بازدید 16056
دبیرکل حزب الله لبنان؛

اسرائیل نیروگاه اتمی دیمونا را باید جمع کند / مرگ مذاکرات سازش دیروز نیمه رسمی اعلام شد / عربستان به دنبال برون رفت از جنگ یمن است

دبیرکل حزب الله لبنان گفت: بحرین کشور مستقلی نیست، بلکه یک کشور اشغال شده توسط سعودی است. به تازگی حکومت بحرین به تعرض به نماد ملت بحرین یعنی شیخ عیسی قاسم اقدام کرده است... توان تبدیل تهدید به فرصت را داریم و مراکز تسلیحات این رژیم را به تهدیدی برای خود صهیونیست ها تبدیل خواهیم کرد.
کد خبر: ۶۶۸۲۰۵
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۳ 16 February 2017
دبیرکل حزب الله لبنان گفت: اسرائیل از این می ترسد که در حمله به لبنان پیروز نشود، وگرنه منتظر اجازه دونالد ترامپ و امثال ترامپ نمی ماند.
 
به گزارش «تابناک»؛ سید حسن نصر الله دبیرکل حزب الله لبنان در همایش فرماندهان شهید گفت، افتخار حزب الله لبنان آن است که نخستین تهدید برای اسرائیل است. صحبت اسرائیل از حمله سوم به لبنان صرفاً هراس افکنی است.

وی افزود: اینکه اسرائیل کشورها و ارتش های عربی را در انتهای فهرست تهدید برای این رژیم می داند از نظر راهبردی خطرناک است.
 
دبیرکل حزب الله لبنان گفت: اسرائیل از این می ترسد که در حمله به لبنان پیروز نشود، وگرنه منتظر اجازه دونالد ترامپ و امثال ترامپ نمی ماند.

سید حسن نصر الله گفت: قدرت مقاومت و حمایت ها و موضع گیری پایدار رئیس جمهور لبنان مانع حمله اسرائیل به لبنان است. برای اسرائیل حمایت های آمریکا یا عربی برای حمله به لبنان اهمیتی ندارد، بلکه آنچه برای اسرائیل اهمیت دارد تحقق پیروزی قاطعانه در جنگ است.

وی گفت: حتی اگر ترامپ به اسرائیل اجازه بدهد به لبنان حمله کند این هم ما را نمی ترساند. حمایت های آمریکا و اعراب که به اسرائیل اجازه می دهد به لبنان حمله کند، همواره وجود داشته است. اسرائیلی ها به تازگی حرف های زیادی درباره حمله به لبنان و حزب الله زده اند.

دبیر کل حزب الله لبنان گفت: هرچند نیروی هوایی تأثیرگذار است، تکلیف نبرد را روشن نخواهد کرد و به آن فیصله نخواهد داد و قوی ترین گزینه اسرائیل نیز نمی تواند کاری در لبنان انجام دهد.
 
اسرائیل نیروگاه اتمی دیمونا را باید جمع کند / مرگ مذاکرات سازش دیروز به طور نیمه رسمی اعلام شد / عربستان به دنبال برون رفت از جنگ یمن است
دبیرکل حزب الله لبنان: اسرائیل نیروگاه اتمی دیمونا را باید جمع کند
 
سید حسن نصرالله با اشاره به توانایی موشکی مقاومت برای هدف گیری مراکز حساس رژیم صهیونیستی گفت: توان تبدیل تهدید به فرصت را داریم و مراکز تسلیحات این رژیم را به تهدیدی برای خود صهیونیست ها تبدیل خواهیم کرد.

وی افزود: همه تهدیدات و هراس افکنی های اسرائیل را برای حمله به لبنان، جنگ روانی می دانیم و انگشتان نیروهای مقاومت روی ماشه های تفنگ هاست. ما همواره چیزی برای ترساندن داریم و اسرائیل غافلگیر خواهد شد و اگر اسرائیلی ها حمله کنند احمق خواهند بود.
 
مرگ مذاکرات سازش دیروز به طور نیمه رسمی اعلام شد

دبیرکل حزب الله لبنان گفت: دیروز به طور نیمه رسمی مرگ مذاکرات [سازش بین تشکیلات خودگردان فلسطینی و رژیم صهیونیستی] اعلام شد.

وی افزود: طرح اسرائیل «حکومت اداری محدود» در غزه است؛ اما بقیه فلسطین تکه تکه خواهد شد و امکان بازگشت فلسطینیان نیز وجود ندارد.

سیدحسن نصرالله گفت: شهادت و گواهی بنیامین نتانیاهو [نخست وزیر رژیم صهیونیستی] مبنی بر اینکه اسرائیل به هم پیمان اعراب تبدیل شده، لکه ننگی بر پیشانی برخی حکام عرب است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: انتفاضه قدس از مهم ترین اشکال مقاومت در فلسطین است.

بحرین کشور اشغال شده به دست سعودی هاست


دبیرکل حزب الله لبنان گفت: بحرین کشور مستقلی نیست بلکه یک کشور اشغال شده توسط سعودی است. به تازگی حکومت بحرین به تعرض به نماد ملت بحرین یعنی شیخ عیسی قاسم اقدام کرده است. اقدام حکومت بحرین به اعدام سه بحرینی و به شهادت رساندن آن، تصمیم سعودی بود. حکومت بحرین باید بداند ملت بحرین تسلیم نخواهد شد.
 
عربستان به دنبال برون رفت از جنگ یمن است


سیدحسن نصرالله در بخش دیگری از سخنان گفت: امارات، سعودی، آمریکا و انگلیس به ملت یمن حمله کرده اند. واقعیتهای عینی و ملموس نشانگر آن است که اسرائیل در تجاوز به یمن دست دارد.

اکثریت ملت یمن در حال جنگ و نبرد با متجاوزان هستند و ایستادگی و پایداری ملت این کشور، افسانه ای است.

سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان با اشاره به اینکه ما در برابر طرح های آمریکا و اسرائیل که کشور ما را هدف قرار دارد خواهیم ایستاد، درباره عربستان نیز تأکید کرد: ما از منابع پشت پرده مطلع شدیم که عربستان سعودی برای حفظ «آبروی خود» به دنبال برون رفت از جنگ یمن است.

سیدحسن نصرالله در بخش دیگری از سخنان خود اعلام کرد اردوغان، ترامپ و مسئولان آمریکایی بارها اعلام کرده اند که داعش ساخته دست آمریکا و عربستان سعودی است.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر