بازدید 2752

اعلام نحوه بررسی صلاحیت کاندیداهای شوراها

کد خبر: ۶۶۸۰۹۴
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۷ 16 February 2017

عضو هیئت نظارت بر انتخابات شوراها، فرایند نظارت بر این انتخابات را تشریح کرد.

سیدحسن حسینی شاهرودی عضو هیئت نظارت بر انتخابات شوراهای شهر و روستا در استان سمنان، با اشاره به پنجمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا، اظهار داشت: شوراها نوعی پارلمان شهری محسوب می‌شوند و جایگاه ویژه‌ای در توسعه شهر و روستا دارند.

وی با بیان اینکه با انتخابات شوراها اداره امور شهری در اختیار مردم قرار می‌گیرد، گفت: مردم با انتخابات شوراها، بر سرنوشت خود در امور شهری، عمرانی روستایی و اجتماعی حاکم می‌شوند.

عضو هیئت نظارت بر انتخابات شوراهای شهر و روستا در استان سمنان، با بیان اینکه بهتر است افرادی که انگیزه خدمت به مردم را دارند کاندیدای انتخابات شوراهای شهر و روستا شوند، تاکید کرد: افرادی که منافع مردم را بر منافع شخصی، جناحی و قومی ترجیح می‌دهند باید وارد شوراها شوند.

شاهرودی با تاکید بر اینکه شایسته است افراد کاردان و متخصص به امور شهری و شهرسازی وارد شوراها شوند، گفت: افرادی که روحیه انقلابی، جهادی، جسارت و شجاعت دارند، وارد عرصه رقابت انتخابات شوراهای شهر و روستا شوند.

وی با اشاره به دیدگاه مقام معظم رهبری درباره ینکه مردم و مسئولان باید روحیه انقلابی داشته باشند، خاطر نشان کرد: افرادی که خواهان ورود به شوراهای شهر و روستا هستند باید در همه زمینه‌های اعتقادی، عملی و رفتاری روحیه جهادی و انقلابی را سرلوحه اقداماتشان قرار دهند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل