاسی با یک رویکرد مشخص البته با حفظ فضای رقابتی در جهت تشکیل یک وفاق ملی میان تمامی گروه‌های و جریانات سیاسی کشور وارد عمل شوند.

مسئولان و ملت ایران به خوبی می‎دانند که با تحقق امر وحدت ملی در کشور در آستانه اتفاق مهمی چون انتخابات ریاست‎جمهوری زمینه برای مشارکت و حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای فراهم می‌شود از این رو باید با رویکرد و نگرشی هوشمندانه در این حیطه وارد عمل شد.

بدون شک برای تحقق عینی و عملی وحدت ملی در کشور ساز و کارها و شرایطی نیازمند است که مسئولان امر و مقامات کشور باید در این حیطه اقدامات لازم را انجام دهند تا شرایط برای تحقق این موضوع در کشور فراهم شود.

 مسئولان و مقامات کشورمان باید به خوبی بدانند که پیشرفت کشور در گرو وجود اتحاد و انسجام ملی محقق می‎شود از این رو باید تمامی تلاش خود را در جهت از بین بردن اختلافات اتخاذ کنند و در جهت به کار گرفتن یک خط مشترک فکری در جهت مقابله با دشمنان جمهوری اسلامی ایران وارد عمل شوند.

انتخابات آینده فرصت خوبی برای اجرایی کردن و تحکیم بیشتر وحدت ملی است از این رو نباید از آن غافل شویم و هر اقدامی در این زمینه لازم است، صورت دهیم.

امیدواریم جریانات سیاسی و مسئولان کشور تمامی راهکارهای لازم برای تحقق وحدت ملی در آستانه انتخابات انجام دهند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل